Διψήφια ανάπτυξη για τα ταξίδια πολυτελείας

7% το μερίδιο αγοράς

Σύμφωνα με την έκθεση ITB World Travel Trends 2017/2018 τα πολυτελή ταξίδια κατέχουν το 7% της αγοράς και η ετήσια ανάπτυξή τους, είναι διψήφια.

Τα πολυτελή ταξίδια αυξάνονται, ενώ οι γενικές τάσεις της αγοράς αλλάζουν. Η ευημερία δεν ορίζεται πλέον από τη λάμψη και την επίδειξη πλούτου. Μη υλικές μορφές πολυτέλειας αντικαθιστούν το status και αξίες όπως η ανακάλυψη, οι προσωπικές εμπειρίες, η αυθεντικότητα και ο χρόνος γίνονται όλο και πιο σημαντικές.
Αυτές οι προκλήσεις, καθώς και οι ευκαιρίες που προκύπτουν, αφορούν την ταξιδιωτική βιομηχανία και από τις 7 έως τις 11 Μαρτίου 2018 θα αποτελέσουν βασικά θέματα της έκθεσης ITB Berlin.

Η αίθουσα 9 θα είναι το κεντρικό σημείο και ένα must για όλους τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες. Με το νέο Loop Lounge@ITB, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Loop, την έκθεση για προϊόντα πολυτελείας, η ITB Berlin δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα δικτύωσης σε μια αποκλειστική ατμόσφαιρα με μια επιλεγμένη ομάδα εκθετών. Την Πέμπτη το πρώτο «ITB Luxury Late Night» θα δώσει την ευκαιρία να καλλιεργηθούν οι νέες επαφές. Σε αυτό το νέο εξαίρετο γεγονός στο Orania.Berlin, ένα νέο boutique ξενοδοχείο, οι εκθέτες θα μπορούν να συναντήσουν κορυφαίους αγοραστές από την παγκόσμια αγορά πολυτελών ταξιδιών. Την εκδήλωση, στην οποία θα συμμετάσχουν μόνο όσοι έχουν ειδική πρόσκληση, θα ανοίξει ο Dietmar Müller-Elmau, διευθύνων σύμβουλος του Schloss Elmau.

Ειδικοί με γνώση της πολυτελούς αγοράς θα παρίστανται στο συνέδριο της έκθεσης ITB Berlin.

Το συνέδριο της ITB Berlin έρχεται σε επαφή και με τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας. Ειδικοί από όλο τον κόσμο θα εξηγήσουν τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς πολυτελών ταξιδιών. Στις 7 Μαρτίου στην «Ημέρα του Μέλλοντος» της ITB, σε δύο συναντήσεις θα συζητηθούν τα πολυτελή ταξίδια. Στην κεντρική ομιλία της, η Jane Jie Sun, διευθύνουσα σύμβουλος της Ctrip.com International Ltd., θα μιλήσει για την «πύλη της παγκόσμιας ειρήνης και ευημερίας». Νέα αποστολή των ταξιδιωτικών πρακτόρων είναι να κάνουν τα ταξίδια εύκολα και χωρίς προβλήματα και να μετατρέψουν τους τουρίστες σε πρεσβευτές της πολιτιστικής τους ταυτότητας, όπως αναφέρει η Jane Jie Sun. Την ίδια ημέρα, ο Dirk Ahlborn, διευθύνων σύμβουλος της Hyperloop Transportation Technologies Inc. (HTT) και ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Jump Starter Inc, θα μιλήσει για τα συστήματα μεταφορών του μέλλοντος, όπως ιπτάμενα ταξί και υπερηχητικά αεροσκάφη. Η Travelzoo θα παρουσιάσει τα ευρήματα μιας έρευνας που διεξήχθη αποκλειστικά για την ITB σχετικά με την άποψη των καταναλωτών ως προς την επαναστατική πολυτελή μεταφορά του μέλλοντος.

Τι κρύβεται πίσω από την τάση που είναι γνωστή ως κρυφή πολυτέλεια; Η «Ημέρα Μάρκετινγκ και Διανομής» της ITB την Πέμπτη 8 Μαρτίου θα επιχειρήσει να δώσει απάντηση. Μέλη της ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του Al Merschen, του συμβουλίου Myriad Marketing / MMGY Global, και του Alex Newinger, ένος μπάτλερ με βιομηχανικές δυναστείες, θα αποκαλύψουν το μυστικό του φαινομένου της κρυφής πολυτέλειας. Θα αναλύσουν πώς η συνειδητοποίηση της «νέας πολυτέλειας» μετατοπίζεται προς την «κρυφή πολυτέλεια», ένα παράλληλο σύμπαν, όπου δεν υπάρχουν παπαράτσι, οι άνθρωποι είναι ανώνυμοι και ζουν μια ζωή γνήσιας πολυτέλειας.

Πηγή: money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ