ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανεβάζει τον τζίρο για το 2022 η La Farm

Φέτος η La Farm αναμένεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο τον κύκλο εργασιών της, πλησιάζοντας τα €68 εκατ.

Ανεβάζει τον τζίρο για το 2022 η La Farm

Με αύξηση 11% και κύκλο εργασιών, που αντιστοιχεί σε €68 εκατ. έκλεισε το 2021 για την τρικαλινή γαλακτοβιομηχανία La Farm. 

Φέτος η La Farm, που εστιάζει στο να εδραιώσει τη δραστηριότητά της σε υψηλά επίπεδα, μέσω στρατηγικών συνεργασιών κυρίως στο εξωτερικό, αναμένεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο τον κύκλο εργασιών της, πλησιάζοντας τα €68 εκατ.

 

Εκσυγχρόνισε το εργοστάσιο στα Τρίκαλα

Παράλληλα αρχές του β' εξαμήνου του 2022 η γαλακτοβιομηχανία της οικογένειας του Βαγγέλη Πλεξίδα ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε το τριετές επενδυτικό πλάο, προϋπολογισμού κοντά στα €20 εκατ., το οποία αφορά την επέκταση των εγκαταστάσεών της στα Τρίκαλα. Το έργο, που αυξάνει την παραγωγική δυναμική της γαλακτοβιομηχανίας από 25% έως και 30% αφορούσε σε:

  • ανέγερση νέων αποθηκευτικών χώρων και ψυγείων έκτασης 12.000 τ.μ.
  • δημιουργία νέου συσκευαστηρίου
  • δημιουργία τριών νέων γραμμών συσκευασίας
  • ανακαίνιση των γραφείων της

Ο εκσυγχρονισμός του εργοστασίου παραγωγής και οι επενδύσεις στις εγκαταστάσεις ξεκίνησαν το 2007, όταν η οικογένεια Πλεξίδα προχώρησε στην κατασκευή συσκευαστηρίου συνολικής έκτασης 25.000 τ.μ. 

 

3 γραμμές παραγωγής φέτας & 11 γραμμές συσκευασίας

Πλέον, οι εγκαταστάσεις έχουν ξεπεράσει τα 75.000 τ.μ., με τη γαλακτοβιομηχανία να διαθέτει 3 γραμμές παραγωγής φέτας και 11 γραμμές συσκευασίας, με αποτέλεσμα η La Farm να έχει τη δυνατότητα να παράγει πάνω από 100.000 κιλά φέτας ανά ημέρα, ενώ τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας και ελέγχου καθιστούν το τελικό προϊόν πλήρως ελεγμένο για τυχόν λάθη της παραγωγής.

 

Κοιτάζει επέκταση στην Αμερική

Η La Farm έχοντας κατά κύριο λόγο εξαγωγικό προσανατολισμό, καθώς το ποσοστό των εξαγωγών είναι στο 93% για το 2022, κάνει πράξη τη δέσμευσή της για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις ξένες αγορές και σύναψη συμφωνιών στο εξωτερικό, μπαίνοντας σε Τουρκία, Βουλγαρία και Ρουμανία, το έτος που διανύουμε.

Οι κυριότερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται είναι η Γερμανία, η Αγγλία, η Ιταλία, το Βέλγιο και η Ελβετία, ενώ βασική επιδίωξη είναι η είσοδος στην Αμερική.

 

Διευρύνει και την παρουσία στην Ελλάδα

Φιλοδοξία της La Farm είναι να διευρύνει την παρουσία της και στην ελληνική αγορά, στην οποία δραστηριοποιείται υπό το brand Πίνδος για τη φέτα και Πίνδος Φάρμα για τυρί αγελαδινό. Στα άμεσα σχέδιά της είναι να λανσάρει φέτα και λευκό τυρί σε κύβους, ενώ μελλοντικά εξετάζει να επενδύσει σε παραγωγικό εξοπλισμό που θα αφορά το γιαούρτι, θέλοντας να ανοίξει και αυτήν την προϊοντική κατηγορία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι κατά το 2021 απασχόλησε κατά μέσο όρο 115 άτομα ως προσωπικό.


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση