ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πάνω από 6.000 θεατές παρακολούθησαν τις δυο εκπομπές από το liveshopping.gr

Οι πρώτες εκπομπές του liveshopping.gr παρουσίασαν δυο μικρές ελληνικές εταιρείες

No profile pic

Ξεκίνησε την λειτουργία της η πλατφόρμα Ζωντανού Ηλεκτρονικού Εμπορίου liveshopping.gr στις 26 Δεκεμβρίου με δυο εκπομπές ζωντανής online πώλησης. Ήρθε και στην Ελλάδα το νέο κανάλι πώλησης που φέρνει την νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Περισσότεροι από 6000 θεατές παρακολούθησαν τις δυο εκπομπές από το liveshopping.gr αλλά και από τα διαφορετικά κανάλια στα οποία παρουσιάστηκε σε ζωντανή σύνδεση (Facebook, YouTube, Twitch κλπ.).

Οι πρώτες εκπομπές του liveshopping.gr παρουσίασαν δυο μικρές ελληνικές εταιρείες, μια παραγωγό μελιού από το Ναύπλιο, την LET IT BEE (δείτε εδώ το βίντεο https://youtu.be/1oaNBzN9X40 ), και μια παραγωγό γυναικείων ενδυμάτων, την SESSILE The female side of life από την Γλυφάδα. Στην εκπομπή της εταιρείας SESSILE πραγματοποίησε εμφάνιση έκπληξη η Ελληνίδα pop star και δημοτική σύμβουλος Γλυφάδας κ. Μπέσυ Αργυράκη (δείτε εδώ το βίντεο https://youtu.be/FeZHpThjwww ).

Ο Γιώργος Φλωράς, ιδρυτής του liveshopping.gr δήλωσε, μετά την πρεμιέρα της νέας πλατφόρμας ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου: «Φιλοδοξία μας δεν είναι απλά να κάνουμε ηλεκτρονικό εμπόριο με το liveshopping.gr αλλά να φέρουμε στην Ελλάδα την επανάσταση που έφερε το liveshopping ήδη στην Κίνα. Η μικρή επιχείρηση, όπου και αν βρίσκεται στην Ελλάδα, αποκτάει ένα ισχυρό όπλο στα χέρια της και μπορεί να προβληθεί πλέον σε εθνικό επίπεδο, ζωντανά και διαδραστικά. Βασικός στόχος του liveshopping.gr είναι η ενίσχυση όλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αλλά ειδικότερα των επιχειρήσεων στην Περιφέρεια. Όπως φάνηκε και στις πρώτες εκπομπές, το liveshopping δεν είναι απλά «ψώνια», είναι μια νέα εμπειρία, μια βόλτα στα μαγαζιά, μια ώρα διασκέδασης για τους καταναλωτές. Όπως γράφουν πλέον όλα τα μεγάλα διεθνή μέσα για το νέο κανάλι πώλησης, το liveshopping (livestreaming ecommerce), ως νέο κανάλι πώλησης, θα είναι το πιο καυτό θέμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2021 στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Η Ελλάδα το έχει ήδη και μένει να το αξιοποιήσει».

Το liveshopping.gr θα συνεχίσει τις εκπομπές ζωντανού ηλεκτρονικού εμπορίου το τριήμερο μετά την Πρωτοχρονιά.

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση