ΚΡΗΤΗ

«Δημότης Χερσονήσου»: e – εφαρμογή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών

Σέγκος : Σημαντικό κεφάλαιο αμφίδρομης σχέσης και επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου και της τοπικής κοινωνίας

«Δημότης Χερσονήσου»: e – εφαρμογή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών

Ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό υλοποιεί ο Δήμος Χερσονήσου ενσωματώνοντας μία ηλεκτρονική  εφαρμογή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. 

Η εφαρμογή «Δημότης Χερσονήσου» επιτρέπει στους δημότες μέσω μιας άμεσης και απλής διαδικασίας να ενημερώνονται, να αναφέρουν προβλήματα, να επικοινωνούν, να λαμβάνουν υπηρεσίες και να αιτούνται έκδοση πιστοποιητικών.  

«Είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο αμφίδρομης σχέσης και επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου Χερσονήσου και της τοπικής κοινωνίας. Η χρήση της εφαρμογή κάνει ακόμη πιο ώριμες τις συνθήκες για μία πρακτική μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Εξάλλου, “έξυπνος” είναι ο Δήμος που αξιοποιεί αποτελεσματικά την τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών», δήλωσε ο Δήμαρχος Χερσονήσου Γιάννης Σέγκος. 

 

e – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Το Mobile Application του Δήμου Χερσονήσου είναι μια εφαρμογή στατικού αλλά και δυναμικού περιεχομένου, ικανή να λειτουργεί τόσο σε iOS όσο και σε Android λειτουργικό. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν (σε Google Play και App Store) ενώ για τη χρήση της δεν είναι απαραίτητη η σύνδεση στο διαδίκτυο. 

Αποτελεί βασικό συστατικό στην υλοποίηση της ψηφιακής στρατηγικής «Έξυπνης Πόλης» του Δήμου Χερσονήσου. 

«Πρόκειται για ένα σημαντικό εργαλείο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες. Είναι παράλληλα και μία ηλεκτρονική υπηρεσία που προσφέρει έναν ευέλικτο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου και των δημοτών. Μεταξύ άλλων, ο δημότης μπορεί να δηλώνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του και να ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να τύχουν επίλυσης. Εντάσσεται στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων που έχουν ως επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την ανταπόκριση του Δήμου Χερσονήσου στις προκλήσεις του μέλλοντος με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών», πρόσθεσε ο κ. Σέγκος. 

 

«ΔΗΜΟΤΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ»

Η εφαρμογή «Δημότης Χερσονήσου περιλαμβάνει τις εξής ενότητες : 

Α. Ενημερωτικές Ενότητες

Νέα του Δήμου Χερσονήσου 

Social Media Δήμου Χερσονήσου

Χρήσιμα Τηλέφωνα Δήμου Χερσονήσου

Σημεία Ενδιαφέροντος

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία.

Ειδικό module «Πολιτική Προστασία»

Β. Διαδραστικές Ενότητες

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και Δήλωση προβλημάτων που αφορούν στην υποβολή ηλεκτρονικών αιτημάτων και αναφορών από τους Δημότες, μέσω κινητού και την διασύνδεση με το υφιστάμενο σύστημα διαχείρισης αναφορών του Δήμου, για την διεκπεραίωση τους. Σκοπός είναι να υπάρχει ένα επιπλέον κανάλι υποβολής αιτημάτων και αναφορών το οποίο θα είναι ποιο άμεσο στην χρήση του για τον Δημότη. Ακολουθούν οι σχετικές λειτουργίες:

Για κάθε αίτηση ή αναφορά θα υποβάλλονται οι ακόλουθες πληροφορίες:

  • Τίτλος / Περιγραφή
  • Κατηγορία (π.χ. λακούβα)
  • Φωτογραφία (λήψη φωτογραφίας ή χρήση υπάρχουσας φωτογραφίας αποθηκευμένης στο κινητό του χρήστη)
  • Τοποθεσία (αφορά συντεταγμένες οι οποίες θα λαμβάνονται είτε με την χρήση του GPS της συσκευής, είτε με κλικ πάνω στο χάρτη)

Γ. PUSH Notifications

Περιλαμβάνει την χρήση λειτουργίας μηχανισμού αποστολής Push Notifications (μηνύματα μέσα από την εφαρμογή) για την καλύτερη επικοινωνία του Δήμου με τους δημότες. Με την χρήση των push notifications ο Δήμος αποκτά ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας με τους Δημότες.

 

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση