LIFESTYLE
Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Μετά το Maestro δεν θα ξανακάνω τηλεόραση»
«Έχω αλλάξει, ειδικά μετά τις ταινίες» επισήμανε σε συνέντευξή του
Στην εκπομπή «Τετ α τετ» φιλοξενήθηκε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Ο δημιουργός του Maestro, δύο μόλις ημέρες μετά από την πρώτη παγκόσμια πλέον προβολή της σειράς από το Netflix, μίλησε στον Τάσο Τρύφωνος για τη σχέση του με την πένα και αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι θέλει να επικεντρωθεί στον κινηματογράφο.
Όπως εξομολογήθηκε, δεν είχε στο μυαλό του να επιστρέψει τηλεοπτικά, κάτι που όμως άλλαξε κατά την περίοδο της πανδημίας αφού κάποια άλλα σχέδια που είχε, πήγαν πίσω.
«Είχε κλείσει η σκέψη για την επιστροφή στην τηλεόραση. Αυτό άλλαξε λόγω covid γιατί ετοίμαζα την ταινία που θα έκανα. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, ήρθε η πανδημία, έκλεισε ο κινηματογράφος και περίμενε να περάσει όλο αυτό για να ξεκινήσουμε. Και επειδή καθυστερούσε, είχα το Maestro και σκέφτηκα να το κάνω μία μίνι σειρά γιατί μου ζητούσαν να κάνω κάτι στην Ελλάδα», είπε αρχικά.
Και πρόσθεσε: «Ένας από τους λόγους που έβαλα τους Παξούς είναι για να είμαστε πιο προστατευμένοι από την πανδημία. Γράφοντάς την είδα τι ενδιαφέρον έχουν αυτοί οι ήρωες σεναριακά. Είχα πέσει ακριβώς μέσα και οι ηθοποιοί το ανέβασαν πάρα πολύ».
Για τη συνεργασία με την Χαρούλα Αλεξίου είπε: «Έγραφα το 2ο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χάρις Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει. Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στην Χάρις και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει “Βρε αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!”. Μόλις βγαίναμε από το λοκντάουν και ήθελε να κάνει πράγματα».
«Όταν τελειώσει τo Μaestro, δε θα ξανακάνω τηλεόραση. Δε γίνεται. Ανακάλυψα στο Maestro ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα, δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο», σημείωσε επίσης.
Για τη σχέση του με την πένα, υπογράμμισε: «Πολλές φορές η σχέση με την πένα μου είναι ερωτική. Η σχέση που έχω με το σενάριο είναι σαν να έχεις σχέση με έναν άνθρωπο. Είμαι πολύ υπέρ της σχέσης μεγαλώνοντας και οι άνθρωποι μέσα από τις σχέσεις εξελισσόμαστε και καταλαβαίνεις πράγματα για τον εαυτό σου. Ειδικά για εμένα που τα έκανα όλα μόνος μου και ήμουν αυτάρκης».