LIFESTYLE
Έρχεται το διαστημικό «Βig Βrother»
Πώς θα γίνετε υποψήφιος προς αποχώρηση από τον πλανήτη
SHARE:
Τι χρειάζεται για να γίνει κανείς αστροναύτης; Από ό,τι φαίνεται, όχι μόνο γνώσεις, πτυχία ή εμπειρία, απλώς τη συμμετοχή στο… διαστημικό «Big Brother»!
Οι ιθύνοντες του προγράμματος «Space Hero» και ολόκληρος ο κόσμος πρόκειται σύντομα να μάθουν μέσω του ριάλιτι σόου που θα αναδείξει έναν ερασιτέχνη αστροναύτη, ο οποίος μάλιστα θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει την εξωγήινη εμπειρία μιας επίσκεψης στο Διάστημα για δέκα ημέρες.
Το νέο τηλεοπτικό πρόγραμμα που ήδη προετοιμάζεται -πιθανόν θα βγει στους τηλεοπτικούς δέκτες το 2023- θα ονομάζεται «Space Hero» (Διαστημικός Ηρωας) και θα παρακολουθεί τη ζωή και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι διαγωνιζόμενοι στην προσπάθειά τους να γίνουν «αστροναύτες».
Οι θεατές θα μπορούν να ψηφίζουν τον αγαπημένο τους συμμετέχοντα, χαρίζοντάς του, τελικώς, τη νίκη με έπαθλο το ταξίδι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Συγκεκριμένα, ο νικητής θα ταξιδέψει μαζί με αστροναύτες που θα πηγαίνουν στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, θα παραμείνει εκεί για δέκα ημέρες και θα επιστρέψει στη συνέχεια στη Γη. Τόσο το ταξίδι προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό όσο και αυτό της επιστροφής του θα καταγράφονται από κάμερες και θα προβάλλονται στους τηλεθεατές, ενώ το ίδιο θα συμβεί, φυσικά, και στη διάρκεια της παραμονής του στον σταθμό.
Το ριάλιτι σόου θα είναι παραγωγή της αμερικανικής εταιρίας Space Hero Inc και της Axiom Space, την οποία ίδρυσε ο πρώην διευθυντής της NASA για τη λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, Μάικ Σαφρεντίνι. H Axiom Space, που στοχεύει στην κατασκευή δικών της εμπορικής χρήσης διαστημικών σταθμών, θα είναι υπεύθυνη για όλα τα στοιχεία που θα αφορούν στην κατάρτιση των διαγωνιζομένων, στις δοκιμασίες και την εκπαίδευση μέχρι το μεγάλο ταξίδι, το οποίο αναμένεται να γίνει με έναν πύραυλο «Space X Dragon».
Τρία έμπειρα στελέχη της τηλεοπτικής βιομηχανίας, ανάμεσα στα οποία ο Μάρτι Πομπαντούρ, πρώην επικεφαλής στην Ευρώπη του News Corp (του μιντιακού γίγαντα του Ρούπερτ Μέρντοκ), ίδρυσαν την εταιρία παραγωγής Space Hero Inc. Οι ιδρυτές της ανέθεσαν την οργάνωση της εκπομπής στην εταιρία Popagate, η οποία έχει στο ενεργητικό της πετυχημένες και πολυβραβευμένες τηλεοπτικές σειρές, όπως το «The Office», το «Ugly Betty» (στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο «Μαρία η άσχημη») το «Tudors».
Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η ιστοσελίδα Deadline, οι παραγωγοί του ριάλιτι πραγματοποίησαν σειρά επαφών με όλες τις υπηρεσίες που εμπλέκονται στη λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού και κατάφεραν να κερδίσουν την έγκρισή τους. Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το ριάλιτι θα προβληθεί το 2023 και ο νικητής θα ταξιδέψει εντός του ίδιου έτους στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Το διαστημικό «Big Brother» εκτιμάται πως θα αποτελέσει παγκόσμιο φαινόμενο και οι παραγωγοί σκοπεύουν να κάνουν οντισιόν σε όλο τον κόσμο, ενώ το σόου θα μεταδοθεί σε παγκόσμια εμβέλεια.
Δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές λεπτομέρειες για το σενάριο της εκπομπής, τι θα καλούνται δηλαδή να κάνουν οι συμμετέχοντες, όπως επίσης δεν γνωρίζουμε ακόμη το καθεστώς προβολής στιγμιοτύπων από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Αν θα υπάρχουν, δηλαδή, συνεχής ροή και μετάδοση εικόνας, αν πρόκειται για επιλεγμένα μονταρισμένα στιγμιότυπα από τη διαμονή του νικητή εκεί και αν θα εμφανίζονται οι αστροναύτες.
Οι άνθρωποι πίσω από το «Space Hero» δεν είναι οι πρώτοι που οραματίστηκαν ένα ριάλιτι σόου με έπαθλο ένα ταξίδι στο Διάστημα. Το 2000, το NBC πήρε τα δικαιώματα για το «Destination R», που θα έστελνε τον νικητή στον ρωσικό Διαστημικό Σταθμό «Mir». Ομως, η ρωσική κυβέρνηση έβγαλε από την τροχιά τον «Mir» τον Μάρτιο του 2001, πριν από την έναρξη της παραγωγής. Η έγκριση τέτοιων πρότζεκτ -η NASA υπέγραψε συμφωνία για γυρίσματα ταινίας του Τομ Κρουζ στον Διαστημικό Σταθμό- έχει στόχο να αυξήσει τις εμπορικές δραστηριότητες της διαστημικής υπηρεσίας.