Η απάντηση της ΔΕΠΤΑΗ για το "Μαρίνα"

"Η κακή εικόνα αφορά θέματα εκτός αρμοδιότητάς μας."

Απάντηση δίνει ο πρόεδρος της ΔΕΠΤΑΗ Μηνάς Καπετανάκης σε αναγνώστη του cretalive σχετικά με την κατάσταση στο "Μαρίνα".

Αναλυτικά η απάντηση


Σε απάντηση του δημοσιεύματος σας, http://www.cretalive.gr/polite... με τίτλο «Γιατί έχουν πάλι παρατήσει το Μαρίνα», σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:

1.       Οι σκισμένες σημαίες και τα λερωμένα καλύμματα που αναφέρονται στο δημοσίευμα, δεν αφορούν το κατάστημα «Μαρίνα», που διαχειρίζεται η ΔΕΠΤΑΗ, στο οποίο έχουν γίνει τα τελευταία 3 χρόνια εκτεταμένες ανακαινίσεις και αλλαγές, προκειμένου να βελτιώσουμε και την εικόνα και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, κάτι το οποίο έχει γίνει περισσότερο από προφανές.

2.       Η κακή εικόνα, όπως από τον συντάκτη περιγράφεται, αφορά θέματα εκτός αρμοδιότητάς μας.

3.       Σε καμία περίπτωση η ΔΕΠΤΑΗ δεν έχει δικαίωμα να προβεί σε ξενάγηση τουριστών με βαρκάκι στο ενετικό λιμάνι, καθώς αυτή η δραστηριότητα βρίσκεται επίσης εκτός των αρμοδιοτήτων της.

Είμαι στην διάθεση σας για περαιτέρω διευκρινίσεις και προς εσάς αλλά και προς τον συντάκτη της επιστολής.

 

Με τιμή,

 Μηνάς Καπετανάκης,

Πρόεδρος ΔΣ

ΔΕΠΤΑΗ ΑΕ ΟΤΑ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ