Έρχονται επενδύσεις στα λιμάνια της Β. Ελλάδας

Εντός του μήνα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση της αγοραπωλησίας των μετοχών του ΟΛΘ

Εντός του Σεπτεμβρίου και πιο συγκεκριμένα μετά τις 15 του μηνός αναμένεται, να υπογραφεί η σύμβαση της αγοραπωλησίας των μετοχών του ΟΛΘ από την κοινοπραξία Deutsche Invest Equity Partners GbH-Terminal Link SAS του Ομίλου CMA-CGM και Belterra Investments Ltd, που έχει αναδειχθεί προτιμώμενος επενδυτής για το 67% του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. 

Ταυτόχρονα στη γραμμή αφετηρίας παίρνει θέση και η αξιοποίηση των περιφερειακών λιμανιών της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, με τη μέθοδο των παραχωρήσεων.

Όσον αφορά καταρχήν τον ΟΛΘ, υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία Γερμανών - Γάλλων και Ιβάν Σαββίδη, που εκτιμά ότι με το παρόν χρονοδιάγραμμα θα αναλάβει τη διοίκηση του ΟΛΘ μέχρι τα τέλη του έτους, έχει εκφράσει την πρόθεσή της για ολοκλήρωση του μεγαλύτερου μέρους των απαιτούμενων επενδύσεων των 180 εκατ. ευρώ εντός τετραετίας και όχι επταετίας που προβλέπουν οι όροι του διαγωνισμού.

Έχουν ήδη προαναγγελθεί, περαιτέρω, δύο φάσεις βελτιωτικών παρεμβάσεων και επενδύσεων: στην πρώτη φάση θα γίνουν παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης σε μηχανολογικό εξοπλισμό, διαδικασίες και management και στη δεύτερη θα γίνουν μεγάλες επενδύσεις σε «deep sea facility», ώστε να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν πλοία μεγαλύτερου βυθίσματος.

Με χθεσινές δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο υπουργός Ναυτιλίας κ. Κουρουμπλής δήλωσε στο ίδιο μήκος κύματος για τον ΟΛΘ ότι «είμαστε κοντά στην υλοποίηση της μεταβίβασης της διοίκησης και από εκεί και πέρα αρχίζει ο χρόνος υλοποίησης των δεσμεύσεων των επενδυτών για τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να αποκτήσει πλέον το λιμάνι τον χαρακτήρα που όλοι θέλουμε. Είναι ένα λιμάνι κομβικό που μπορεί να συνδέσει τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή με τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Μάλιστα η σύνδεση -μέσω των έργων που θα γίνουν- με την Εγνατία και με τον σιδηρόδρομο του δίνει μεγαλύτερη ακόμα αναπτυξιακή δυναμική». Τα υπόλοιπα λιμάνια, πάντοτε κατά τον κ. Κουρουμπλή, «θα πάνε σε ένα πλαίσιο αξιοποίησης με διαδικασίες υποπαραχωρήσεων και αρχίζει να υπάρχει ενδιαφέρον για τα λιμάνια και από πλευράς κρουαζιέρας».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ