ΚΡΗΤΗ
Ερωτήσεις Κεγκέρογλου για τους μαθητές της Γαύδου και την περιπέτεια των Γερμανών τουριστών
Τι αναφέρει ο βουλευτής
Δυο σημαντικά θέματα της Κρήτης φέρνει στη Βουλή με ερωτήσεις του ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑ.ΣΟ.Κ Βασίλης Κεγκέρογλου.
Το πρώτο θέμα αφορά λειτουργία Γυμνασιακής τάξης στη Γαύδο προκειμένου να μην ξεριζωθεί η οικογένεια των μαθητών και το δεύτερο αφορά την αντιμετώπιση απαράδεκτων συμπεριφορών όπως αυτής εις βάρος των τουριστών που προσβάλουν την Κρήτη και προκαλούν ανασφάλεια στους Κρητικούς και τους επισκέπτες του νησιού.
Αναλυτικά οι ερωτήσεις:
Α) «Αντιμετώπιση της απαράδεκτης συμπεριφοράς που προσβάλει την Κρήτη και προκαλεί ανασφάλεια σε κατοίκους και επισκέπτες του νησιού».
Προς τους Υπουργούς:
1) Προστασίας του Πολίτη κ. Θεοδωρικάκο
2) Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Κεραμέως
3) Τουρισμού κ. Κικίλιας
4) Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Γεωργαντάς
Κύριοι/κυρία Υπουργοί/έ,
Η καταγγελία της οικογένειας τουριστών για τα όσα βίωσαν σε ορεινή περιοχή της Κρήτης αναδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα της απαράδεκτης συμπεριφοράς, ορισμένων στο νησί που αποτελούν οικτρά μειοψηφία και δεν έχει καμία σχέση με την Ιστορία, την παράδοση και το πνεύμα φιλοξενίας των Κρητών.
Επειδή το περιστατικό αυτό αλλά και ορισμένα άλλα παρόμοια μπορεί να εξελιχθούν σε φαινόμενο που δεν θα αντιμετωπίζεται.
Επειδή τα αίτια αφορούν στην παιδεία, εκπαίδευση και οικογενειακή αγωγή, στην δημόσια ευθύνη, κεντρική στην τοπική αλλά και στην προστασία των πολιτών, των φιλοξενούμενων και των τουριστών και
Επειδή η δυσφήμιση για την Κρήτη και στο εξωτερικό είναι άδικη και επικίνδυνη για την εικόνα της χώρας.
Ερωτάσθε κ. Υπουργοί:
1. Τι προτίθεστε να πράξετε για την προστασία των πολιτών και την αντιμετώπιση αυτών των απαράδεκτων συμπεριφορών πριν αυτές εξελιχθούν σε φαινόμενο;
2. Τι προτίθεστε να πράξετε για την διδασκαλία της πραγματικής Ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης, αντί της ψευδοιστορίας και της κακής νοοτροπίας που δηλητηριάζει τη νέα γενιά και προσβάλει το νησί και τους Κρητικούς;
3. Τι προτίθεστε να πράξετε για την ανακοπεί της δυσφήμισης της χώρας μας;
4. Προτίθεστε να αναθέσετε επιστημονική μελέτη για την διερεύνηση των κοινωνικών, οικονομικών ή άλλων αιτιών που προκαλούν αυτές τις απαράδεκτες συμπεριφορές;
Β) «Απρόσκοπτη πρόσβαση των παιδιών, της Γαύδου στη Δημόσια εκπαίδευση χωρίς να ξεριζώνονται οι οικογένειές τους».
Προς την Υπουργό: Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Κεραμέως
Κυρία Υπουργέ,
Η παντελής έλλειψη πολιτικής για τη νησιωτική Ελλάδα και ιδιαίτερα για τα ακριτικά νησιά αποκαλύφθηκε για άλλη μια φορά με τον «ξεριζωμό» της οικογένειας από την Γαύδο προκειμένου τα παιδιά να μαθητεύσουν στο Γυμνάσιο.
Αντί της δημιουργίας προϋποθέσεων για την εγκατάσταση και άλλων οικογενειών με παιδιά στην Γαύδο, η αδιαφορία της κυβέρνησης οδηγεί στη φυγή και όσων αντέχουν έως τώρα στις αντίξοες συνθήκες του νησιού.
Επειδή η σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει λύσεις, ακόμη και στην περίπτωση που θα επικαλεστεί κάποιος το κόστος λειτουργίας Γυμνασίου.
Επειδή η πολιτεία οφείλει σύμφωνα με το Σύνταγμα να μεριμνά για την ισότιμη αντιμετώπιση της νησιωτικής Ελλάδας διασφαλίζοντας το δικαίωμα πρόσβασης σε όλα τα δημόσια αγαθά και ιδιαίτερα στην παιδεία και την υγεία.
Ερωτάσθε κα Υπουργέ:
1. Προτίθεστε να δημιουργήσετε γυμνασιακή τάξη για να μαθητεύσουν τα παιδιά των κατοίκων της Γαύδου και να μην ξεριζωθεί η οικογένεια τους;
2. Τι σας εμποδίζει να εξασφαλίσετε καθηγητές για τη δια ζώσης διδασκαλία μαθημάτων στη Γαύδο και την τηλεκπαίδευση για τα υπόλοιπα μαθήματα;