LIFESTYLE
Η πρώτη Metaverse Fashion Week σε έναν τρισδιάστατο, πλήρως εικονικό κόσμο
H Metaverse Fashion Week πραγματοποιείται στις 24-27 Μαρτίου.
SHARE:
Η πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Decentraland διοργανώνει τη Metaverse Fashion Week, ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας με εικονικές επιδείξεις στις οποίες avatar βαδίζουν σε εικονικές πασαρέλες φορώντας ψηφιακές δημιουργίες, που μπορούν να αγοράσουν οι επισκέπτες από εικονικά καταστήματα σε περιοχή εμπνευσμένη από την αρχιτεκτονική της λεωφόρου Montaigne στο Παρίσι.
Στα περισσότερα από 50 brands που συμμετέχουν προσφέρεται ένα περιβάλλον για τη δοκιμή της τεχνολογίας πλατφόρμας εικονικού κόσμου 3D με σχετικά χαμηλό κίνδυνο.
Οι επισκέπτες θα μπορούν να φορούν τα ψηφιακά αντικείμενα στη Decentraland και ορισμένες συλλογές θα κυκλοφορήσουν και σε φυσική μορφή.
Όσοι θα θέλουν να κάνουν αγορές ψηφιακών δημιουργιών θα μπορούν μέσω NFT και θα έχουν τις δυνατότητα να ντύσουν με αυτές το avatar τους. Μπορούν να επιλέξουν να πουλήσουν αυτό το αντικείμενο ή να το κρατήσουν και να εξαργυρώσουν το NFT για να λάβουν επίσης τη δημιουργία του brand σε φυσική μορφή. Κατά την επίσκεψή τους σε ένα εικονικό κατάστημα θα μπορούν να σαρώνουν έναν κωδικό QR για να δουν μια ρεαλιστική 3D απόδοση του ενδύματος ή αξεσουάρ να εμφανίζεται στον φυσικό τους χώρο στο σπίτι, μέσω κάμερας smartphone.
Οι οίκοι Dolce&Gabbana, Dundas, Elie Saab, Tommy Hilfiger, Garrett Leight, Roberto Cavalli, Paco Rabanne, Hugo και Etro συμμετέχουν με εικονικές επιδείξεις μόδας μαζί με ψηφιακά brands, όπως το The Fabricant και νέους σχεδιαστές που κάνουν το ντεμπούτο τους με ψηφιακά wearables (Kid Super και NFT celeb Fewocious).
«Όταν ίδρυσα το brand μου το 1985, δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έβλεπα οι Εβδομάδες Μόδας να πραγματοποιούνται σε έναν τρισδιάστατο, πλήρως εικονικό κόσμο» είπε ο Τόμι Χίλφιγκερ. «Καθώς εξερευνούμε περαιτέρω το μετασύμπαν και όλα όσα έχει να προσφέρει, εμπνέομαι από τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για να ασχοληθώ με κοινότητες με συναρπαστικούς τρόπους» πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Στα περισσότερα από 50 brands που συμμετέχουν προσφέρεται ένα περιβάλλον για τη δοκιμή της τεχνολογίας πλατφόρμας εικονικού κόσμου 3D με σχετικά χαμηλό κίνδυνο.
Οι επισκέπτες θα μπορούν να φορούν τα ψηφιακά αντικείμενα στη Decentraland και ορισμένες συλλογές θα κυκλοφορήσουν και σε φυσική μορφή.
Όσοι θα θέλουν να κάνουν αγορές ψηφιακών δημιουργιών θα μπορούν μέσω NFT και θα έχουν τις δυνατότητα να ντύσουν με αυτές το avatar τους. Μπορούν να επιλέξουν να πουλήσουν αυτό το αντικείμενο ή να το κρατήσουν και να εξαργυρώσουν το NFT για να λάβουν επίσης τη δημιουργία του brand σε φυσική μορφή. Κατά την επίσκεψή τους σε ένα εικονικό κατάστημα θα μπορούν να σαρώνουν έναν κωδικό QR για να δουν μια ρεαλιστική 3D απόδοση του ενδύματος ή αξεσουάρ να εμφανίζεται στον φυσικό τους χώρο στο σπίτι, μέσω κάμερας smartphone.
Οι οίκοι Dolce&Gabbana, Dundas, Elie Saab, Tommy Hilfiger, Garrett Leight, Roberto Cavalli, Paco Rabanne, Hugo και Etro συμμετέχουν με εικονικές επιδείξεις μόδας μαζί με ψηφιακά brands, όπως το The Fabricant και νέους σχεδιαστές που κάνουν το ντεμπούτο τους με ψηφιακά wearables (Kid Super και NFT celeb Fewocious).
«Όταν ίδρυσα το brand μου το 1985, δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έβλεπα οι Εβδομάδες Μόδας να πραγματοποιούνται σε έναν τρισδιάστατο, πλήρως εικονικό κόσμο» είπε ο Τόμι Χίλφιγκερ. «Καθώς εξερευνούμε περαιτέρω το μετασύμπαν και όλα όσα έχει να προσφέρει, εμπνέομαι από τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για να ασχοληθώ με κοινότητες με συναρπαστικούς τρόπους» πρόσθεσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ