Ξεσηκωμός για τα προβλήματα με τους παρόχους τηλεφωνίας και ίντερνετ

Το θέμα, όπως αναφέρουν οι καταγγελίες, δεν είναι μόνο τωρινό αλλά διαχρονικό!

Πλήθος μηνυμάτων φτάνουν στο cretalive, με αφορμή την δημοσίευση αναγνώστη σχετικά με τα προβλήματα στην τηλεφωνία και το ίντερνετ που αντιμετωπίζει στην περιοχή της Αγίας Πελαγίας.

Ενδεικτικά ο Γ.Κ. (τα στοιχεία του είναι στη διάθεση μας) αναφέρει:

"Προς επιβεβαίωση του προηγούμενου κυρίου /ας που επικοινώνησε μαζί σας και συμπληρωματικά να αναφέρω ότι το πρόβλημα έχει μεγαλύτερες προεκτάσεις. Πολλές επιχειρήσεις της περιοχής, έχουν συνδέσει το ιντερνετ με τις ηλεκτρικές τους συσκευές , συναγερμούς κτλ και αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων επικοινωνίας. Το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ ευγενέστατο αλλά δυστυχώς μας κοροϊδεύει καθώς και οι ίδιοι οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι να μας πουν.

Και δεν είναι μόνο αυτό το 10ημερο. Από τον προηγούμενο Σεπτέμβρη που κρατάω στατιστικά οι βλάβες έχουν ξεπεράσει σε αριθμό τις 15. Αυτό σημαίνει το μήνα τουλάχιστον 2.

Παρακαλούμε όπως δημοσιεύσετε το θέμα ξανά μήπως και έχουμε αποτέλεσμα με την παρέμβαση σας αφού δυστυχώς στην χώρα μας το εκάστοτε πρόβλημα δύναται να λυθεί μόνο κατόπιν παρέμβασης".

Με αφορμή τις ίδιες επισημάνεις και για όσους, όπως αναφέρει "αντιμετωπίζουν το θράσος και την αλαζονεία των παρόχων (εν προκειμένω της COSMOTE)", άλλος αναγώστης μας, ο Μ.Β. - που αυτοχαρακτηρίζεται "παθών αλλά διεκδικών" - τονίζει ότι η αντίδραση πρέπει να είναι πολλαπλή:

α. Γραπτή καταγγελία (αφού δεν τελεσφορεί η τηλεφωνική επικοινωνία) εδώ:

https://help.cosmote.gr/system...

β. Καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (για την επιβολή κυρώσεων, αυτό που πονάει τις εταιρείες), εδώ:

https://apps.eett.gr/complaint...

Μετά όμως την παρέλευση 20 ημερών, λεπτομέρειες εδώ:

https://www.eett.gr/opencms/op...

γ. Υποβολή Αναφοράς στο Συνήγορο του Καταναλωτή με απαίτηση επιστροφής (αναλογικά) των παγίων για τις ημέρες βλάβης, λεπτομέρειες εδώ:

http://www.synigoroskatanaloti...

δ. Πολλαπλή κοινοποίηση επωνύμως (σιγά να μην ντραπούμε κιόλας, αυτοί γιατί δε ντρέπονται;) σε ενημερωτικά sites για ευρύτατη δημοσιότητα.

Ο ίδιος υπογραμμίζει:

"-Χρονοβόρα όλα αυτά; Σίγουρα...

-Θα αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα; Όχι...

Επειδή όμως υπάρχουν δυνατότητες για άμεσες λύσεις αλλά για τους παρόχους είναι επιπλέον... κόστος που θέλουν να το αποφύγουν (βασιζόμενοι στην άγνοια και στο... "δε βαριέσαι") και αποθρασύνονται περισσότερο. Αν διεκδικήσουμε όλοι τα δικαιώματά μας, θα δούμε διαφορά στο μέλλον..."


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ