ΚΡΗΤΗ
Σύλλογος εκπαιδευτικών Δ.Ε Ηρακλείου: Ακυρώσαμε στην πράξη τις εκλογές
Τί αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους
SHARE:
Για μαζική αποχή από τις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια,στο νομό Ηρακλείου που έφτασε το 95,02% και σε πανελλαδικό επίπεδο το 94,71%, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΔΕ ν. Ηρακλείου, Δομήνικος Θεοτοκόπουλος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» χαιρετίζουμε τους χιλιάδες συναδέλφους τόσο στο νομό Ηρακλείου όσο και στην υπόλοιπη χώρα, που έδωσαν ένα ηχηρό μάθημα ενότητας και δημοκρατίας απέναντι στον αυταρχισμό, την προπαγάνδα και τις πολιτικές μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Οι εκλογές-παρωδία που επεδίωξε να υλοποιήσει η Υπουργός Παιδείας, χωρίς κανέναν διάλογο με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) και αγνοώντας πλήρως τις προτάσεις του Κλάδου, ακυρώθηκαν στην πράξη.
Το ποσοστό αποχής σε όλη τη χώρα έφτασε το 94,71% και στο νομό Ηρακλείου το 95,02%. Συγκεκριμένα, οι εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι 88.062 και ψήφισαν μόλις 4.661. Στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου οι εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί είναι 3.410 και ψήφισαν μόλις 165.
Μ’ αυτή την πρωτόγνωρη αποχή και την ενιαία δυναμική στάση θωρακίσαμε τον θεσμικό ρόλο του αιρετού, τονώσαμε την αξιοπρέπεια του Κλάδου και ενδυναμώσαμε την ισχύ του εκπαιδευτικού κινήματος.
Είναι προφανές πως έπειτα από τη μαζική αποχή της 7ης Νοεμβρίου κανένα αποτέλεσμα δε νομιμοποιεί εκλογή αιρετών, επομένως η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως δεν μπορεί να παραμένει στη θέση της. Οφείλει να παραιτηθεί αμέσως δείχνοντας τουλάχιστον τη στοιχειώδη ευθιξία που επιβάλλει η μεγάλη ήττα της πολιτικής που ακολουθεί.
Στο πλαίσιο των αποφάσεων της ΔΟΕ, όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών του ν. Ηρακλείου και όλων των παρατάξεων που «συμμετείχαν» στις εκλογές-παρωδία δεν αποδεχόμαστε κανένα αποτέλεσμα και καμία υποτιθέμενη «εκλογή».
Με σταθερότητα και αποφασιστικότητα υπερασπιζόμαστε τις συλλογικές διαδικασίες των Σωματείων, τον θεσμό του αιρετού και εν τέλει το Δημόσιο Σχολείο και τον Εκπαιδευτικό.