ΚΡΗΤΗ

Μαθητές από το Ηράκλειο πέτυχαν διάκριση σε διαγωνισμό Ρομποτικής

Η ομάδα από το 19ο και το 47ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου κατέλαβαν την 6η θέση στον τελικό των Περιφερειών του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

No profile pic

Η ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Reverse Archimedes με μαθητές από το 19ο και το 47ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου κατέλαβε την 6η θέση στον τελικό των Περιφερειών του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Οκτωβρίου. Οι μαθητές των δύο όμορων σχολείων της συνοικίας του Αγίου Ιωάννη κατάφεραν να κρατήσουν ψηλά τη θέση της Κρήτης βαδίζοντας στα χνάρια των περυσινών πρωταθλητών Ελλάδας από το 12ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου.

Οι μαθητές Χάρις Τσιούλου, Στέλιος Αρφανάκης, Σταύρος Φωτεινάκης και Μανώλης Στρατάκης, παρά το γεγονός ότι έλαβαν όλοι μέρος για πρώτη φορά στο διαγωνισμό, κατάφεραν μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες να παρουσιάσουν το έργο τους στην κριτική επιτροπή και να αποσπάσουν την 6η θέση και το Ειδικό Βραβείο Καινοτόμου Ιδέας.

Η ανοικτή κατηγορία του Δημοτικού είχε φέτος ως θέμα «Από τον Αρχιμήδη στον Da Vinci» και οι μαθητές κλήθηκαν να εμπνευστούν το δικό τους έργο από τις εφευρέσεις που επηρέασαν την ανθρωπότητα από την εποχή του Αρχιμήδη έως και την εποχή του Leonardo Da Vinci. Η ομάδα με προπονητή τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής Αλέξανδρο Ρονιώτη κατάφερε να κατασκευάσει ένα ρομποτικό σύστημα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, και πιο συγκεκριμένα, για την ανύψωση των υδάτων της θάλασσας από το λιώσιμο των πάγων. Η ιδέα που υλοποιήθηκε ονομάστηκε Αντίστροφος Αρχιμήδης, σαν μια αντίστροφη διαδικασία στις επιπτώσεις από την αρχή της άνωσης του νερού του Αρχιμήδη και την ανύψωση της θάλασσας.

Ο διαγωνισμός αποτελεί έναν μοναδικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μαθητές τις φυσικές επιστήμες, τον προγραμματισμό και τους αυτοματισμούς, να μάθουν να σκέφτονται ως μηχανικοί, να αναπτύξουν την ικανότητά τους στην επίλυση προβλημάτων και να διευρύνουν τη δημιουργικότητά τους. Εξερευνώντας αυτές τις δεξιότητες με τρόπο πρακτικό και συμμετοχικό, τα παιδιά αναπτύσσουν εφόδια που τους είναι απαραίτητα σήμερα αλλά και για το μέλλον, όποια επιλογή σταδιοδρομίας κι αν ακολουθήσουν.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση