ΚΡΗΤΗ

Λιγότερες μπύρες κατανάλωσαν οι Κρητικοί, αυτό το Πάσχα

"Παρελθόν" και τα ολόκληρα αρνιά - Κυριάρχησε το κομμάτι, μαρτυρώντας ... μικρές παρέες

Λιγότερες μπύρες κατανάλωσαν οι Κρητικοί, αυτό το Πάσχα

Αν και το 2021 ήμασταν στο peak της πανδημίας, κρεοπωλεία και σούπερ μάρκετ δεν προλάβαιναν να δέχονται παραγγελίες για ολόκληρα αρνιά και κατσίκια. Φέτος, αν και τα περισσότερα περιοριστικά μέτρα έχουν αρθεί και οι καταναλωτές έχουν ανάγκη να βγουν, να φάνε, να καταναλώσουν, αυτό δε φάνηκε ... στα ταμεία των σούπερ μάρκετ.

Όπως είπε στην ΕΡΤ Ηρακλείου ο Πρόεδρος του συνδέσμου Logistics Κρήτης, Νεκτάριος Κανακαράκης, στις παραγγελίες κυριάρχησαν τα "μισά αρνιά και κατσίκια", καθώς και τα κομμάτια. "Δε δόθηκαν τα αρνιά που είχαν δοθεί το 2021, που είχαμε πανδημία" - ανέφερε ο κ.Κανακαράκης, εκτιμώντας ότι οι αγορές κομματιών "μαρτυρούν" μικρές παρέες.

Περισσότερη βότκα και λιγότερη μπύρα

Λιγότερη κατανάλωση καταγράφηκε και σε μπύρες και αναψυκτικά. Και για τα μεν αναψυκτικά μπορεί να αποδοθεί και στην τελευταία αύξηση της τιμής κατά περίπου 6%, ωστόσο η αύξηση της μπύρας ήταν μικρότερη - περίπου 2-3%. Η μείωση στην κατανάλωση μπύρας, τις εορταστικές ημέρες που προηγήθηκαν ανέρχεται περίπου στο 5%, σύμφωνα με τον κ.Κανακαράκη, ο οποίος προσθέτει ότι στα τραπέζια κυριάρχησε το κρασί.

Ωστόσο φαίνεται πως μετά το κρασί, υπήρχε και ... συνέχεια, αφού καλές πωλήσης έκανε και η βότκα. Μπορεί και η βότκα να είχε μικρή υποχώρηση, αλλά σύμφωνα με τον κ.Κανακαράκη ήταν αμελητέα.

Την ευχάριστη έκπληξη έκαναν τα οπωροκηπευτικά. Το αγγούρι, η ντομάτα και το μαρούλι που πρωταγωνιστούν στα τραπέζια αυτή την εποχή, σημείωσαν υψηλές πωλήσεις, γεγονός που ευνοήθηκε και από τη διαμόρφωση των τιμών.

"Έπεσαν οι τιμές στα οπωροκηπευτικά με εξαίρεση την ντομάτα, καθώς η ανάπτυξη των κηπευτικών λόγω του καιρού, έφερε ποσοτητα στην αγορά και έπεσε η τιμή" - ανέφερε ο κ.Κανακαράκης, προσθέτοντας πως οι τιμές πλησίασαν τις περυσινές.

Καλά κινήθηκαν και τα τυροκομικά, με το κεφαλοτύρι και τη γραβιέρα να θριαμβεύουν στα τραπέζια των Κρητικών.

Πάντως ο τζίρος των σούπερ μάρκετ καταγράφεται πεσμένος κατά 5%, καθώς έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά τόσο στην προμήθεια των καθημερινών απαραίτητων προϊόντων, όσο και στα αγαθά για το εορταστικό τραπέζι.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση