ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επεκτείνεται στην Κρήτη η Χαλκιαδάκης – Επενδύει σε digitalization & logistics
Η Χαλκιαδάκης έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζοντας και τις επενδύσεις πράσινης ενέργειας που έχουν ξεκινήσει εδώ και 12 χρόνια
Την παρουσία της στην Κρήτη σχεδιάζει να επεκτείνει η αλυσίδα supermarket Χαλκιαδάκης, στοχεύοντας να καλύψει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο νησί.
Η Χαλκιαδάκης, που, άνοιξε το νέο Χαλκιαδάκης maX στις Πατέλες Ηρακλείου, διαθέτει 41 καταστήματα συνολικά σε όλη την Κρήτη, από τα Χανιά ως την Σητεία. Την επόμενη διετία υπάρχει ο στόχος της ακόμα εντονότερης επέκτασης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, καλύπτοντας και περιοχές της Κρήτης, στις οποίες δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα.
Σε ό,τι αφορά το δίκτυο των maX, μία πλατφόρμα καταστήματος που, σύμφωνα με την αλυσίδα, ταιριάζει με τις ανάγκες του καταναλωτή σήμερα, η Χαλκιαδάκης διαθέτει συνολικά 10 καταστήματα αυτού του concept, εκ των οποίων 2 είναι στα Χανιά, από ένα στις Μοίρες, στην Ιεράπετρα, στην Σητεία και 5 στο Ηράκλειο.
Δεν ανοίγει άλλα καταστήματα στην Αθήνα
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα έχει επεκταθεί και εκτός Κρήτης, ανοίγοντας το concept store κρητικά μπακάλικα, “Γεύσεις Κρήτης Χαλκιαδάκης” σε Αθήνα (Χαλάνδρι, Περιστέρι και Γλυφάδα) και στην Θεσσαλονίκη.
Για την ώρα, δεν υπάρχουν πλάνα για την επέκταση του δικτύου με τη δημιουργία φυσικών καταστημάτων, ωστόσο η Χαλκιαδάκης προχώρησε στην ανανέωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.kritis.gr, και η διάθεση επέκτασης είναι μέσω αυτού του καναλιού μόνο.
Προχωρά το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού
Παράλληλα, η αλυσίδα με έδρα το Ηράκλειο έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζοντας και τις επενδύσεις πράσινης ενέργειας που έχουν ξεκινήσει εδώ και 12 χρόνια.
Ειδικότερα, συνεχίζει την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάρκων στις στέγες των καταστημάτων της και προχωρά στην ενεργειακή αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της κατά τα πρότυπα και του maX που εγκαινιάστηκε στις Πατέλες.
Επενδύει στο κέντρο logistics
Επιπλέον, σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, βρίσκεται σε εξέλιξη πλάνο:
- Αντικατάστασης συστήματος WMS στο κέντρο Logistics της επιχείρησης
- Ενίσχυσης των δικτύων και της ασφάλειάς τους
- Εφαρμογής νέων λειτουργιών με στόχο τη βελτίωση του customer experience
Σταθερός ο τζίρος και το 2022 – Αναμένει επίπεδα 2021
Σε ό,τι αφορά την πορεία των πωλήσεων της αλυσίδας, εκτιμάται ότι η τρέχουσα χρήση θα κλείσει στα επίπεδα του 2021, παρά το ότι στο εξάμηνο καταγράφεται οριακή αύξηση λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης στο νησί, καθώς οι συγκρατημένες εκτιμήσεις για την τρέχουσα χρήση οφείλονται στην αύξηση του ανταγωνισμού και στην περιορισμένη αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών.