Ο Κιμ Τζόουνς είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στον κόσμο της μόδας, εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό του από τότε που διορίστηκε καλλιτεχνικός διευθυντής για τη Dior Men το 2018 και τα γυναικεία ενδύματα και την haute couture του Fendi το 2020.
Πριν από τον Dior, ενίσχυσε τη φήμη του ως δημιουργικός διευθυντής ανδρικών ενδυμάτων του Louis Vuitton για επτά χρόνια.
Έχοντας συνεχή παρουσία στον κόσμο της πολυτελούς μόδας εργαζόμενος υπό τον γαλλικό όμιλο LVMH, έχει καθιερωθεί πραγματικά ως ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες του κλάδου. Μόνο με τη Dior Men, ο Κιμ Τζόουνς έχει δημιουργήσει συλλογές με πολλούς καλλιτέχνες όπως οι ζωγράφοι Κένι Σαρφ, Πίτερ Ντόιγκ, Αμοάκο Μποάφο, με το brand sacai και με τον ράπερ, Τράβις Σκοτ. Πρόσφατα, συνεργάστηκε επίσης με τον ιταλικό πολυτελή οίκο μόδας Versace για την τελευταία συλλογή FENDACE που παρουσιάστηκε ως capsule συλλογή που συνδύαζε τη δημιουργικότητα των Silvia Venturini Fendi και Donatella Versace.
Ο Άγγλος σχεδιαστής μόδας οργάνωσε επίσης τη συνεργασία του Fendi και του brand SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν Γουέστ αποκαλώντας το ένα «ενδιαφέρον» πρότζεκτ που είναι «εντελώς απροσδόκητο αλλά έχει νόημα». Το SKIMS ανακηρύχθηκε από την εφημερίδα Καινοτόμο Brand της χρονιάς.
«Μια από τις χαρές τού να μεγαλώνεις είναι ότι δεν νοιάζεσαι τόσο για αυτά τα πράγματα. Κάθε φορά που κάνεις μια συλλογή γίνεται καλύτερη ή πουλάει περισσότερο ή οι άνθρωποι τη θέλουν περισσότερο, και αυτή είναι η απάντησή μου σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Ξέρω ότι οι άνθρωποι αγοράζουν [τα σχέδια μου]. Και είναι οι άνθρωποι για τους οποίους νοιάζομαι περισσότερο» αναφέρει ο Κιμ Τζόουνς σε συνέντευξή του στην WSJ.
Πριν από τον Dior, ενίσχυσε τη φήμη του ως δημιουργικός διευθυντής ανδρικών ενδυμάτων του Louis Vuitton για επτά χρόνια.
Έχοντας συνεχή παρουσία στον κόσμο της πολυτελούς μόδας εργαζόμενος υπό τον γαλλικό όμιλο LVMH, έχει καθιερωθεί πραγματικά ως ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες του κλάδου. Μόνο με τη Dior Men, ο Κιμ Τζόουνς έχει δημιουργήσει συλλογές με πολλούς καλλιτέχνες όπως οι ζωγράφοι Κένι Σαρφ, Πίτερ Ντόιγκ, Αμοάκο Μποάφο, με το brand sacai και με τον ράπερ, Τράβις Σκοτ. Πρόσφατα, συνεργάστηκε επίσης με τον ιταλικό πολυτελή οίκο μόδας Versace για την τελευταία συλλογή FENDACE που παρουσιάστηκε ως capsule συλλογή που συνδύαζε τη δημιουργικότητα των Silvia Venturini Fendi και Donatella Versace.
Ο Άγγλος σχεδιαστής μόδας οργάνωσε επίσης τη συνεργασία του Fendi και του brand SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν Γουέστ αποκαλώντας το ένα «ενδιαφέρον» πρότζεκτ που είναι «εντελώς απροσδόκητο αλλά έχει νόημα». Το SKIMS ανακηρύχθηκε από την εφημερίδα Καινοτόμο Brand της χρονιάς.
«Μια από τις χαρές τού να μεγαλώνεις είναι ότι δεν νοιάζεσαι τόσο για αυτά τα πράγματα. Κάθε φορά που κάνεις μια συλλογή γίνεται καλύτερη ή πουλάει περισσότερο ή οι άνθρωποι τη θέλουν περισσότερο, και αυτή είναι η απάντησή μου σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Ξέρω ότι οι άνθρωποι αγοράζουν [τα σχέδια μου]. Και είναι οι άνθρωποι για τους οποίους νοιάζομαι περισσότερο» αναφέρει ο Κιμ Τζόουνς σε συνέντευξή του στην WSJ.