ΚΡΗΤΗ

Η περιοχή του... κυκλοφοριακού μαρτυρίου και η δύσκολη εξίσωση

Δυσκολίες στην κατασκευή του τρίτου κόμβου στον Άι Γιάννη Χωστό, που θα λύσει τα προβλήματα που έφερε ο δεύτερος

Η περιοχή του... κυκλοφοριακού μαρτυρίου και η δύσκολη εξίσωση

Δύσκολη εξίσωση αποδεικνύεται η δημιουργία τρίτου κόμβου στην περιοχή του Αϊ Γιάννη Χωστού, στο Ηράκλειο, τον οποίο έχει εγκρίνει το Περιφερειακό Συμβούλιο. Όπως προκύπτει η τελική έγκριση του από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ουσιαστικά θα κριθεί στο πλαίσιο ευρείας σύσκεψης που προγραμματίζεται στο τέλος της επόμενης εβδομάδας αφού ο σχεδιασμός που έχει μπει στο μικροσκόπιο των υπηρεσιών που τον μελετούν ενδελεχώς, καθώς διαπιστώνεται ότι έχει σοβαρές δυσκολίες οι οποίες δεν είναι εύκολες στη διαχείριση τους.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Πατρίς", σύμφωνα με την συντονίστρια της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης κ. Μαρία Κοζυρακη, πρόκειται για ένα δύσκολο παζλ, στο οποίο υπάρχουν πολλά τεχνικά θέματα που πρέπει να λυθούν σε σχέση με τις αποστάσεις και την επάρκεια χώρου που πρέπει να διασφαλιστεί για να έχουμε μια ομαλή κυκλική πορεία.

Υπάρχουν μια σειρά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν και αυτό που είναι σαφές είναι ότι η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού απαιτείται την ενεργή συμμετοχή της Τροχαίας για να είναι λειτουργικός.

Όπως εξηγεί η Συντονίστρια, η συγκεκριμένη παρέμβαση δεν γίνεται σε ένα αστικό δρόμο όπως έγινε στον πρώτο κόμβο που διαμορφώθηκε στην περιοχή. Γίνεται στο ΒΟΑΚ και εδώ οι προδιαγραφές είναι αυστηρές και πολύ συγκεκριμένες…

Θυμίζουμε ότι ο τρίτος κόμβος προβλέπεται να κατασκευαστεί στο ύψος που βρίσκεται το δίχαλο της Φοινικιάς και των Μαλάδων, προκειμένου να ” θεραπεύσει” τα προβλήματα που άφησε πίσω του ο δεύτερος κόμβος.

Παράλληλα, ο σχεδιασμός που δρομολογείται προβλέπει να γίνει διπλής κατεύθυνσης η διαδρομή κάτω από τη γέφυρα, ώστε να διευκολυνθούν και κυρίως να αποφορτιστούν οι κινήσεις των οχημάτων.

Η τεχνική λύση αυτή μελετάται με μεγάλη προσοχή, καθώς υπάρχουν θέματα κατασκευαστικά σε διάφορα στα οποία δεν εξασφαλιζονται εύκολα οι απαιτούμενες προδιαγραφές που ο νόμος ορίζει…

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που είναι σαφές είναι ότι η οριστική λύση σε ό,τι αφορά στην κυκλοφοριακή οργάνωση της περιοχής θα έρθει μόνο μέσα από το μεγάλο έργο, το οποίο χρόνια τώρα περιμένουν οι κάτοικοι της περιοχής… Όπως είναι γνωστό, ο σχεδιασμός της μόνιμης λύσης καλύπτει μια έκταση από τη Φοινικιά  που ξεκινάει από την εκκλησία του Άι Γιάννη μέχρι τον Άγιο Σύλλα. Το συνολικό κόστος του έργου φτάνει τα 32 εκ ευρώ.

Το έργο περιλαμβάνει τη διαμόρφωση του δρόμου σε ένα μήκος 9 χιλ. όπου προβλέπεται η κατασκευή έντεκα ισόπεδων κόμβων. Το έργο προβλέπεται να  εκτελεστεί τμηματικά και στο σύνολο του εκτιμάται ότι αντιμετωπίζει με πληρότητα όλα τα προβλήματα προσβασιμότητας σε μια περιοχή με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης, και παράλληλα καλύπτει με ασφάλεια την οδική σύνδεση με μια σειρά από οικισμούς με δεκάδες επιχειρήσεις.

Όπως εξηγεί με δηλώσεις του στην «Πατρίδα» ο αντιπεριφερειάρχης κ. Νίκος Συριγωνάκης μέσα στις επόμενες μέρες πρόκειται να βγει στον αέρα το πρώτο τμήμα του μεγάλου έργου που αντιστοιχεί σε ένα ποσό των 4 εκ ευρώ. καθώς έχουν εξασφαλιστεί όλες οι αναγκαίες εγκρίσεις.



Πηγή: patris.gr

Φωτογραφία αρχείου
 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση