Η απάντηση του ΚΕΠ στον αναγνώστη του Cretalive

Άδικη η διαμαρτυρία, εξηγεί το ΚΕΠ και παραθέτει τη σχετική εγκύκλιο

Η απάντηση

Μετά από ενημέρωσή μας, σχετικά με δημοσίευση άδικης διαμαρτυρίας αναγνώστη σας για μη εξυπηρέτησή του σε ΚΕΠ της πόλης μας, σας κάνουμε γνωστά τα εξής :

Όλες οι διαδικασίες για να ολοκληρωθούν μέσω των ΚΕΠ , είτε άμεσα , είτε έμμεσα μέσω της ηλεκτρονικής ΠΥΛΗΣ ΕΡΜΗ , απαιτείται η πιστοποίηση του/της αιτούντος πολίτη μέσω της επίδειξης πρωτότυπης ταυτότητας ή διαβατηρίου (και ληγμένου) ή άδειας οδήγησης ή βιβλιάριου ασθενείας και σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου ατόμου επιπρόσθετα του σχετικού εξουσιοδοτικού εγγράφου.

Στην προκείμενη περίπτωση που ο /η πολίτης είχε απωλέσει κατά δήλωσή του/της
την ταυτότητά του/της, όφειλε να προσέλθει για εξυπηρέτησή του σε δημόσια υπηρεσία με κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα αποδεικτικά έγγραφα ταυτοπροσωπίας (βλ. ΣΧΕΤ. Εγκύκλιος ΔΟΛ/ΚΕΠ/Φ15/32/οικ.15451/20-6-14 για έκδοση ηλ.παράβολων μέσω ΚΕΠ).

Η αστυνομική αρχή και κάθε δημόσια αρχή που ζητά από τους πολίτες την έκδοση
κάποιου ηλεκτρονικού παράβολου (e-παράβολο), άρα και εκείνου με κωδικό 1889 για απώλεια ταυτότητας (βλ. ενημερωτικό σημείωμα της υπηρεσίας μας στην ιστοσελίδα του Δήμου από τον Μάιο 2017) οφείλει εκ του νόμου να πληροφορεί, ότι μπορούν να εκτυπώνουν αυτά από μόνοι τους μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Οικονομικών (www.gsis.gr) εισάγοντας με ευθύνη τους τα προσωπικά στοιχεία τους και τον ΑΦΜ.

Συνεπώς οι αστυνομικοί που είχαν την δυνατότητα να διαπιστώσουν την ταυτότητα
του ατόμου μέσω του αρχείου τους, στο οποίο δεν διαθέτει πρόσβαση εν προκειμένω, κανένα ΚΕΠ, μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τον πολίτη και ορθώς το έπραξαν.

Με εκτίμηση
Ο Δ/ντης ΚΕΠ
Γ.Τίγκιλης

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ