Η απάντηση των εργαζομένων του νοσοκομείου στην καταγγελία στο Cretalive

Τι λένε για την περιπέτεια δυο ξένων τουριστών στα επείγοντα του νοσοκομείου

Απάντηση δίνει η Ένωση Εργαζομένων Βενιζελίου και ΠΑΓΝΗ με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα του Cretalive, και κάνει λόγο για ανώνυμες και κακοπροαίρετες καταγγελίες σε βάρος του Βενιζελείου.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει:

"Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο αλλοδαπή ασθενής δεν εξυπηρετήθηκε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου μας  και την καταγγελία για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά συναδέλφου Νοσηλεύτριας, ο Σύλλογος Εργαζομένων σε όλους τους  τόνους ενημερώνει το κοινό του νησιού μας αλλά και τους επισκέπτες ασθενείς, είτε ημεδαπούς είτε αλλοδαπούς, και τονίζει προς πάσα κατεύθυνση τα εξείς :

1) Ανώνυμες και κακοπροαίρετες καταγγελίες εις βάρος του Νοσοκομείου  ή κατά συγκεκριμένων συναδέλφων σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αναπαράγονται χωρίς προηγουμένως να επιβεβαιώνονται από το ίδιους τους εμπλεκόμενους. Είμαστε πρόθυμοι να δεχτούμε κάθε κριτική αλλά με όνομα και σκοπό.

2) Το προσωπικό του Βενιζελείου, ξεπερνώντας κατά πολύ τον εαυτό του, δίνει καθημερινά έναν τεράστιο αγώνα να ανταποκριθεί με επάρκεια στα καθήκοντα του. Κόντρα στην πρωτοφανή υποστελέχωση και υποχρηματοδότηση, για την οποία προφανώς και δεν ευθυνόμαστε εμείς, όλο το προσωπικό ανταποκρίνεται με αυταπάρνηση στα ιδιαίτερα και απαιτητικά του καθήκοντα και με μεγάλη επιτυχία.

Αυτό φαίνεται τόσο απο τα στατιστικά του Νοσοκομείου όσο και από την αγάπη των Κρητικών για το ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ.

3) Όλοι αυτοί που κακοπροαίρετα μας δυσφημούν ας αναλογιστούν τα χιλιάδες χρωστούμενα ρεπό, τις απλήρωτες εφημερίες των γιατρών, τις ατελείωτες συνεχόμενες βάρδιες του Νοσηλευτικού προσωπικού, τις κομμένες άδειες λόγω υπηρεσιακών αναγκών, τις αναρρωτικές άδειες λόγω υπερκόπωσης και πάνω απ' όλα την ψυχολογική πίεση και εξουθένωση όλου του προσωπικού που 24 ώρες το 24ωρο δίνει μάχη για την υγεία των συνανθρώπων μας.

Γι' αυτό και δεν επιτρέπουμε σε κανέναν ανώνυμα να συκοφαντεί και να δυσφημεί το έργο, το φιλότιμο και την αξιοπρέπεια μας.

Επίσης αναφορικά με το πρόβλημα της σήμανσης στο Νοσοκομείο ενημερώνουμε το κοινό ότι είναι υπό επεξεργασία η τεχνική μελέτη και βρισκόμαστε εν αναμονή της υλοποίησης της, στα πλαίσια και άλλων σημαντικών βελτιωτικών παρεμβάσεων όπως το πάρκιγκ, τα αδέσποτα"



Ανακοίνωση εξέδωσε και η διοίκηση του Βενιζελείου. Αναλυτικά: 

"Η διοίκηση των Νοσοκομείων ΠΑΓΝΗ – ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟΥ έχει ως κυρίαρχο στόχο τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη, με μέτρα και δράσεις που σχεδιάζει και υλοποιεί προς αυτή τη κατεύθυνση.

Υποδείξεις, καταγγελίες των πολιτών για την παροχή των υπηρεσιών λαμβάνονται υπόψη και ερευνούνται. Εξάλλου το Γραφείο Υποστήριξης του Πολίτη λειτουργεί εντός του νοσοκομείου από το πρωί έως τις 8.00μμ που εκτός από πληροφορίες υποβάλλονται υποδείξεις και καταγγελίες.

Για την Επιμέλεια του χώρου και της λειτουργίας των υπηρεσιών, κυρίως για θέματα που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση του πολίτη, έχει συγκροτηθεί ειδική ομάδα επιμελείας με σκοπό να προτείνει βελτιώσεις, αντίστοιχες του εν λόγω δημοσιεύματος.

Ειδικότερα για το ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ έχουν επέλθει βελτιώσεις όσον αφορά

·         την προσέλευση των πολιτών στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία μειώνοντας την καθυστέρηση σε ουρές άσκοπες πηγαίνοντας κατευθείαν πλέον στα ιατρεία που έχουν κλείσει για εξέταση

·         την καθαριότητα των χώρων

·         τη πρόσθετη σήμανση με απαγορευτική πινακίδα για ασφάλεια πρόσβασης των χώρων του Τμήματος Επειγόντων από τους πολίτες.

·         την διευθέτηση των χώρων πρόσβασης των ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ

Όσον αφορά ειδικότερα τα ΤΕΠ  ήδη έχουν εντοπιστεί τα κενά, όπως αυτό του δημοσιεύματος και γίνονται ήδη παρεμβάσεις για βελτίωση με στόχο:

·         τη μείωση του χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης των πολιτών

·         την αλλαγή της σήμανσης με πινακίδες και στην αγγλική που ήδη έχουν παραγγελθεί, καθώς και της ομαλής ροής των ασθενών προς τα ιατρεία και εργαστήρια

·          την ηλεκτρονική πληροφόρηση του πολίτη για τα ιατρεία και τους γιατρούς που εφημερεύουν στα ελληνικά και αγγλικά

·         τη λειτουργία γραφείου πρώτης υποδοχής ασθενών.

Πιο συγκεκριμένα:

  1. Πράγματι υπάρχει πρόβλημα σήμανσης τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά σε όλο το νοσοκομείο και όχι μόνο στο ΤΕΠ. Η Τεχνική Υπηρεσία του Βενιζέλειου, εκπόνησε μελέτη για τη σήμανση όλων των κεντρικών εισόδων του Νοσοκομείου. Υπολογίζεται ότι θα έχουν εγκατασταθεί οι νέες σημάνσεις αρχές Νοεμβρίου, καθώς απομένει η διαγωνιστική διαδικασία για την αγορά των πινακίδων.
  2. Οι αίθουσες αναμονής στα επείγοντα και στα Εξωτερικά ιατρεία θα έχουν τηλεοράσεις (στάδιο τεχνικών προδιαγραφών, προβλεπόμενος χρόνος εγκατάστασης αρχές Νοεμβρίου)
  3. Από 13/9, βελτιώνεται η διαδικασία λειτουργίας των επειγόντων, με στόχο να μειωθεί η ουρά αναμονής στο γκισέ υποδοχής ασθενών (ηλεκτρονική παραγγελία εξετάσεων από το ιατρικό προσωπικό). Θα παρατηρηθούν μικρά προβλήματα προσαρμογής την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της νέας διαδικασίας.
  4. Το τμήμα Ποιότητας, ετοιμάζει φυλλάδιο οδηγιών όχι μόνο για τα ΤΕΠ, αλλά και για τον νοσηλευόμενο ασθενή, που θα βρίσκεται σε κάθε κλίνη και σε κάθε γκισέ. Το φυλλάδιο θα είναι στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, ενώ γίνεται διερεύνηση για να εκδοθεί και σε άλλες γλώσσες (προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να διανεμηθεί η α’ έκδοση τον Ιανουάριο του 2017)
  5. Αναρυθμίζεται η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού, ώστε να μειωθεί ο πρωινός συνωστισμός ασθενών στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία. Πλέον θα υπάρχει πλήρης αντιστοίχιση της ώρας κλεισίματος του ραντεβού, με την ώρα εξέτασης και ενημέρωση του πολίτη να προσέλθει συγκεκριμένη ώρα στο ραντεβού του και όχι να είναι από το πρωί.

Θέλουμε να τονίσουμε ότι το τμήμα επειγόντων του Βενιζελείου, πρωτοπορεί στα Ελληνικά νοσοκομειακά δεδομένα της επείγουσας ιατρικής, καθώς εφαρμόζει ένα καινοτόμο σύστημα διαλογής (ιατρείο fast track), ενώ σχεδιάζεται η περαιτέρω αναβάθμιση και ολοκλήρωση του, μέσω ειδικού μηχανογραφικού συστήματος.

Συνεχίζουμε καθημερινά τη βελτίωση των υπηρεσιών και με επιτόπιες επισκέψεις της διοίκησης όλο το 24ωρο."

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΠΑ.Γ.Ν.Η – Γ.Ν «ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ»

 ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ