​Επαγγελματικό Σεμινάριο Social Media Marketing Τουριστικών και Εμπορικών Επιχειρήσεων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους

Επαγγελματικό Σεμινάριο Social Media Marketing Τουριστικών και Εμπορικών Επιχειρήσεων 

1ο ΜΕΡΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 10/6/2017 - 09:00 – 17:00 
2ο ΜΕΡΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 12/6/2017 & ΤΕΤΑΡΤΗ 14/6/2017 - 18:00 – 22:00

Δυνατότητα Εγγραφής και ξεχωριστά σε 1 από τα 2 μέρη του Σεμιναρίου

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ' Αποστάσεως, με χρήση της πλατφόρμας σύγχρονης εξ  αποστάσεως εκπαίδευσης που διαθέτει το dp studies

Καλύψτε το χαμένο χρόνο και ξεπεράστε τον ανταγωνισμό επενδύοντας στα Social Media ! 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.
 
Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:
 
Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες
Υπεύθυνους Marketing  μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να: 
Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media
Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media
 Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers 
 
ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
 
Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing
Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικό Marketing
Να μάθουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και πλατφόρμες για Social Media Marketing 
Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους
Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους
Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με χαμηλότερο ή μηδενικό κόστος
 
 
ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
 
 
1ο ΜΕΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟ
 
Α. Εισαγωγή – Τελευταίες Εξελίξεις στο Social Media Marketing
 
Τι είναι το social media marketing, σε τι διαφέρει από τις άλλες μορφές online προώθησης και διαφήμισης και γιατί δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί πως αξιοποιείται το social media marketing στις Τουριστικές και Εμπορικές Επιχειρήσεις.
 
Β. Δουλεύοντας αποτελεσματικά με τα social media
 
Η επικοινωνία άλλαξε! Για πάντα!: Από το ATL-BTL στην εποχή του Paid – Owned – Earned & The Social Media Marketing Funnel (οι πελάτες πλέον μας βρίσκουν μόνοι τους, πώς να λειτουργούμε στην ψηφιακή εποχή)
Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Tripadvisor, Google+, LinkedIn, Pinterest, Foursquare (συνοπτική παρουσίαση κάθε πλατφόρμας και ειδικών χαρακτηριστικών τους, pros & cons, καλές πρακτικές χρήσης)
το αρχικό marketing plan στην εφαρμογή του
Πως δημιουργούμε περιεχόμενο και πως αναπτύσσουμε το δικό μας δίκτυο παρουσίας στα social (βασικά & συμπληρωματικά κανάλια περιεχομένου)
Fans? Followers? Tweets? Likes? Views?
Ποια στοιχεία –και γιατί- μας ενδιαφέρουν περισσότερο και πώς να τα αποκτήσουμε.
Social Media Maintenance:
Be there 24/7/365! - Πώς να είμαστε εκεί κάθε φορά που το κοινό μας ζητάει.
The power of Insights: (η δύναμη των στατιστικών)
Μετρήσεις αποτελεσματικότητας & πώς μελετάμε τα στοιχεία για να επιτύχουμε στόχους και κάνουμε αποτελεσματικότερη την παρουσία μας.
EdgeRank
Μιλάμε μέσω social, μας ακούει κανείς; Η «μαγική» συνταγή της επιτυχίας που όλοι αναζητάνε. Μυστικά για αποτελεσματικό περιεχόμενο, καλές πρακτικές.
Brand Ambassadors
Ποιοι μπορεί να αποτελέσουν «πρεσβευτές» μας & πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε (η δυναμική του positive WoM)
Social Media Monitoring & Data Mining:
“What happens in Vegas, travels around the world”. Πώς παρακολουθούμε τι λέγεται για μας, (αλλά και για τους ανταγωνιστές μας) όχι μόνο στα δικά μας δίκτυα αλλά σε όλο τον online κόσμο
Αd Campaigns: Δυνατότητες και επιλογές
 
·  Google AdWords (CPM, CPC, CPA, PPC, PPL)
· Display advertising
·  YouTube Ads
·  Social Ads
 
Ad Campaigns με υψηλό ROI (απόδοση της επένδυσης):
Πώς να τρέχουμε αποτελεσματικές καμπάνιες μέσω social media. (σχεδιασμός-υλοποίηση-βελτιστοποίηση η αποτελεσμάτων)
Ακτινογραφία μιας online καμπάνιας. Πώς να «αγοράσουμε» οικονομικά το κοινό μας και πώς να εντοπίσουμε δυνάμει κοινά μας χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα Ευρώ. (ανάλυση στα ενδότερα των Facebook Ads και Google AdWords)
Σύντομες αναφορές σε:
Retargeting
Πώς να εντοπίσουμε τον πελάτη που είναι έτοιμος να προχωρήσει σε αγορά/booking (όχι μόνο σε μας αλλά και στον ανταγωνιστή μας) και πώς να κάνουμε convert.
Crosselling / Upselling
Καλές πρακτικές
Xρήσεις των Social Media για επαναλαμβανόμενες & πρόσθετες πωλήσεις
Search Engine Marketing & Search Engine Optimization (SEO):
Τι είναι και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την παρουσία μας online. (Organic growth vs paid results)
 
 
Γ. Στρατηγική – Πλάνο υλοποίησης – Εργαλεία – Τεχνικές – Πρακτικά Παραδείγματα
 
Στρατηγική – Πλάνο Υλοποίησης
                         
Πως να φτιάξετε την στρατηγική σας στα ψηφιακά μέσα και ποια απ αυτά να επιλέξετε για την online παρουσία σας.
Πώς να στοχεύσετε σωστά το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε νέους δυνάμει πελάτες και να επιτύχετε στόχους πωλήσεων
Πώς να επιτύχετε επικοινωνία με το κοινό σας φίλους, ώστε να τα μηνύματα σας να διαδίδονται ευρύτερα
Πώς να κερδίσετε δωρεάν προώθηση μέσω προωθητικών ενεργειών και διαγωνισμών  
 
 
Εργαλεία και τεχνικές για:
 
Αποτελεσματική χρήση διαφορετικών social media, παράλληλα, χωρίς να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε καθένα χωριστά. 
Ανάλυση αποτελεσμάτων των ενεργειών σας και την απόδοση της συνολικής σας δραστηριοποίησης. Αξιολόγηση δεδομένων (insights) και σχεδιασμός επόμενων ενεργειών.  
Μεγαλύτερη απήχηση της παρουσίας σας στα social media ώστε τα μηνύματά σας να έχουν μεγαλύτερη κάλυψη
 
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ