ΚΡΗΤΗ

Υγιεινή διατροφή, νέες συνήθειες και στροφή στα τοπικά προϊόντα της Κρήτης

Τα νέα δεδομένα ανταποκρίνονται απόλυτα στις κατευθύνσεις που εδώ και 40 χρόνια εφαρμόζει η Κρητική εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. 

No profile pic

Πόσο επηρέασε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών η πανδημία του Covid-19; Τι επιλέγουν από τα ράφια ενός σούπερ μάρκετ; Άλλαξε ο τρόπος διατροφής; Πώς διαμορφώνεται η σχέση ποιότητας - τιμής και η σχέση τοπικού – εισαγόμενου προϊόντος;

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που απασχόλησαν μια σειρά ερευνών που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα από ανεξάρτητους φορείς, αλλά και από την εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. (Απρίλιος 2020), με στόχο να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στο μέγιστο βαθμό στις ανάγκες των καταναλωτών και να τις καλύπτει αποτελεσματικά. Τα στοιχεία των ερευνών άκρως ενδιαφέροντα:

Η υγιεινή διατροφή, η δοκιμή νέων συνταγών και η εξοικονόμηση χρημάτων, αποτελούν  πλέον βασικές προτεραιότητες των καταναλωτών. Τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δήλωσαν ότι άλλαξαν οι διατροφικές τους συνήθειες την περίοδο της καραντίνας, ενώ δυο στους τρεις, πιστεύουν ότι θα διατηρήσουν αυτές τις αλλαγές και στη νέα καθημερινότητα.

Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε το ECR Hellas και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 60% των καταναλωτών αγοράζει πλέον κυρίως τοπικά προϊόντα (κι ένα επιπλέον 10% αποκλειστικά και μόνο τοπικά προϊόντα), ενώ σχεδόν οι μισοί (ποσοστό 46%) θεωρεί ότι η ποιότητα των προϊόντων είναι σημαντικότερη συγκριτικά με την τιμή τους. Σταθερές παραμένουν, μεταξύ άλλων, οι συνήθειες των ανέπαφων πληρωμών, η υψηλή ζήτηση σε προϊόντα καθαρισμού και προσωπικής υγιεινής, καθώς και το μαγείρεμα στο σπίτι. 

Σύμφωνα, τέλος, με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών – ΙΕΛΚΑ η υγιεινή και η ασφάλεια αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα επιλογής super market, σε συνδυασμό και με το χρόνο και την ευκολία που πραγματοποιούνται οι αγορές εντός καταστήματος. Για το λόγο αυτό μάλιστα, είναι εντυπωσιακό ότι την περίοδο της καραντίνας 1.7 εκατομμύρια καταναλωτές άλλαξαν το βασικό κατάστημα αγορών τους.

Τα νέα αυτά δεδομένα, η στροφή των καταναλωτών στα τοπικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, η υγιεινή διατροφή και η εξοικονόμηση χρημάτων, ανταποκρίνονται απόλυτα στις κατευθύνσεις που εδώ και 40 χρόνια εφαρμόζει η Κρητική εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. 

Η εταιρεία που προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να επιλέξουν χιλιάδες προϊόντα από εκατοντάδες Κρητικούς παραγωγούς, στηρίζει την οικονομία του τόπου, ενώ με τα συστήματα ασφαλείας και ιχνηλασιμότητας που υλοποιεί στα μανάβικα και τα κρεοπωλεία της, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να γνωρίζουν τα πάντα για τα προϊόντα που επιλέγουν να βάλουν στο τραπέζι τους (δείτε περισσότερα εδώ: www.xalkiadakis.gr/el/ecert), στην ιδανική αναλογία τιμής σε σχέση με την ποιότητα.

Και φυσικά, η εταιρεία που με υψηλό αίσθημα ευθύνης εφαρμόζει σε όλα τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα προστασίας της ατομικής υγείας πελατών και προσωπικού, δίνοντας σε κάθε επισκέπτη τη σιγουριά της ασφάλειας από την είσοδό του κιόλας, σε κάθε κατάστημα!

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση