ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Kostopoulos Horeca ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κρήτη
H εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά οικιακού εξοπλισμού από το 1934 διαθέτει δύο φυσικά καταστήματα στην Κρήτη και συγκεκριμένα σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο
Ενισχύει την παρουσία της στην Κρήτη η Kostopoulos HoReCa (PKS Hendi South East Europe), που αποτελεί κοινοπραξία της εταιρείας, ΥΙΟΙ Π. Κωστόπουλου Α.Ε.Β.Ε, με την ολλανδική, HENDI BV.
H εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά οικιακού εξοπλισμού από το 1934 διαθέτει δύο φυσικά καταστήματα στην Κρήτη και συγκεκριμένα σε Ηράκλειο και Ρέθυμνο.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το feedback που λαμβάνει η διοίκηση της εταιρείας από την αγορά της Κρήτης, είναι θετικό, γεγονός που επιβεβαιώνει, ότι η απόφασή της να δραστηριοποιηθεί με φυσικά καταστήματα στο νησί αποδείχθηκε σωστή και μπορεί να θεωρηθεί ως κίνηση στρατηγικής σημασίας καθώς η Κρήτη αποτελεί την Νο1 ξενοδοχειακή αγορά της χώρας.
Η Kostopoulos Horeca, μεταξύ άλλων, σχεδιάζει να αναπτύξει την παρουσία στο νησί, αυξάνοντας το μερίδιό της.
Ετοιμάζει νέα καταστήματα σε Αθήνα και ίσως Ρόδο
Εκτός Κρήτης η Kostopoulos HoReCa σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο της από το 2023 και έπειτα, δημιουργώντας ακόμα δύο σημεία, εκ των οποίων το ένα θα είναι στην Αθήνα και το άλλο πιθανότατα στην Ρόδο.
Μάλιστα, το πλάνο ανάπτυξης θα είχε ήδη, υλοποιηθεί, εάν δεν προέκυπτε η πανδημία, ενώ το άνοιγμα των δύο καταστημάτων ίσως, επιμηκυνθεί, εφόσον δεν ομαλοποιηθεί άμεσα η αγορά.
Τα πλάνα εξωστρέφειας
Με την HENDI BV να διατηρεί παραρτήματα σε Αυστρία, Ρουμανία και Πολωνία, η Kostopoulos HoReCa είναι σε συζητήσεις για πιθανές συνέργειες, αν και, για την ώρα, εστιάζει στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, η εταιρεία εξάγει σε Κύπρο και Βαλκάνια και για τον επόμενο χρόνο, σχεδιάζει να ενδυναμώσει την παρουσία της στις εν λόγω αγορές.
Μπήκε και στο online κανάλι με νέο e-shop για επαγγελματίες
Παράλληλα η εταιρεία επεκτείνεται και στο online κανάλι, λανσάροντας αρχές της Άνοιξης το νέο της e-shop για τους επαγγελματίες, project που υλοποίησε με σκοπό να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Το e-shop της εταιρείας έχει πανελλαδική εμβέλεια, θέλοντας μέσα από αυτό να επικοινωνήσει πως υπάρχει ένα κατάστημα, που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και είναι διαθέσιμο σε όλον τον κόσμο.Για την ώρα, μέσω του e-shop θα είναι διαθέσιμοι 6.000 ετοιμοπαράδοτοι κωδικοί και, όπως πληροφορούμαστε, σύντομα, αυτό το εύρος θα αυξηθεί, φτάνοντας τους 10.000 ετοιμοπαράδοτους κωδικούς.