ΚΡΗΤΗ

Η αγορά γεμάτη, όχι όμως και τα ταμεία!

Η καλοκαιρία των τελευταίων ημερών προσφέρεται για βόλτες, όχι όμως για ψώνια - Δύσκολα "ανοίγει" το πορτοφόλι

No profile pic

Του Αντώνη Παντινάκη


Άτυπη μεν, ενδιάμεση δε η εκπτωτική περίοδος που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις ημέρες στο Ηράκλειο. Τα καταστήματα (στην πλειοψηφία τους) έχουν χαμηλώσει αρκετά τις τιμές τους, στις βιτρίνες έχουν βγάλει τις νέες δυνατές παραλαβές τους, θέλοντας να "τραβήξουν" την προσοχή των καταναλωτών. Ανταπόκριση υπάρχει, αλλά όχι στον επιθυμητό βαθμό: Η αγορά είναι γεμάτη, παρ’ όλα αυτά δεν συμβαίνει το ίδιο με τα ταμεία των επιχειρήσεων. Ο κόσμος κινείται, το χρήμα ωστόσο όχι!

Η καλοκαιρία των τελευταίων ημερών προσφέρεται για βόλτες, όχι όμως για ψώνια: Η πόρτα του σπιτιού εύκολα ανοίγει, το πορτοφόλι δύσκολα!

Εγκράτεια, επιφύλαξη, οικονομία. Μπορεί κι όλα μαζί. Και το τελευταίο ευρώ μετράει, το έχουμε άλλωστε αντιληφθεί απόλυτα την τελευταία δεκαετία.


“Αν και δεν έχουμε ενδιάμεσες εκπτώσεις στην αγορά - στο Ηράκλειο είναι μία 1 με 15 Μαρτίου – υπάρχουν αρκετές προσφορές και καλές τιμές σε νέα προϊόντα. Για αρχή είμαστε ικανοποιημένοι, ο κόσμος έχει κατακλύσει την αγορά με μεγάλο ενδιαφέρον. Βοηθάει και ο καιρός. Το χρήμα βεβαίως είναι περιορισμένο. Γι΄ αυτό και λέμε ότι οι αγορές είναι απαραίτητες. Πρέπει όμως να είναι προσεκτικές, πρέπει ο κόσμος να μην κοιτάει μόνο την τιμή, αλλά και την ποιότητα. Ξέρουμε ότι είναι πιο σφικτά τα πράγματα, οπότε και οι αγορές θα πρέπει να είναι πάντα και πιο προσεκτικές”, σημειώνει ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Αλέξανδρος Χουστουλάκης.


“Ούτε η Black Friday μας σώζει, ούτε οι εκπτώσεις...”

“Τα πάντα κινούνται βάσει των χρημάτων που υπάρχουν στην τσέπη του καταναλωτή” θα προσθέσει, διαπιστώνοντας ότι το οικονομικό κλίμα έχει αρχίσει και βελτιώνεται: “Είμαστε στη σωστή κατεύθυνση. Αν οι φοροελαφρύνσεις έρθουν όσο το δυνατόν νωρίτερα– γιατί είναι σε φάσμα διετίας – και οι επιχειρήσεις καταφέρουν να μπουν σε ένα ρυθμό ανάπτυξης, νομίζω ότι θα πάμε καλύτερα. Αρκεί να επαληθευτούν όσα έχουν προαναγγελθεί από την κυβέρνηση”.

Όπως θα συμπληρώσει ο κ. Χουστουλάκης, “εάν ο κόσμος καταναλώσει τα χρήματά του στην τοπική οικονομία και στην αγορά κάθε πόλης, αυτό είναι για καλό. Εάν τα χρήματα πάνε σε φόρους και σε έξοδα που είναι εκτός προϋπολογισμού, καταλαβαίνετε ότι ούτε η Black Friday μας σώζει, ούτε οι εκπτώσεις μας σώζουν. Μας ενδιαφέρει οι καταναλωτές να έχουν χρήματα στις τσέπες τους κι εμείς θα βρούμε και τις τιμές και τα προϊόντα που θα χρειαστούν να πάρουν για να είναι ευχαριστημένοι”.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση