ΚΡΗΤΗ

Προσωρινές και άμεσες παρεμβάσεις στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ ζητά ο Δήμαρχος Πλατανιά

Νέο έγγραφό προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Σταϊκούρα με κοινοποίησή του στο Γραφείο Πρωθυπουργού και τους εμπλεκόμενους φορείς απέστειλε ο Γιάννης Μαλανδράκης

Προσωρινές και άμεσες παρεμβάσεις στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ ζητά ο Δήμαρχος Πλατανιά

Ο Δήμαρχος Πλατανιά κ. Γιάννης Μαλανδράκης, επανέρχεται με νεότερο έγγραφό του προς τον Υπουργό Υποδομών κ. Σταϊκούρα με κοινοποίησή του στο Γραφείο Πρωθυπουργού και τους εμπλεκόμενους φορείς, απαιτώντας την λήψη άμεσων μέτρων προκειμένου μέχρι την ολοκλήρωση του Έργου που προγραμματίζεται αισίως το 2030, για άμεσα και βραχυπρόθεσμα μέτρα κυρίως σε σημεία που αποδεδειγμένα και επίσημα  καταγεγραμμένα, έχουν σημειωθεί τροχαία δυστυχήματα.  

Ο Δήμαρχος Πλατανιά κος Ιωάννης Μαλανδράκης υπογράμμισε στην παραπάνω επιστολή που απέστειλε, μεταξύ άλλων « ….. από τη θέση που είμαστε, παίρνουμε την πρωτοβουλία να προτείνουμε μια σειρά άμεσων παρεμβάσεων τις οποίες θα αξιολογήσουν οι Υπηρεσίες σας, προκειμένου και με αυτά που θα προτείνουν  αυτές, να τύχουν άμεσης υλοποίησης. Μέτρα όπως:

  1. Δημιουργία Υποχρεωτικής Μονής Λωρίδας με Οριοδείκτες για συγκεκριμένο διάστημα και σε συνέχεια η μετατροπή της μονής λωρίδας σε διπλής, προκειμένου να επιτρέπονται οι προσπεράσεις, εξακολουθώντας όμως να υπάρχουν οριοδείκτες για τον διαχωρισμό από το αντίθετο ρεύμα κατεύθυνσης.

  2. Αντικατάσταση και τοποθέτηση αντιολισθητικού τάπητα σε κατωφερή σημεία του συγκεκριμένου οδικού δικτύου

  3. Τοποθέτηση συστήματος «μάτιας γάτας» επί των λωρίδων διπλής κυκλοφορίας, όπου απαγορεύεται η προσπέραση.  

  4. Ανακατασκευή σημειακή του οδοστρώματος, όπου υπάρχουν «καθίσματα», βυθίσματα και τεχνικές παραλείψεις, όπως η δημιουργία πρόπλακας σε αρκετά σημεία που υφίστανται και τεχνικά έργα.

  5. Να αυξηθεί ο ηλεκτροφωτισμός όχι μόνο στους κόμβους (όπου η συντήρηση είναι ήδη ελλιπής) αλλά και στα σημεία που έχουν καταγραφεί ως «ιδιαιτέρως επικίνδυνα» για την οδική ασφάλεια.

  6. Να εξεταστεί το ενδεχόμενο σημειακής διαπλάτυνσης του οδοστρώματος του υφιστάμενου ΒΟΑΚ, με δεδομένο ότι υπάρχουν ήδη απαλλοτριωμένες ζώνες εκατέρωθεν του οδικού δικτύου   

  7. Να προστεθεί κάθετη και οριζόντια σήμανση (πινακίδες πληροφοριακές και ρυθμιστικές που αρκετές έχουν υποστεί φθορές ή δεν υφίστανται.

  8. Αποκατάσταση και συμπλήρωση στηθαίων ασφαλείας

  9. Συντήρηση / βελτίωση των διαγραμμίσεων οδοστρώματος

  10. Εκτέλεση φυτοτεχνικών εργασιών και κλαδοκοπής, για την τοπική βελτίωση της ορατότητας

  11. Τοποθέτηση καμερών ασφαλείας και παρακολούθησης της συγκοινωνιακής ροής

  12. Την ολοκλήρωση του παράλληλου/παράπλευρου οδικού δικτύου από Βαμβακόπουλο έως Κολυμβάρι εκατέρωθεν του ΒΟΑΚ, ώστε να παραλάβει μέρος της αυξημένης κυκλοφορίας……….»

 Το παραπάνω έγγραφο αποτελεί συνέχεια μιας σειράς εγγράφων από το 2017, όπου και η Ελληνική Πολιτεία αποδέχτηκε το πάγιο αίτημα του Δήμου Πλατανιά τελικά να συμπεριλάβει την επέκταση του του Νέου Αυτοκινητόδρομου Χανιά- Ηράκλειο και για το τμήμα Χανιά -Κολυμπάρι-Κίσσαμος, με την πρόβλεψη προαίρεσης και την κατασκευή του, από τον παραχωρησιούχο.

 Ολοκληρώνοντας το έγγραφό του, ο Δήμαρχος Πλατανιά αναφέρει ότι τα άμεσα μέτρα που προτείνονται, να εφαρμοστούν στο σύνολο του ΒΟΑΚ και καταλήγει «….Προσδοκούμε ότι η Ελληνική Πολιτεία θα επιδείξει ταχύτατα αντανακλαστικά προκειμένου τα Έργα Παρέμβασης που απαιτούνται ΤΩΡΑ , να γίνουν στόχος άμεσης υλοποίησης και όχι εξαγγελίας.»     

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και τα Χανιά

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση