Οι λιανικές πωλήσεις των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3% κατά τη διάρκεια της περιόδου από τις 11 Οκτωβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με έρευνα της Mastercard, ενισχυμένες από την πανδημία που πρόσφερε ώθηση στις διαδικτυακές αγορές.
Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ σημείωσαν άνοδο 49% στη φετινή περίοδο εορτών, σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της πανδημίας στην αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών.
Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου την εν λόγω περίοδο ανήλθαν στο 19,7% των συνολικών λιανικών πωλήσεων φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία, σημειώνοντας ότι επιλογές όπως οι ηλεκτρονικές αγορές και η παραλαβή στο κατάστημα και οι ανέπαφες τεχνολογίες πρόσφεραν στήριξη στους λιανοπωλητές.
Όπως γράφει το Reuters, οι άνθρωποι που ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι λόγω εξ αποστάσεως εργασίας ή/και εκπαίδευσης έχουν τροφοδοτήσει τη ζήτηση για προϊόντα διακόσμησης και βελτίωσης σπιτιού, με τις λιανικές πωλήσεις στην κατηγορία επίπλων να αυξάνονται κατά 16,2% σύμφωνα με την έρευνα.
Οι αγορές ηλεκτρονικών συσκευών αυξήθηκαν επίσης κατά 6%, καθώς η μείωση των δαπανών για φαγητό και ταξίδια ενθάρρυνε τους αγοραστές να κάνουν άλλες αγορές.
Οι πωλήσεις ενδυμάτων και κοσμημάτων μειώθηκαν συνολικά, αλλά οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 15,7% και 44,6% αντίστοιχα