Τρία σενάρια για την αλλαγή του κόμβου της βιομηχανικής!

Παρουσιάστηκε στην περιφέρεια η προκαταρκτική μελέτη για τον κόμβο - Θα καταργηθούν τα φανάρια που δημιουργούν κυκλοφοριακή πρόβλημα και στην εθνική οδό

Τρία σενάρια για τη διαμόρφωση του κόμβου Αλικαρνασού- Κατσαμπά (στη Βιομηχανική) περιλαμβάνει η προκαταρκτική μελέτη που ζήτησε η περιφέρεια Κρήτης με στόχο να αλλάξει την κυκλοφορία της περιοχής. Το βασικό και μάλλον εκείνο που προκρίνεται όπως έχει γράψει το cretalive από τις 4 Απριλίου είναι το σενάριο της κατάργησης των φαναριών και τη δημιουργία δυο κυκλικών κόμβων με επιπρόσθετες διαμορφώσεις της κυκλοφορίας.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην περιοχή του κόμβου της βιομηχανικής , ειδικά σε όσους βγαίνουν στην έξοδο από Ηράκλειο προς Αλικαρνασό είναι απαράδεκτο. Η ύπαρξη του φαναριού μέσα στον κόμβο, η μη κίνηση δεξιά προς την Καλλιθέα και ο κυκλοφοριακός φόρτος ορισμένες ώρες μπορούν να δημιουργήσει ουρά χιλιομέτρων προς την πλευρά του Ηρακλείου!

«Το ξέρουμε όλο αυτό το πρόβλημα και γι αυτό έχουμε ζητήσει να παρέμβουμε» τόνισε στην "Πατρίδα" ο αντιπεριφερειάρχης Ευριπίδης Κουκιαδάκης ο οποίος έχει ζητήσει να τρέξει γρήγορα η μελέτη.

«Μας παρουσίασαν ήδη την προκαταρτική μελέτη που έχει και τρία σενάρια. Νομίζω ότι το επικρατέστερο είναι η κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών και η δημιουργία κυκλικών κόμβων που βοηθούν περισσότερο την κυκλοφορία» τόνισε ο κ.Κουκιαδάκης επισημαίνοντας όμως ότι όλα αυτά θα αποφασιστούν και μετά τη διαβούλευση που θα γίνει.

«Θα υπάρξει μια άτυπη, αλλά ουσιαστική δημόσια διαβούλευση και με τους φορείς της περιοχής» δηλώνει ο κ.Κουκιαδάκης επισημαίνοντας ότι «και η λύση των κυκλικών κόμβων χρειάζεται περαιτέρω μελέτη για να δούμε ποιες συνέπειες έχει, τι χρειάζεται να γίνει με τους παράδρομους, τις παρόδιες ιδιοκτησίες. Όλα αυτά χρειάζονται μελέτη» αναφέρει.

Σε κάθε περίπτωση πάντως οι τεχνικοί προσανατολίζονται στην κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών αφού έχει αποδειχθεί ότι περισσότερα προβλήματα δημιουργούν στην περιοχή από αυτά που δημιουργούν. Επιβαρύνεται βέβαια ο δρόμος και από τα μεγάλα οχήματα, φορτηγά κλπ που κινούνται από και προς τη Βιομηχανική.

Ο κ.Κουκιαδάκης πάντως τονίζει σε κάθε περίπτωση ότι η περιφέρεια θα κινηθει πάντα με γνώμονα την καλύτερη λύση, την πιο έξυπνη και οικονομική λύση.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ