ΚΡΗΤΗ
Μέχρι και 200% αυξημένη η ζήτηση της Κρήτης από το εξωτερικό!
Η ... μετοχή της Ελλάδας και της Κρήτης είναι ανεβασμένη μέχρι και 200% σε διάφορες περιηγήσεις σε σελίδες του διαδικτύου.
SHARE:
Η Ελλάδα και η Κρήτη είναι οι δύο πρώτες λέξεις που έρχονται στο μυαλό αρκετών (εν δυνάμει) ταξιδιωτών, που επί του παρόντος παρηγορούνται με τη σκέψη και μόνο ότι θα αφιερώσουν μέρος των διακοπών τους στην πατρίδα μας.
Θέλουν να βγουν απ’ το... καβούκι τους, να ξεσκάσουν και να ανοίξουν μία φωτεινή παρένθεση εντός της οποίας θα εξαφανιστεί προσωρινά (μια για πάντα, ελπίζουν κι ελπίζουμε), η μαυρίλα που έχει σκορπίσει η πανδημία του κορωνοϊού!
Η ... μετοχή της Ελλάδας και της Κρήτης είναι ανεβασμένη μέχρι και 200% σε διάφορες περιηγήσεις σε σελίδες του διαδικτύου.
Οι ιντερνετικές... αναζητήσεις για διακοπές στην χώρα μας, για να εστιάσουμε κάπου συγκεκριμένα, είναι πάνω από 27% παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει καθημερινά ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου “Η Φιλοξενία”.
Διόλου ευκαταφρόνητο το ποσοστό!
“Σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο η Κρήτη πλεονεκτεί. Έχει το προβάδισμα ως ένας ασφαλής προορισμός. Ελάχιστα μέρη στον κόσμο βρίσκονται στη θέση μας” υποστηρίζει στο Cretalive ο κ. Χριστοδουλάκης.
Οι (έξωθεν) λάτρεις της πατρίδας μας, θέλουν να μας έρθουν και το δείχνουν σε κάθε ευκαιρία. Το πότε (και πως) όμως θα τους υποδεχθούμε, είναι ένα άλλο θέμα · το σοβαρότερο όλων μια και η παχιά σκιά της πανδημίας καταπίνει τις όποιες χαρμόσυνες αναλαμπές, μέσα στο γενικότερο προβληματισμό για το (υγειονομικό και οικονομικό) παρόν και μέλλον...
Ο κ. Χριστοδουλάκης μάς εξωτερικεύει την “πάρα πολύ μεγάλη αγωνία” που έχει ο ίδιος και οι συνάδελφοί του για τη λειτουργία των καταλυμάτων.
Ασαφές ακόμα παραμένει και το τι θα γίνει με τις πτήσεις: Τα πρώτα αεροσκάφη από το εξωτερικό θα προσγειωθούν στο “Ελ. Βενιζέλος” της Αττικής.
“Το μεγάλο μας όπλο είναι η φιλοξενία” σημειώνει ο κ. Χριστοδουλάκης. “Έχουμε πολλούς επαναλαμβανόμενους πελάτες από το εσωτερικό και το εξωτερικό. Ερχόμαστε σε άμεση επαφή μαζί τους”. Οι σχέσεις που αναπτύσσονται είναι προσωπικές.
Συνεπώς, το πιο κρίσιμο στοίχημα, που καλούμαστε να κερδίσουμε, είναι η μη μετατροπή των καταλυμάτων μας σε... νοσοκομεία, όπως θα προσθέσει ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρηματιών Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου “Η Φιλοξενία”.
Βεβαίως, προβληματίζεται και για κάτι άλλο: “Εξεπλάγην όταν έμαθα ότι δεν θα γίνονται τεστ στα αεροδρόμια. Αυτό σημαίνει ότι όλοι μας θα πρέπει να δείξουμε ιδιαίτερο επαγγελματισμό, και να προσέχουμε ακόμα περισσότερο και να αντιμετωπίσουμε άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν κρούσματα που μπορεί να προκύψουν”.
Όλα δείχνουν να δουλεύουν... ρολόι μέχρι σήμερα: Η πατρίδα μας έχει κερδίσει την μάχη έναντι του Covid-19. Ο πόλεμος ωστόσο είναι μπροστά μας. Κι αν υποτιμήσουμε τον (αόρατο) εχθρό, η ευχή μπορεί να μετατραπεί αυτομάτως σε... κατάρα!
Πλην του κορωνοϊού, “μόνος μας εχθρός ο ίδιος μας ο εαυτός” σημειώνει ο κ. Χριστοδουλάκης. Οφείλουμε επομένως να τον... ξεπεράσουμε (τον εαυτό μας). Το αποφασιστικό βήμα για την (δεύτερη) μεγάλη νίκη, θα το κάνουμε εάν κι εφόσον δεν δοκιμαστεί το σύστημα Υγείας μας, θα υποστηρίξει.
Εάν δηλαδή, για να το θέσουμε και με ποδοσφαιρικούς όρους, κρατήσουμε τον αντίπαλο εκτός περιοχής. Με κλειστά τα μετόπισθεν, οι πιθανότητες να σκοράρει... είναι περιορισμένες.
Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, μα και το αντίθετο!
“Είμαστε δίπλα στους ξενοδόχους, όχι απέναντι. Είμαστε στον ίδιο χώρο, αλλά ασχολούμαστε με ένα τελείως διαφορετικό προϊόν. Η ιδιοσυγκρασία των πελατών μας, είναι άλλη” σπεύδει επίσης να ξεκαθαρίσει ο κ. Χριστοδουλάκης. “Ανταγωνισμός υπάρχει μόνο με τις αντίστοιχες αγορές του εξωτερικού”.