ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021

Απέσπασε δύο Gold βραβεία στην κατηγορία “Travel”, δύο Silver στην κατηγορία “Digital Tourism”, ένα Bronze στην κατηγορία “Innovation” και ένα Bronze στην κατηγορία “Technology”

No profile pic

Η  Attica  Group,  μητρική  εταιρεία  των  SUPERFAST  FERRIES,  BLUE  STAR  FERRIES  και  HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την βράβευσή της με 6 βραβεία στα Tourism Awards 2021 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.

Στην  τελετή  απονομής  που  πραγματοποιήθηκε  την  Πέμπτη  3  Ιουνίου  στο  Περιστύλιο  του  Ζαππείου Μεγάρου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel-Προγράμματα Επιβράβευσης-Loyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών και υποδομών του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.
  • Gold  βραβείο  στην  κατηγορία  «Travel  -  Technology  enhanced  experience  -  Αξιοποίηση  λύσεων τεχνολογίας   για   την   βελτίωση   της   ταξιδιωτικής   εμπειρίας»   για   το   Seasmiles   Chatbot   του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group. Μία πρωτοποριακή επικοινωνία με χρήση τεχνολογίας  Artificial  Intelligence  (Τεχνητή  Νοημοσύνη),  που  αναβαθμίζει  την  εξυπηρέτηση  των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism - Multichannel marketing strategy» για την στρατηγική επικοινωνίας της Blue Star Ferries σε Above The Line (ATL) και Online περιβάλλον με στόχο την αύξηση του brand awareness και των πωλήσεων.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism - User interaction / Use of user generated content / Use of influencers / Social media contest» για την αύξηση του brand awareness της Blue Star Ferries μέσω Online διαγωνισμών στα Social Media, User Generated Content (UCG) και συνεργασίες με influencers.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Innovation - Καινοτόμο concept» για τις Συνδυασμένες Μεταφορές Επιβατών με τρένο και πλοίο «Sail & Rail», μία καινοτόμο πρωτοβουλία της Attica Group που εδώ και 20  χρόνια  προσφέρει επιπλέον κίνητρα  μέσω   συνδυαστικών  εκπτώσεων,  συμβάλλοντας  έτσι στην αύξηση του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.
  • Bronze  βραβείο  στην  κατηγορία  «Technology  -  Innovative  use  of  Technology»  για  το  Seasmiles Chatbot του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group. Μία πρωτοποριακή επικοινωνία με χρήση τεχνολογίας Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη), που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

H  Attica  Group  δραστηριοποιείται  στην  επιβατηγό  ναυτιλία  μέσω  των  SUPERFAST  FERRIES,  BLUE STAR  FERRIES,  HELLENIC  SEAWAYS  και  AFRICA  MOROCCO  LINK  με  συνολικά  32  πλοία  που προσφέρουν  σύγχρονες,  υψηλού  επιπέδου  μεταφορικές  υπηρεσίες  στην  Ελλάδα  και το  εξωτερικό.  Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση