ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Α. Καράτζης στο Cretalive: “Γιατί εξαγοράσαμε την BSK & Lakufol Kunststoffe”
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Καράτζη μιλά για τη νέα στρατηγική επένδυση αλλά και τον σχεδιασμό στον ξενοδοχειακό τομέα και το business aviation
Σε μια ακόμη στρατηγική επένδυση προχώρησε, όπως έγραψε το Cretalive, ο Όμιλος Καράτζη με την εξαγορά του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας BSK & Lakufol Kunststoffe GmbH με έδρα το Henfenfeld της Γερμανίας, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία του στις διεθνείς αγορές προϊόντων συσκευασίας.
Όπως αναφέρει στο Cretalive ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Αντώνης Καράτζης, η συμφωνία έκλεισε τέλος Αυγούστου, ενώ εξετάζεται η πιθανότητα να αυξηθεί το capacity της βιομηχανίας κατά 70% μέσα από στοχευμένο επενδυτικό πλάνο, το οποίο θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024.
Η νέα επένδυση έρχεται σε συνέχεια της εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου της γερμανικής εταιρείας που ειδικεύεται στην παραγωγή πολυστρωματικών φιλμ ενσίρωσης τελευταίας τεχνολογίας από τον ελληνικό όμιλο το 2020.
Ποια είναι η BSK & Lakufol Kunststoffe GmbH
Η BSK & Lakufol Kunststoffe GmbH είναι ηγέτιδα δύναμη στη βιομηχανία προϊόντων συσκευασίας με εμπειρία 30 ετών και Κύκλο Εργασιών που το 2022 θα υπερβεί τα €20 εκατ. Η ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας της μονάδας μέσω της εγκατάστασης νέας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής extruder αποτελεί άμεση προτεραιότητα για τον Όμιλο Καράτζη.
“Ήδη έχουμε πάρει άδεια από τις τοπικές αρχές όσον αφορά την επέκταση μηχανολογικού εξοπλισμού και γραμμών παραγωγής στις εγκαταστάσεις μας”, εξηγεί ο κ. Καρατζής, τονίζοντας ότι ο Όμιλος θα επενδύσει περαιτέρω στον τομέα της συσκευασίας.
“Εξετάζουμε το ενδεχόμενο και είμαστε και σε συνομιλίες με εταιρείες του κλάδου για πιθανές συνεργασίες και εξαγορές στο εξωτερικό και κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση”.
Ψάχνεται για εξαγορές ξενοδοχείων εντός και εκτός Κρήτης
Πέραν του τομέα της συσκευασίας ο Όμιλος δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια και στον ξενοδοχειακό τομέα, διατηρώντας τα ξενοδοχεία Nana Hotels (Nana Golden Beach, Nana Princess και Nana Golden Beach – πρώην Nana Beach). Και στον τομέα αυτό ο Όμιλος εξετάζει περαιτέρω επέκταση, καθώς είναι σε αναζήτηση είτε ξενοδοχειακών μονάδων, είτε οικοπεδοτεμαχίων που να ταιριάζει με το προφίλ του, προκειμένου να επεκταθεί. “Είναι ένας κλάδος, στον οποίο έχουμε δημιουργήσει ένα σημαντικό brand και μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να αναπτυχθεί, γι αυτό θέλουμε να επενδύσουμε περαιτέρω, βρίσκοντας το κατάλληλο προϊόν”, αναφέρει και διευκρινίζει ότι το ενδιαφέρον του δεν εστιάζει μόνο στην αγορά της Κρήτης.
Ωστόσο, θεωρεί ότι η συγκεκριμένη αγορά όχι μόνο δεν έχει καλυφθεί αλλά έχει περιθώρια ανάπτυξης.
Παραμένει δυναμικά στο business aviation
Παράλληλα ο Όμιλος έχει επενδύσεις και στον τομέα του Business Aviation, έχοντας στην κατοχή του, ιδιόκτητα αεροσκάφη, αλλά και την διαχείριση άλλων του ίδου τομέα. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να κλείσει συμφωνία για την εξαγορά ακόμη ενός αεροσκάφους.
Ερωτηθείς για το εάν είναι στα πλάνα του Ομίλου η επέκταση στο commercial flight, με σκοπό να μπει “σφήνα” στον ανταγωνισμό ο κ. Καράτζης εξήγησε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι στα άμεσα σχέδια.
“Θεωρούμε ότι ο συγκεκριμένος τομέας καλύπτεται στο ακέραιο σε ό,τι αφορά ζήτηση και προσφορά”, τονίζει.
Ενισχύει την Panellenic Lines
Υπενθυμίζεται ότι ο Όμιλος Καράτζη, έχοντας στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού ακτοπλοϊκού πόλου, που θα ανταγωνίζεται τις εταιρείες jet από την Κρήτη προς τις Κυκλάδες, σύστησε την Panellenic Lines, σε συνεργασία με την εταιρεία Time4 Vacation, συμφερόντων Δημήτρη Χαριτίδη.
Όπως μας αναφέρει η πορεία της εταιρείας εξελίσσεται άκρως ικανοποιητικά και τα δύο μέρη δουλεύουν πάνω στην προσεκτική επέκτασή τους στον κλάδο. “Σε αυτό το πλαίσιο εξετάζουν τον εμπλουτισμό του στόλου με νέα πλοία αλλά και την επέκτασή τους και σε άλλες γραμμές πέραν αυτής των Κυκλάδων. “Τίποτα δεν αποκλείεται”, επισημαίνει ο κ. Καράτζης.
Δείτε επίσης
Ο Όμιλος Καράτζη σπάει το μονοπώλιο των jet στις Κυκλάδες
Νέα μεγάλη εξαγορά από τον Όμιλο Καράτζη