Μπουτάρης: Επενδύσεις σε Κρήτη και Σαντορίνη

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν νέα σχέδια και καινούριες ετικέτες.

Προχωρούν οι επενδύσεις οινοτουρισμού της Sterner Stenhus των αδελφών Γεωργιάδη στα παλιά ακίνητα της Μπουτάρη σε Κρήτη και Σαντορίνη.

Όπως ειπώθηκε σε εκδήλωση με αφορμή την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας η  Premia Properties που συμμετέχει ως επενδυτής στην Μπουτάρης μόνο για την ακίνητη περιουσία σχεδιάζει να κατασκευάσει boutique ξενοδοχείο, χωρητικότητας 15 δωματίων, στα ακίνητα της Μπουτάρης Οινοποιητική, στο Σκαλάνι Ηρακλείου (στη θέση Φανταξομέτοχο), μετά και την τυπική ολοκλήρωση της επικύρωση της συμφωνίας.  

Στο asset της Μπουτάρης στην Κρήτη, υπάρχουν ήδη, οι υποδομές, οι οποίες και θα επεκταθούν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα boutique ξενοδοχείο, έργο προϋπολογισμού €1,5 - 2 εκατ.

Όπως μαθαίνουμε οι εργασίες για την ανακαίνιση των χώρων στο Σκαλάνι έχουν προχωρήσει και όπως αναφέρουν πηγές με γνώση «πάμε πάρα πολύ καλά» και όπως και στην περίπτωση της Σαντορίνης στόχος είναι η προσέλκυση τουριστών όλο το χρόνο.

Το Φανταξομέτοχο

Το κτήμα Φανταξομέτοχο, απλωμένο σε 70 στρέμματα αμπελοελαιώνα, βρίσκεται μέσα στην Αμπελουργική ζώνη Ονομασίας Προελεύσεως Ανωτέρας Ποιότητας (Ο.Π.Α.Π.) Αρχάνες. Το κτήμα αποκτήθηκε από την οινοποιία Μπουτάρη το 1989 και η ονομασία “Scalarea” αποτελεί παραφθορά του ονόματος της περιοχής που βρέθηκε σε κείμενα του 12ου αιώνα.

Στο κτήμα διασώθηκαν από παλαιούς αμπελώνες της περιοχής τοπικές ποικιλίες όπως οι Βιδιανό, Πλυτό, Δαφνί, Μοσχάτο Σπίνας και άλλες, οι οποίες μαζί με τις Βηλάνα, Κοτσιφάλι, Μανδηλάρι και Λιάτικο, μελετήθηκαν ως προς την καλλιεργητική τους συμπεριφορά και το οινικό τους δυναμικό.
Η αναμπέλωση του 2015, η οποία βασίστηκε  στην αξιοποίηση της γνώσης που είχε αποκτηθεί μέσα από τη συστηματική έρευνα στις ποικιλίες και το terroir.είχε ως στόχο τη δημιουργία ενός αμπελώνα με πολύ υψηλό ποιοτικό δυναμικό και την παραγωγή υψηλής ποιότητας κρασιών με ισχυρό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των ποικιλιών και του τόπου παραγωγής τους.

Τι περιλαμβάνει το επενδυτικό

«Μια νέα αρχή! Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε να ξαναφέρουμε τη Boutari εκεί που πρέπει και της αξίζει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», ανέφερε σε δήλωσή του ο Ηλίας Γεωργιάδης. Στην συνέχεια, ο Θωμάς Γεωργιάδης έκανε λόγο για την πρόκληση της ανάπτυξης που καλείται η νέα εταιρία να αντιμετωπίσει διατηρώντας παράλληλα τη σημαντική κληρονομιά.

Βασική προτεραιότητα της Sterner Stenhus είναι να καταστεί η Μπουτάρης Οινοποιεία μια κορυφαία εταιρεία κρασιού σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ειδικότερα, ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Οινοποιειών, Νίκος Σπέντζας, ανέφερε ότι το επενδυτικό της Μπουτάρης αναμένεται να αγγίξει τα €5 εκατ. και περιλαμβάνει επενδύσεις στα εμπορικά σήματα, ανανέωση εγκαταστάσεων, ενδυνάμωση της εταιρείας στο εξωτερικό αλλά και περιβαλλοντική αναβάθμιση της εταιρείας.

Επιπλέον, ανέφερε ότι σχεδιάζεται η στρατηγική ανάπτυξη του κωδικολογίου της Μπουτάρης, προκειμένου να καλυφθούν όλες οι ανάγκες του καταναλωτή.

μπουταρης λογκοΤο νέο λογότυπο της εταιρείας ενώνει τον ήλιο, τη γη και το σταφύλι και, όπως είπε ο Θωμάς Γεωργιάδης, στόχος είναι η Sterner Stenhus να επαναφέρει την Οινοποιεία Μπουτάρη στην επόμενη ημέρα, διατηρώντας τη σημαντική κληρονομιά της.

Διαδικασία τέχνης

Καθώς η δημιουργία του κρασιού είναι μια διαδικασία τέχνης που περιλαμβάνει την τεχνική της αγάπης και το μεράκι της δημιουργίας, η Boutari θέλοντας να αναδείξει αυτή τη σύνδεση συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Cacao Rocks, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης φιλοτέχνησε αποκλειστικά για την εκδήλωση φιάλες κρασιού Λευκό Γράμμα με τη χαρακτηριστική τεχνική του και οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν ως δώρο στους καλεσμένους.

Με σεβασμό στην ιστορικότητα ενός ονόματος συνώνυμου με το ελληνικό κρασί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, διατηρώντας και αναβαθμίζοντας την υψηλή του θέση, η νέα εποχή για την Boutari είναι εδώ με μια υπόσχεση, να συνεχίσει να δημιουργεί υψηλή τέχνη στο κρασί.

Στρατηγικό πλεονέκτημα

Ειδικότερα, άμεση έμφαση έχει δοθεί στα κρασιά υψηλής ποιότητας, ενώ στρατηγικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι τα πέντε οινοποιεία και οι αμπελώνες της, που είναι σε στρατηγικές περιοχές της χώρας, όπως Νάουσα, Γουμένισσα, Κρήτη και Μαντινεία.
Αντίστοιχα, και στην Σαντορίνη σχεδιάζεται η δημιουργία ξενοδοχείου, περίπου 40 - 50 δωματίων.
Οι δύο αυτές επενδύσεις έχουν σκοπό να ενισχύσουν την προσέλκυση τουριστών όλο τον χρόνο, και όχι μόνο το καλοκαίρι.

Βασικός πυλώνας ανάπτυξης της εταιρείας οι εξαγωγές

Οι εξαγωγές αποτελούν σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας, που εστιάζει στην ενδυνάμωση από τις αγορές, στις οποίες έχει παραδοσιακά δυνατή παρουσία,  
"Προσπαθούμε αυτό, που θα φτιάξουμε, να έχει μια αισθητική αξία με το τι συνδέεται στο brand, στο πλαίσιο του στυλ και της ιδιαιτερότητάς του", ανέφερε ο επικεφαλής οινολόγος της εταιρείας, Γιάννης Βογιατζής.

Έρχονται και νέα προϊόντα
Όσον αφορά την προϊοντική γκάμα της εταιρείας, ο κ. Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν νέα σχέδια και καινούριες ετικέτες. Ο Ηλίας Γεωργιάδης επισήμανε ότι οι εξαγορές είναι στο πλάνο της εταιρείας, καθώς “πολλά οινοποιεία χρειάζονται ενίσχυση και στήριξη”.
 


Φωτογραφία εξωφύλλου: Ηλίας Γεωργιάδης, CEO Sterner Stenhus, Θωμάς Γεωργιάδης, Πρόεδρος
Ελληνικά Οινοποιεία και CFO Sterner Stenhus

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ