ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μέσω του Gov.gr Wallet όλες οι συναλλαγές με τράπεζες και εταιρείες τηλεφωνίας
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις βρίσκονται στην εφαρμογή και στο wallet.Gov.gr
SHARE:
Τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν αντί για την ταυτότητά τους το Gov.gr Wallet στις τράπεζες και τις εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας έχουν ήδη από την Τρίτη 1η Νοεμβρίου οι πολίτες.
Συγκεκριμένα, από 1η Νοεμβρίου οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν το Gov.gr Wallet για τις συναλλαγές τους με τα πιστωτικά ιδρύματα και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, καθώς και με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Η επαλήθευση γνησιότητας κάθε ψηφιακού αντιγράφου είναι ακριβώς η ίδια που ισχύει από τον Ιούλιο για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές και γίνεται με τον κωδικό QR του ψηφιακού αντιγράφου.
Συγκεκριμένα:
Μόλις κάποιος σκανάρει τον κωδικό QR ενός πολίτη μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο τελευταίος λαμβάνει ειδοποίηση από την εφαρμογή, προκειμένου να δώσει έγκριση στον ελεγκτή για να επαληθεύσει τα στοιχεία του.
Αφού ο πολίτης εγκρίνει τον έλεγχο, στην οθόνη της εφαρμογής εμφανίζεται ένας εξαψήφιος κωδικός τον οποίο πρέπει να υπαγορεύσει ή να επιδείξει στον ελεγκτή και εκείνος με τη σειρά του να τον καταχωρίσει στη δική του συσκευή.
Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, τότε και μόνο τότε τα στοιχεία του ψηφιακού αντιγράφου εμφανίζονται για μία και μόνο φορά στη συσκευή του ελεγκτή, χωρίς τη δυνατότητα αποθήκευσης.
Αφού ταυτοποιήσει τον πολίτη μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο υπάλληλος της τράπεζας ή της εταιρείας κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας εισάγει στο ειδικά διαμορφωμένο σύστημα του φορέα τον αριθμό του δελτίου ταυτότητας του φυσικού προσώπου και θα ζητά την έκδοση του εγγράφου.
Στη συνέχεια ο πολίτης λαμβάνει ειδοποίηση για το αίτημα στο Gov.gr Wallet και, αφού το εγκρίνει, στην οθόνη της εφαρμογής εμφανίζεται ένας εξαψήφιος κωδικός τον οποίο πρέπει να υπαγορεύσει ή να επιδείξει στον υπάλληλο και εκείνος με τη σειρά του να τον καταχωρίσει στο σύστημα.
Το έγγραφο που εκδίδεται αυτόματα διαθέτει μοναδικό κωδικό εγγράφου και QR code και θα τηρείται στα πληροφοριακά συστήματα των ανωτέρω φορέων, με δική τους ευθύνη για όσο διάστημα απαιτείται.
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις βρίσκονται στην εφαρμογή και στο wallet.Gov.gr. Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης στο wallet.Gov.gr/support
Συγκεκριμένα, από 1η Νοεμβρίου οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν το Gov.gr Wallet για τις συναλλαγές τους με τα πιστωτικά ιδρύματα και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, καθώς και με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Η επαλήθευση γνησιότητας κάθε ψηφιακού αντιγράφου είναι ακριβώς η ίδια που ισχύει από τον Ιούλιο για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές και γίνεται με τον κωδικό QR του ψηφιακού αντιγράφου.
Συγκεκριμένα:
Μόλις κάποιος σκανάρει τον κωδικό QR ενός πολίτη μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο τελευταίος λαμβάνει ειδοποίηση από την εφαρμογή, προκειμένου να δώσει έγκριση στον ελεγκτή για να επαληθεύσει τα στοιχεία του.
Αφού ο πολίτης εγκρίνει τον έλεγχο, στην οθόνη της εφαρμογής εμφανίζεται ένας εξαψήφιος κωδικός τον οποίο πρέπει να υπαγορεύσει ή να επιδείξει στον ελεγκτή και εκείνος με τη σειρά του να τον καταχωρίσει στη δική του συσκευή.
Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, τότε και μόνο τότε τα στοιχεία του ψηφιακού αντιγράφου εμφανίζονται για μία και μόνο φορά στη συσκευή του ελεγκτή, χωρίς τη δυνατότητα αποθήκευσης.
Αφού ταυτοποιήσει τον πολίτη μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο υπάλληλος της τράπεζας ή της εταιρείας κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας εισάγει στο ειδικά διαμορφωμένο σύστημα του φορέα τον αριθμό του δελτίου ταυτότητας του φυσικού προσώπου και θα ζητά την έκδοση του εγγράφου.
Στη συνέχεια ο πολίτης λαμβάνει ειδοποίηση για το αίτημα στο Gov.gr Wallet και, αφού το εγκρίνει, στην οθόνη της εφαρμογής εμφανίζεται ένας εξαψήφιος κωδικός τον οποίο πρέπει να υπαγορεύσει ή να επιδείξει στον υπάλληλο και εκείνος με τη σειρά του να τον καταχωρίσει στο σύστημα.
Το έγγραφο που εκδίδεται αυτόματα διαθέτει μοναδικό κωδικό εγγράφου και QR code και θα τηρείται στα πληροφοριακά συστήματα των ανωτέρω φορέων, με δική τους ευθύνη για όσο διάστημα απαιτείται.
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις βρίσκονται στην εφαρμογή και στο wallet.Gov.gr. Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης στο wallet.Gov.gr/support
Φωτογραφία από Free stock photos from www.rupixen.com από το Pixabay