ΚΡΗΤΗ

Ο πρωτογενής τομέας, το brand name Κρήτη και το παράδειγμα της Τοσκάνης

"Η Τοσκάνη ξέρει να "πουλάει" τα προϊόντα της αλλά η Κρήτη θα μπορούσε να είναι καλύτερη" λέει στα Livetalks η αντιπεριφερειάρχης Ειρήνη Χουδετσανάκη!

Ο πρωτογενής τομέας, το brand name Κρήτη και το παράδειγμα της Τοσκάνης

Στην προοπτική που έχει το brand name Κρήτη σε κορυφαία προϊόντα του πρωτογενούς τομέα ανέλυσε μιλώντας στα livetalks και το Θέμα Κρητης 103,1 η αντιπεριφερειάρχης Ειρήνη Χουδετσανάκη η οποία μίλησε για καλή χρονιά που θα έχει το λάδι, τις αισιόδοξες προβλέψεις για τα κρητικά κρασιά και τα άλλα προϊόντα του νησιού.

Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις ότι φέτος θα έχουμε εντυπωσιακή σοδειά στο λάδι με τιμές πολύ υψηλές λέγοντας ότι συνέβαλε φέτος και η καλή προετοιμασία και εκτέλεση στη δακοκτονία. "Και μην ανησυχούμε για την έλλειψη εργατών η σοδειά θα μαζευτεί. Πρέπει να μαζευτεί ακριβώς γιατί έχουμε μπροστά μας αυτή τη χρονιά, δεν έχουν λάδι οι ανταγωνιστές μας. Όλα συγκλίνουν ότι θα έχουμε υψηλές τιμές" τόνισε η κ.Χουδετσανάκη.

Η ίδια μίλησε και για το καλό παράδειγμα της Τοσκάνης που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να ακολουθήσει η Κρήτη. "Η Τοσκάνη είναι μια καταπληκτική περιοχή της Ιταλίας, της Ευρώπης. Κάτι μοναδικό. Και ξέρει να "πουλάει" τα προϊόντα της. Αλλά εμείς τι έχουμε να ζηλέψουμε από την Τοσκάνη; Η Κρήτη θα μπορούσε να είναι καλύτερη!" ανέφερε και πρόσθεσε: "Χρειάζεται να έχουμε ένα σχεδιασμό με συνέχεια σε αυτό που κάνουμε, οργάνωση και συνεργασία είναι το τρίπτυχο που απαιτείται".

Ακούστε τα όσα είπε η αντιπεριφερειάρχης στον Κώστα Μπογδανίδη:





Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση