Αγαπητό Cretalive,
Με μεγάλη μου λύπη σας στέλνω αυτό το μήνυμα, διότι είναι η απόδειξη πως στην Ελλάδα του 2017, εξακολουθούμε να διαπραγματευόμαστε βασικά αγαθά! Στην περίπτωσή μας, αυτό το αγαθό είναι το νερό.
Περίπου από 10 ημερών, η ευρύτερη περιοχή των Μεσαμπελιών δεν υδροδοτείται ή υδροδοτείται αναποτελεσματικά.
Κάθε χρόνο θυμάμαι το καλοκαίρι και το μόνιμο άγχος της υδροδότησης, για το οποίο μας καθησυχάζουν με διάφορες δικαιολογίες!
Μήπως ήρθε η ώρα κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα;
Μήπως ήρθε η ώρα, κάποιος να αναλάβει ουσιαστική πρωτοβουλία και να βρει λύσεις; Αυτό που συμβαίνει είναι αδιανότητο. Επίσης η διαχειρίστρια αρχή αποστέλλει τους λογαριασμούς κανονικά στους καταναλωτές... Εμείς σε ποιους πρέπει να στείλουμε τους λογαριασμούς των βυτιοφόρων;
Επίσης από το τηλεφωνικό κέντρο 11122, ευγενέστατα μου έδωσαν το τηλ. 2810329597 για να μιλήσω με τους υπεύθυνους, αλλά δεν καλεί... Ελπίζω να άκουσα κάποιο ψηφίο, λάθος.
Γ.Ν.