Κοιτάζει προς Μέση Ανατολή η ΖΑΝΑΕ

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής έτοιμων γευμάτων (κονσερβοποιία) καθώς και επεξεργασίας τομάτας ΖΑΝΑΕ ενισχύει τις συνεργασίες της στο εξωτερικό, τόσο σε επίπεδο όγκου όσο και αξίας, ενώ για την ώρα δεν προβλέπεται να επεκταθεί σε νέες αγορές.

 

Εξαγωγές σε 43 χώρες

Η εταιρεία της οικογένειας Πέντζου εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 43 χώρες του εξωτερικού, με κυριότερες αγορές, χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και την Μέση Ανατολή, αγορά στην οποία η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση αυτό το διάστημα. Οι εξαγωγές αντιστοιχούν στο 55% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών.

 

Νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων

Η ΖΑΝΑΕ, μία αμιγώς ελληνική επιχείρηση, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες βιομηχανίες τροφίμων. Από το 1930 που ξεκίνησε τη λειτουργία της στη Θεσσαλονίκη ως βιομηχανία παραγωγής ζύμης αρτοποιίας, επεκτάθηκε στην κονσερβοποιία, την παραγωγή έτοιμου φαγητού, την επεξεργασία τομάτας. Από την αρχή του έτους σχεδιάζει την επέκταση του portfolio της, μπαίνοντας στην κατηγορία των έτοιμων γευμάτων, project που είναι σε διαδικασία ανάπτυξης, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στη σειρά έτοιμων σαλτσών με βάση την τομάτα Saltsissimo, που είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, και η διανομή της διευρύνεται και στα δύο κανάλια (retail και HoReCa).

 

Επενδύσεις σε logistics

H εταιρεία εξετάζει επενδύσεις σε logistics αλλά και υποδομές για μείωση ενέργειας, ενώ υλοποιεί επένδυση στον τομέα της συσκευασίας.

Υπενθυμίζεται ότι η ΖΑΝΑΕ αποφάσισε τη διακοπή της παραγωγικής δραστηριότητας της ζύμης αρτοποιίας στο εργοστάσιο της εταιρείας στη ΒΙΠΕ Σίνδου και τέλος Αυγούστου 2021 υπογράφηκε η σύμβαση πώλησης του πάγιου εξοπλισμού που αφορά τη ζύμη αρτοποιίας και αυλών στοιχείων ενεργητικού, αντί του ποσού των €1,65 εκατ., με την εταιρεία Lallemand.

Αξίζει να αναφερθεί ότι πέραν του αρχικού τμήματος της συναλλαγής υπάρχει πρόβλεψη για 5ετή ετήσια royalties, τα οποία θα είναι συνάρτηση αποτελεσμάτων ισόχρονης χρήσης του brand name για το προϊόν της ζύμης αρτοποιίας και για πώληση πρόσθετου πάγιου εξοπλισμού, ενώ έχει λάβει χώρα και αποχώρηση προσωπικού που εργάζονταν στο τμήμα πωλήσεων της ζύμης.


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ