ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η GenZ των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης είναι η GenNeXt
Τα φιντάνια της εταιρίας μιλούν για την εμπειρία τους στο πρωτοποριακό πρόγραμμα
Τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης έχουν τη δική τους GenZ. Όλους εκείνους τους νέους ηλικίας από 18 έως 25 ετών που αποτελούν τη νέα γενιά εργαζομένων στη μεγάλη εταιρεία της Κρήτης. Η GenZ της Χαλκιαδάκης Α.Ε είναι η GenNeXt, τα μέλη της οποίας συμμετείχαν στο ομώνυμο, πρωτοποριακό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά για τους νέους σε ηλικία που εντάχθηκαν στην “οικογένεια” της αλυσίδας και αποτελούν το “νέο αίμα” στο ανθρώπινο δυναμικό της.
Στη διάρκεια του προγράμματος, η διοίκηση και τα στελέχη της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν εμπειρίες και ιδέες με τα μέλη της GenNeXt καταγράφοντας και αξιοποιώντας τις προτάσεις, τις ιδέες, τις εντυπώσεις και τις απορίες των νέων. Η πρωτοποριακή διάσταση του προγράμματος εστιάζει στο ότι τα μέλη της GenNeXt των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης κατέθεσαν τη γνώμη τους με την τριπλή ιδιότητα των εργαζομένων, των καταναλωτών και των πολιτών, αναζητώντας λύσεις στα καθημερινά προβλήματα.
Οι νέοι των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης συμμετείχαν επίσης σε ένα πολύ ενδιαφέρον business game συνθέτοντας προτάσεις σε ζητήματα marketing, εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης προσωπικού και ψηφιακής εταιρικής επικοινωνίας.
Τα αποτελέσματα των εργασιών του προγράμματος συζητήθηκαν με τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας με σκοπό την ενίσχυση των συνεργατικών δεσμών μεταξύ τους αλλά και τη δημιουργική αξιοποίηση των συμπερασμάτων τους προς όφελος των καταναλωτών.
Δύο από τα μέλη της GenNeXt, η Μαρία Κατερίνα Βογιατζή και ο Τηλέμαχος Σταυρακάκης μίλησαν στο Cretalive για την εμπειρία τους στο πολυεπίπεδο αυτό εκπαιδευτικό και ενημερωτικό πρόγραμμα, ενώ ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Marketing της εταιρίας Μιχάλης Τζαγκαράκης εξήγησε την ιδιαίτερη φιλοσοφία του.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι δήλωσαν:
Διαβάστε επίσης: