ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η ηπειρωτική εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά αναψυκτικών της Κρήτης
Έχοντας στο επίκεντρο της λειτουργίας της το τρίπτυχο “παράδοση-ποιότητα-οικογενειακές αρχές και αξίες” η εταιρεία Βίκος κατάφερε, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, να ξεκλειδώσει την αγορά της Κρήτης και να δημιουργήσει ένα νέο success story στην ιστορία της.
Δυναμικό άνοιγμα στην Κρήτη πραγματοποιεί η Βίκος Α.Ε., αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά αναψυκτικών του νησιού, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και αναβαθμίζοντας το εγχώριο τουριστικό προϊόν.
Νέο success story η διείσδυση στην Κρήτη – Σεβασμός στον καταναλωτή
Έχοντας στο επίκεντρο της λειτουργίας της το τρίπτυχο “παράδοση-ποιότητα-οικογενειακές αρχές και αξίες” η εταιρεία Βίκος κατάφερε, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, να ξεκλειδώσει την αγορά της Κρήτης και να δημιουργήσει ένα νέο success story στην ιστορία της.
Η τοποθέτηση των προϊόντων της, του φυσικού μεταλλικού νερού και των αναψυκτικών της συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό και εν μέσω τουριστικής σεζόν, καθώς γίνονται ανάρπαστα!
Τα αναψυκτικά που συνδέουν την Ήπειρο με την Κρήτη
"Η οικογένεια για την ελληνική κοινωνία παραμένει ένας ισχυρός πυρήνας που κρατά τον συνδετικό ιστό μεταξύ παράδοσης και ανάπτυξης. Μπορεί να αποτελέσει μοχλό προόδου σε κάθε τομέα, ενώ όταν συνδέεται με την κοινωνία - ειδικά την τοπική, περιφερειακή κοινωνία από την οποία προέρχεται - μπορεί να δημιουργήσει θαύματα”, αναφέρει ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της Βίκος Α.Ε., Πέτρος Σεπετάς.
Κύκλοι της αγοράς με εμπειρία ετών στο μάρκετινγκ υπογραμμίζουν στο Cretalive ότι “σε αντίθεση με τις πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αναζητούν συνεχώς τρόπους να αποδείξουν ότι υπάρχει κάποια σύνδεση με τη χώρα, οι οικογενειακές επιχειρήσεις της Κρήτης και της Ηπείρου δεν… κουνάνε τη σημαία της ελληνικότητάς τους για επικοινωνιακούς λόγους. Η Ελλάδα και η παράδοση είναι, ούτως ή άλλως, στο DNA τους”.
Νέες θέσεις εργασίας
Στο πλαίσιο της μεγάλης διείσδυσης των προϊόντων της στο νησί η εταιρεία Βίκος πρόκειται να ενισχύσει το δίκτυο πωλήσεων που διαθέτει στην Κρήτη, προσθέτοντας νέες θέσεις εργασίας στις ήδη υπάρχουσες, δημιουργώντας πολλαπλά οφέλη για την τοπική κοινωνία.
Επενδύει σε συνεργασίες με τοπικές εταιρείες εστίασης & φιλοξενίας
Επίσης η εταιρεία επενδύει στις συνεργασίες της με τοπικές επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας, συμμετέχοντας ενεργά στην συνολική προσπάθεια για την αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος.
Στηρίζει τοπικά καλλιτεχνικά γεγονότα
Παράλληλα, στηρίζει κορυφαία καλλιτεχνικά γεγονότα, όπως το Matala Beach Festival που διεξήχθη πριν λίγες εβδομάδες και η εμφάνιση της Βίκος Cola ως χορηγού έκλεψε, κατά γενική ομολογία, τις εμπορικές εντυπώσεις.
Βίκος Α.Ε.: Πρότυπο επιχειρηματικής αριστείας
Η ιστορία πίσω από την επιτυχία της εταιρείας Βίκος ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του 1990 όταν η οικογένεια Σεπετά, ίδρυσε στην Ήπειρο, από όπου κατάγεται, την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε.
Συγκεκριμένα, ο Πέτρος Σεπετάς και η σύζυγός του Ελένη Θεοχάρη, δημιούργησαν το εργοστάσιο εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού “Βίκος” από την ομώνυμη πηγή στα παραδοσιακά και αυστηρά προστατευόμενα Ζαγοροχώρια.
Στα χρόνια που ακολούθησαν η Βίκος Α.Ε. αναδεικνύεται μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού και παραγωγής φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών και 33 χρόνια μετά την ίδρυσή της αποτελεί πρότυπο επιχειρηματικής αριστείας.
Ανανέωση της εικόνας ενσωματώνοντας την δυναμική της νέας γενιάς
Διατηρώντας σταθερές τις εταιρικές αξίες που διέπουν την λειτουργία της η Βίκος Α.Ε. προχώρησε πριν λίγο καιρό σε μία κίνηση ισχυρού συμβολισμού και ουσίας. Ανανέωσε το λογότυπο και τις ετικέτες των μπουκαλιών, καθορίζοντας την πορεία της για τα επόμενα 30 χρόνια, με δέσμευση να παραμείνει ηγέτιδα του κλάδου.
Η ανανέωση αυτή, σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη Βίκος Α.Ε ενσωματώνοντας τη δυναμική και τις καινοτόμες ιδέες της νέας γενιάς της επιχείρησης, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.