ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δράση του Υπουργείου Ανάπτυξης για τις παραπλανητικές προσφορές
Το νέο πλαίσιο για την αγορά έχει στόχο την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές αναφορές για δήθεν εκπτώσεις και προσφορές στα ράφια.
Με την ακρίβεια να καλπάζει στα τρόφιμα, πυροδοτώντας τον πληθωρισμό, το υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζεται να πάρει μέτρα για τις πλασματικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ.
Το νέο πλαίσιο για την αγορά, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, έχει στόχο την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές αναφορές για δήθεν εκπτώσεις και προσφορές στα ράφια.
Με προσεκτικές κινήσεις ώστε να προστατέψει τους καταναλωτές από πλασματικές προσφορές και να συγκρατήσει τις τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ το υπουργείο Ανάπτυξης επεξεργάζεται το νέο πλαίσιο για τις προωθητικές ενέργειες έχοντας παράλληλα το βλέμμα στον διάλογο με τους φορείς της αγοράς.
“Θα καταπολεμούνται οι υπερβολικές ή οι πλασματικές εκπτώσεις με το φαινόμενο κάποια προϊόντα να πωλούνται με έκπτωση καθ’ όλη την χρονιά χωρίς η έκπτωση να είναι στην πραγματικότητα ειλικρινής” τόνισε ο Γ.Γ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.
Προσφορές με δικλείδες ασφαλείας
Η θέσπιση αυστηρότερων κανόνων στις προσφορές έχει απώτερο στόχο την συγκράτηση των αρχικών τιμών από τους προμηθευτές με έμφαση στα καθαριστικά σπιτιού και στα απορρυπαντικά ρούχων αλλά και στα είδη προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες κ.α.).
Ειδικά για τα δεμένα πακέτα 1+1 επιδίωξη του αρμόδιου υπουργείου είναι να μπει τέλος στις διαρκείς πλασματικές προωθητικές ενέργειες και να προκύπτει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή.
Μεταξύ των μέτρων που βρίσκονται στο τραπέζι είναι σύμφωνα με πληροφορίες η επιβολή χρονικού περιορισμού των προσφορών αλλά και η υποχρέωση του προμηθευτή να αποδεικνύει ότι το προϊόν 1+1 είχε διατεθεί μεμονωμένα στην τιμή της προσφοράς.