ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι αγορές που πρέπει να στοχεύσει ο ελληνικός τουρισμός

No profile pic

Εντείνουν τις προετοιμασίες τους οι άνθρωποι του τουρισμού για την προσεχή επαναλειτουργία του κλάδου στις 14 Μαΐου.

Όπως υπογράμμισε στο «MEGA Σαββατοκύριακο» ο πρώην γενικός γραμματέας του ΕΟΤ και νυν ξενοδόχος, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, είναι σημαντική η στόχευση σε αγορές που η επιδημιολογική καμπύλη έχει πέσει.

«Χώρες με ταχύ εμβολιασμό όπως ΗΠΑ, Ισραήλ, Ρωσία, Βρετανία, όπου ο πληθυσμός έχει εμβολιαστεί και είναι έτοιμος να ταξιδέψει» σημείωσε.

Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη να εμβολιαστούν με προτεραιότητα οι εργαζόμενοι σε τουρισμό και οι κάτοικοι των νησιών για να μην κινδυνεύσουν.

«Έτσι θα εκπέμψουμε το μήνυμα ότι είμαστε εδώ και είμαστε ασφαλής προορισμός» πρόσθεσε, ενώ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι στις 14 Μαΐου θα ανοίξει σίγουρα ο τουρισμός.

Επιπλέον, υποστήριξε ότι οι ξενοδοχειακές μονάδες χρειάζονται ένα κεφάλαιο εκκίνησης, διότι «δεν πρέπει να υπάρξει ξενοδοχείο που δεν θα ανοίξει. Ένα ανοιχτό μαγαζί στέλνει παγκόσμιο μήνυμα».

Νησιά

«Κρατήσεις γίνονται, προκαταβολές δεν έχουν αρχίσει να στέλνονται ακόμα. Πάει καλά, αρκεί να ανοίξει ο τουρισμός» δήλωσε η πρόεδρος Τουριστικής Επιτροπής Ανάφης Ευαγγελία Ρούσσου.

Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι σε 15 μέρες το νησί θα είναι covid free, καθώς χθες ολοκληρώθηκαν οι εμβολιασμοί, με το 92% του πληθυσμού να εμβολιάζεται.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος Ξενοδόχων Κεφαλονιάς, Γεράσιμος Τιμοθεάτος, έκανε λόγο για μηδενικές κρατήσεις για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση