ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η στέψη του βασιλιά Καρόλου σε αριθμούς: Χρυσές δουλειές με αναμνηστικά, μπύρες και μπισκότα

Οι ιδιοκτήτες των παμπ υπολογίζουν να κάνουν τζίρο 120 εκατομμύρια λίρες! Προβλέπεται να καταναλωθούν 62 εκατομμύρια μπύρες

Η στέψη του βασιλιά Καρόλου σε αριθμούς: Χρυσές δουλειές με αναμνηστικά, μπύρες και μπισκότα

Μεγάλη μέρα η σημερινή για τη Βρετανία, καθώς ο βασιλιάς Κάρολος Γ'  γίνεται επισήμως ο 40ος μονάρχης τoυ Ηνωμένου Βασιλείου. Πέρα από το κόστος του τελετουργικού, ζαλίζουν οι αριθμοί της... στέψης όσον αφορά το λιανικό εμπόριο, με τους καταστηματάρχες να τρίβουν τα χέρια τους: Εκατομμύρια σημαιάκια, μπύρες, μπισκότα και αναμνηστικά γεμίζουν τα ταμεία τους.

Παμπ: Ρέει άφθονη μπύρα

Οι ιδιοκτήτες των παμπ υπολογίζουν να κάνουν τζίρο 120 εκατομμύρια λίρες! Προβλέπεται να καταναλωθούν 62 εκατομμύρια μπύρες (17 εκατομμύρια περισσότερες από το συνηθισμένο) χάρη στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και το δέλεαρ των ειδικών μπυρών... στέψης πίσω από τα μπαρ. Η Emma McClarkin, διευθύνουσα σύμβουλος της British Beer and Pub Association, δήλωσε: "Ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα τιμήσει αυτή την ιστορική εθνική γιορτή».

Πηγή: AP

Αναμνηστικά: 3,8 εκατομμύρια κύπελλα και πιάτα

Με την τελευταία στέψη να αποτελεί μια αμυδρή και μακρινή ανάμνηση, έχουν πάρει φωτιά οι μηχανές στη βιομηχανία αναμνηστικών, για να τιμήσει τη στέψη του βασιλιά Καρόλου Γ'. Από τα πορσελάνινα κύπελλα που κατασκευάζονται από την Halcyon Days στο Stoke-on-Trent μέχρι τις κούπες των 4 λιρών από τη Lidl, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το βρετανικό κοινό λατρεύει τα βασιλικά αναμνηστικά.

Οι πολίτες αναμένεται να δαπανήσουν σχεδόν 250 εκατομμύρια λίρες για αναμνηστικά, συμπεριλαμβανομένων 3,8 εκατομμυρίων κούπες, φλιτζάνια και άλλα σκεύη, σύμφωνα με το Κέντρο Έρευνας Λιανικού Εμπορίου (CRR)). Μεγάλο μέρος του εμπορεύματος αφορά το τσάι και τα μπισκότα. Μόνο η Marks & Spencer αναμένει να πουλήσει περισσότερα από 1 εκατ. αναμνηστικά τσαγιού και μπισκότα.

Πηγή: AP

20.000 συγκεντρώσεις (και πολλές κις)

Ο αριθμός των εκδηλώσεων πλησιάζει τις 20.000. Τα πάρτι και τα πικνίκ χρειάζονται φυσικά φαγητό και ποτό, με τους εμπόρους λιανικής πώλησης να αναφέρουν ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για κις, κουλουράκια και πίτσες. Η Tesco αναμένει ότι αυτή την εβδομάδα θα πουλήσει 9 εκατομμύρια μπουκάλια κρασί, 180.000 μπουκάλια Pimm's και 600.000 κουλουράκια.
Η Aldi και η Lidl αναφέρουν επίσης μεγάλη ζήτηση, καθώς οι αγοραστές τιμούν την «κις της στέψης». Κάποιοι προσπαθούν ακόμη και να την φτιάξουν (οι πωλήσεις εστραγκόν και κατεψυγμένων φασολιών έχουν αυξηθεί κατά 14% και 16% αντίστοιχα στην Tesco), ενώ η εταιρεία ζαχαροπλαστικής BakeAway αναφέρει ότι οι πωλήσεις της έτοιμης κρούστας της έχουν διπλασιαστεί την τελευταία εβδομάδα.

Πηγή: AP

Σημαιούλες και καπέλα

Η εταιρεία Flying Colours Flagmakers από το Βόρειο Γιορκσάιρ δήλωσε στον Guardian ότι έχει λάβει μεγάλες παραγγελίες για σημαιάκια, μεταξύ των οποίων και μία για 22.500 μέτρα.

Η Tesco αναμένει ότι θα πουλήσει 250.000 καπέλα με σημαίες, στέμματα και σετ ζωγραφικής προσώπου, ενώ η αλυσίδα ειδών χειροτεχνίας Hobbycraft τονίζει ότι οι πωλήσεις του «πακέτου για το πάρτι στέψης» διπλασιάστηκαν τις τελευταίες 10 ημέρες. 

Πηγή: imerisia.gr πληροφορίες από Guardian

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση