LIFESTYLE
Threads: Η Meta λανσάρει τον αντίπαλο του Twitter
Εγκαινιάστηκε επίσημα την Τετάρτη με περισσότερες από 5 εκατ. εγγραφές τις πρώτες ώρες
Ο κολοσσός του Facebook Meta εγκαινίασε επίσημα την Τετάρτη το Threads, τον ανταγωνιστή του Twitter, με περισσότερες από πέντε εκατομμύρια εγγραφές τις πρώτες ώρες, αλλά η κυκλοφορία του στην Ευρώπη καθυστέρησε λόγω ανησυχιών για το απόρρητο των δεδομένων.
Το Threads είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος μέχρι στιγμής για το Twitter που ανήκει στον Έλον Μασκ, το οποίο έχει δει μια σειρά από πιθανούς ανταγωνιστές να αναδύονται, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να αντικαταστήσει μια από τις πιο εμβληματικές εταιρείες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Η εφαρμογή τέθηκε σε λειτουργία στα καταστήματα εφαρμογών της Apple και του Android σε 100 χώρες. Λογαριασμοί ήταν ήδη ενεργοί για διασημότητες όπως η Τζένιφερ Λόπεζ, η Σακίρα και ο Χιου Τζάκμαν, καθώς και για μέσα ενημέρωσης όπως η Washington Post, το Reuters και ο Economist.
Όπως το Twitter, η εφαρμογή διαθέτει σύντομες αναρτήσεις κειμένου που οι χρήστες μπορούν να κάνουν like, να δημοσιεύσουν ξανά και να απαντήσουν. Οι αναρτήσεις μπορούν να είναι έως και 500 μεγάλους χαρακτήρες και περιλαμβάνουν συνδέσμους, φωτογραφίες και βίντεο έως και πέντε λεπτά διάρκεια.
“Ας το κάνουμε αυτό. Καλώς ήρθατε στο Threads“, έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta και ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ στην πρώτη του ανάρτηση στη νέα πλατφόρμα, η οποία προς το παρόν θα λειτουργεί χωρίς διαφημίσεις. “Θα χρειαστεί λίγος χρόνος, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρξει μια εφαρμογή για δημόσιες συζητήσεις με 1 δισεκατομμύριο και πλέον ανθρώπους σε αυτήν. Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει αυτό, αλλά δεν το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε ότι θα το καταφέρουμε“, δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ. Λίγο αργότερα, έγραψε: “Μόλις ξεπέρασα τα 5 εκατομμύρια εγγραφές στις πρώτες τέσσερις ώρες…“.
Ενώ το Threads ξεκίνησε ως αυτόνομη εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά τους στο Instagram και ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς, καθιστώντας το έτσι μια εύκολη προσθήκη στις υπάρχουσες συνήθειες για πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες του Instagram μηνιαίως.
“Είναι τόσο απλό: αν ένας χρήστης του Instagram με μεγάλο αριθμό ακολούθων, όπως η Kardashian ή ένας Bieber ή ένας Messi, αρχίσει να δημοσιεύει τακτικά στο Threads, μια νέα πλατφόρμα θα μπορούσε γρήγορα να ευδοκιμήσει“, δήλωσε ο στρατηγικός οικονομικός αναλυτής Brian Wieser στο Substack. Η αναλύτρια Jasmine Engberg από την Insider Intelligence δήλωσε ότι το Threads χρειάζεται μόνο έναν στους τέσσερις μηνιαίους χρήστες του Instagram “για να γίνει τόσο μεγάλο όσο το Twitter“.
Υπό τον Μασκ, το Twitter είδε τον έλεγχο του περιεχομένου να μειώνεται στο ελάχιστο, με δυσλειτουργίες και βιαστικές αποφάσεις να τρομάζουν διασημότητες και μεγάλους διαφημιστές.