ΚΡΗΤΗ
Θρήνος στο Πολυτεχνείο Κρήτης: "Έφυγε" ο καθηγητής Ευάγγελος Γρηγορούδης
Είχε έρθει από τα Χανιά στο Ηράκλειο για να επισκεφθεί στενό συγγενικό του πρόσωπο
Βαθιά θλίψη και οδύνη στους κόλπους του Πολυτεχνείου Κρήτης προκάλεσε η είδηση του αιφνίδιου θανάτου του καθηγητή Ευάγγελου Γρηγορούδη. Ο 55χρονος καθηγητής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του ιδρύματος είχε έρθει στο Ηράκλειο προκειμένου να επισκεφθεί στενό συγγενικό του πρόσωπο.
Σύμφωνα με πληροφορίες το βράδυ της Πέμπτης, λίγο μετά τις 10:30 ένιωσε έντονη αδιαθεσία και κατέρρευσε. Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή του ΕΚΑΒ, δυστυχώς, όμως, ήταν ήδη πολύ αργά για τον άτυχο καθηγητή. Η ΕΛ.ΑΣ ενημερώθηκε το πρωί της Παρασκευής χαρακτηρίζοντας τον θάνατο του πανεπιστημιακού ως αιφνίδιο.
Η είδηση θανάτου του Ευάγγελου Γρηγορούδη προκάλεσε βαθύτατη θλίψη στο Πολυτεχνείο Κρήτης αλλά και στους κύκλους της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο νησί.
Ποιος ήταν ο Ευάγγελος Γρηγορούδης
Ηταν Καθηγητής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης από το 2002 σε θέματα διαχείρισης διαδικασιών ποιότητας. Είχε πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο Κρήτης απ’ όπου πήρε το διδακτορικό του δίπλωμα το 1999. Έχει λάβει διακρίσεις από την Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών, το World Automation Congress, την Academy of Business and Administrative Sciences, το Ίδρυμα Ιωάννου και Βασιλείας Καραγιάννη, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Ι.Κ.Υ.
Συνεργαζόταν με περισσότερα από 70 επιστημονικά περιοδικά, είχε επιμεληθεί ή συγγράψει περισσότερα από 15 βιβλία για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, την ανάπτυξη, λειτουργία και στρατηγική των επιχειρήσεων, καθώς και περισσότερα από 170 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία και πρακτικά συνεδρίων.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλάμβαναν διαδικασίες μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών, ικανοποίηση πελατών και εργαζομένων, αξιολόγηση επιδόσεων, επιχειρηματική αριστεία, επιχειρησιακή έρευνα (μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης), πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων, ανάλυση δεδομένων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών).ων (μέθοδοι ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων), και marketing (έρευνες αγοράς και ικανοποίησης πελατών).
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο