ΚΡΗΤΗ

ΒΟΑΚ: Προς αναβολή η εκδίκαση της προσφυγής στο ΣτΕ - Συστράτευση βουλευτών-Δήμου για τροποποιήσεις στον σχεδιασμό

Συνεχίζει τις επαφές για το ίδιο θέμα ο Δήμαρχος Ηρακλείου - Αποφασίστηκε να ζητηθεί συνάντηση στο Υπ.Υποδομών με τη συμμετοχή των βουλευτών του νομού

Σύσκεψη Λότζια για ΒΟΑΚ Καλοκαιρινός βουλευτές
Photo Credits: @Imageonline.gr

Με φόντο τον νέο ΒΟΑΚ, συνάντησε σήμερα, ο Δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός τους βουλευτές όλων των κομμάτων της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου, την ώρα που η εκδίκαση από το ΣτΕ - όπως γνωστοποίησε ο κ.Καλοκαιρινός - οδεύει προς αναβολή. Η εκδίκαση είναι προγραμματισμένη για τις 27.11.2024, ωστόσο κατόπιν αιτήματος του Δημοσίου που ζητά περισσότερο χρόνο, η εκδίκαση φαίνεται πως οδεύει προς αναβολή.

Η σημερινή συνάντηση με τους βουλευτές, η οποία πραγματοποιήθηκε παρουσία και του Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου, Νίκου Συριγωνάκη, εντάσσεται στο πλαίσιο των διαδοχικών ενημερώσεων φορέων και αρχών με σκοπό την ενίσχυση της προσφυγής του Δήμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας για το έργο του ΒΟΑΚ, στο κομμάτι που αφορά στην πόλη του Ηρακλείου. 

"Ο Δήμος επικαλείται δύο τεχνικά θέματα επεξηγώντας ότι δεν ενταντιώνεται στο έργο, αλλά επιδιώκει τη βελτίωση του, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα διαμορφωθούν συνθήκες ως και επικίνδυνες", τόνισε ο Δήμαρχος που παρουσίασε τους πρόσθετους λόγους με τους οποίους η Δημοτική Αρχή ενισχύει την προσφυγή του Δήμου στο ΣτΕ και οι οποίοι αναφέρονται σε κυκλοφοριακά και υδραυλικά ζητήματα (δηλαδή ζητήματα που άπτονται της πολιτικής προστασίας), τα οποία παρουσιάζονται μέσω εμπεριστατωμένης τεχνικής έκθεσης και απαρίθμησε τις απαιτούμενες βελτιώσεις, οι οποίες έχουν ήδη κατατεθεί με σχετικά υπομνήματα στον Πρωθυπουργό και την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και αφορούν:

  • Στον επανασχεδιασμό και κατασκευή κόμβων, η λειτουργία των οποίων σχετίζεται με τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με την πόλη.
  • Στον επανασχεδιασμό και το συνακόλουθο κατασκευαστικό έργο σε κάτω διαβάσεις, των οποίων ο σχεδιασμός και οι διαστάσεις είναι σήμερα από ελλιπείς έως επικίνδυνες.
  • Με δεδομένο ότι τα παραπάνω, ακόμα και αν σχεδιασθούν και εκτελεστούν σωστά δεν θα επαρκέσουν, τον σχεδιασμό και την κατασκευή στεγάστρων (Covers), καθώς θα αποδώσουν εγκάρσιες κινήσεις εκατέρωθεν του ΒΟΑΚ αλλά και σημαντικό κοινόχρηστο χώρο.
  • Την κατασκευή πλήρους παράπλευρου οδικού δικτύου.
  • Τον σχεδιασμό και την κατασκευή των υδραυλικών έργων για απορροή και διόδευση των ομβρίων υδάτων από τον ΒΟΑΚ, κρίσιμο ζήτημα πολιτικής προστασίας της πόλης.
  • Την τοποθέτηση ηχοπετασμάτων για την προστασία από τον κυκλοφοριακό θόρυβο.
     
Image
Σύσκεψη, Λότζια, ΒΟΑΚ
Photo Credits: @Imageonline.gr

Η αντίθεση αφορά στη λεγόμενη "παράκαμψη Ηρακλείου μήκους 25 χλμ." (από τα Λινοπεράματα ως τις Γούρνες).

Image
kalokairinos

"Η λειτουργία του δρόμου ως ημιπεριφερειακού δρόμου αναιρείται, καθώς του αποδίδεται το καθεστώς του κλειστού αυτοκινητόδρομου", σημείωσε ο Αλ. Καλοκαιρινός, τονίζοντας ότι από αυτά τα 25 χλμ., είναι 11 τα χλμ. που διέρχονται μέσα από την πόλη, "με το επίδικο ζήτημα να προσεγγίζει συγκεκριμένα τα 9 χλμ."

"Έχει αναγνωριστεί ότι το έργο αυτό, στη βασική του χάραξη, θα μείνει εκεί όπου βρίσκεται. Δεν παραιτούμαστε από το αίτημα μιας μελλοντικής νοτιότερης χάραξης", σημείωσε ο Δήμαρχος Ηρακλείου. Ως προς τα επιχειρήματα της προσφυγής, ο κ. Καλοκαιρινός ανέφερε ότι εδράζονται σε άρθρα του συντάγματος περί προστασίας του Περιβάλλοντος, προς αποφυγή της περιβαλλοντικής και οικιστικής υποβάθμισης.

Ως προς τις προτάσεις για αναγκαίες επεμβάσεις, ο Δήμαρχος ανέφερε ότι ζητούνται για την αποφυγή επιπτώσεων των κυκλοφοριακών συνθηκών από τη λειτουργία του έργου. Υπενθύμισε ότι ο Δήμος Ηρακλείου έχει ζητήσει την χρηματοδότηση συνολικής Κυκλοφοριακής Μελέτης η οποία είναι απαραίτητη για την επεξεργασία εναλλακτικών σεναρίων διαχείρισης της κυκλοφορίας, λαμβάνοντας υπόψη την αναμενόμενη αύξηση των κυκλοφοριακών ροών στον ΒΟΑΚ, ειδικά τα επόμενα χρόνια με τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι. Τόνισε επίσης ότι όλες οι παραπάνω τεχνικά στοιχειοθετημένες προτάσεις είναι ρεαλιστικές και έχουν εφαρμοστεί σε αυτοκινητοδρόμους όπως η Αττική Οδός, υπερθεμάτισε ότι όλοι συμφωνούμε ότι ο ΒΟΑΚ είναι ένα αναγκαίο έργο, το οποίο η Κρήτη περιμένει δεκαετίες και ότι αυτός είναι και ο στόχος της Δημοτικής Αρχής λέγοντας: «Συνεπώς, η επιχειρηματολογία όπως έχει συγκροτηθεί αναδεικνύει προβλήματα τα οποία θα επιβαρύνουν τις συνθήκες ζωής και κυκλοφορίας στην πόλη με έναν υπέρμετρο, αφόρητο και σε κάθε περίπτωση, μη ανεκτό τρόπο.».

Στο πλαίσιο αυτό ζητούνται: αναβάθμιση των κόμβων για τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με το τοπικό δίκτυο (κόμβος ΠΑΓΝΗ, κόμβος Μεσσαράς, κόμβος Φοινικιάς για τον οποίο δεν υπάρχει καμια μεριμνα, κόμβος Παπαναστασίου για τον οποίο έχουν γίνει κάποιες σημειακές προτάσεις, και τέλος τον κόμβο Κατσαμπά) Αδιανόητο, κατά τον Δήμαρχο, το γεγονός να μην υπάρχει μια μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τις συνέπειες μετά το έργο του ΒΟΑΚ. "Αυτά πρέπει να μελετηθούν τώρα. Αλλιως θα επιβαρυνθεί και η πόλη και ο ίδιος ο ΒΟΑΚ τελικά" , σημείωσε χαρακτηριστικά.

"Εφόσον η προσφυγή γίνει δεκτή θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο των μελετών και της κατασκευής του έργου", ανέφερε ο Δήμαρχος Ηρακλείου. "Δεν προτείνουμε τεχνικές λύσεις. Εντοπίζουμε τα προβλήματα και προτείνουμε κατευθύνσεις ζητωντας τεχνικές λύσεις", σημείωσε ο Αλ. Καλοκαιρινός κι έθεσε το θέμα του ελλιπέστατου παράπλευρου δικτύου, όπου έχουν εντοπιστεί 8.5 χλμ. που χρήζουν παρεμβάσεων.

Image
Σύσκεψη, Λότζια, ΒΟΑΚ
Photo Credits: @Imageonline.gr

Ο Αλέξης Καλοκαιρινός αναφέρθηκε επίσης και σε λεπτομέρειες του έργου αναφορικά με τους κόμβους, τις άνω και κάτω διαβάσεις, σε κρίσιμα ζητήματα πολιτικής προστασίας που σχετίζονται με την απορροή των όμβριων υδάτων σε φυσικούς και τεχνητούς αποδέκτες, στις επιπτώσεις του έργου στην καθημερινότητα των ανθρώπων του Ηρακλείου – και όχι μόνο – στην αναγκαιότητα των παρεμβάσεων που θα διασφαλίσουν την ασφαλή και βιώσιμη επικοινωνία ανάμεσα στις αστικές περιοχές εκατέρωθεν του ΒΟΑΚ, στο ότι εξακολουθεί ο Δήμος να υποστηρίζει το έργο της πραγματικής νότιας παράκαμψης χωρίς να παραιτείται από αυτό, καθώς και σε σχετικές μελέτες του ΟΑΚ. "19 από τις 40 κάτω διαβάσεις δεν πληρούν τις προδιαγραφές ως προς συγκοινωνιακά αλλά και υδραυλικά ζητήματα, ανέφερε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε: "Τα αιτήματα του Δήμου είναι λελογισμένα. Θα ήταν άδικο να κατηγορηθεί ο Δήμος για μαξιμαλισμό".

Μιλώντας, δε, για τα θέματα ασφάλειας, ο κ. Καλοκαιρινός παρέπεμψε στις νωπές μνήμες από τη Θεσσαλία, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι θα μπορούσε κανείς να πει "στραγγαλιστείτε στους δρόμους" αναφερόμενος στο κυκλοφοριακό, "δε θα μπορουσε να πει ομως... πηγαίνετε να πνιγείτε"!

Τέλος, ο Δήμαρχος εθεσε το ζήτημα της παράλειψης, μη νόμιμα, της μελέτης για την ηχορύπανση. Για αυτά τα τρία μεγάλα ζητήματα (κυκλοφοριακά, αντιπλημμυρικης προστασίας και ηχορύπανσης) ο κ. Καλοκαιρινός τόνισε ότι το Ηράκλειο θα βρεθεί μπροστά σε μια πολύ δυσχερή θέση.Την ερχόμενηΤετάρτη, μάλιστα, θα πραγματοποιηθεί επόμενη συνάντηση του Δημάρχου με εκπροσώπους φορέων για το ιδιο θέμα.

Στη συζήτηση τοποθετηθηκαν οι βουλευτες του Νομού Ηρακλείου, με ερωτήσεις για το μέλλον του έργου αλλά και το κοστος, διατυπώνοντας την ανάγκη συστράτευσης για το καλό της πόλης. Παράλληλα συμφωνήθηκε να επιδιωχθεί συνάντηση του Δημάρχου Ηρακλείου στο Υπ.Υποδομών με τη συμμετοχή και των βουλευτών.

Σημειώνεται πάντως ότι οι προτάσεις που κατέθεσε ο Δήμος Ηρακλείου, όπως προέκυψαν από την μελέτη μηχανικών και δικηγόρων με ειδίκευση σε πολεοδομικά ζητήματα, ακολουθούν μια μέση "οδό" - ούτε τη διχοτόμηση της πόλης, ούτε όμως την κοστοβόρα επιλογή των υπογειοποιήσεων. Αντ'αυτού προκρίνονται παρεμβάσεις με κόστος "υποπολλαπλάσιο" αυτού των υπογειοποιήσεων, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος.

Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός σε δήλωσή του αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης, αναφέρθηκε στη γενικότερη σύγκλιση απόψεων η οποία οδηγεί σε σύμπνοια και σύμπλευση, στοιχεία τα οποία η Δημοτική Αρχή θεωρεί ότι θα συντελέσουν στην αποδοχή των απαιτήσεων τις οποίες εκφράζει και τόνισε: «Θα έλεγα ότι το πλαίσιο αυτό χαρακτηρίζεται από συγκεκριμενοποίηση. Αφορά τόσο στα ζητήματα της κυκλοφορίας όσο και στα ζητήματα της πολιτικής προστασίας ιδιαίτερα της αντιπλημμυρικής τα οποία επίσης είναι πολύ κρίσιμα. Στο πλαίσιο αυτό κρίνεται ακόμα πιο πρόσφορο να έχουμε τις συναντήσεις αυτές που θα βοηθήσουν και την Πολιτεία να οριστικοποιήσει τις απόψεις της με δεδομένο βεβαίως ότι οι θέσεις στις οποίες έχουμε καταλήξει είναι θέσεις από τις οποίες δεν υπάρχει υποχώρηση. Αντιμετωπίσαμε το ζήτημα αυτό με πραγματισμό αλλά και με γνώμονα την κοινή ωφέλεια και την ομαλή διαβίωση, την κυκλοφορία αλλά και την προστασία της ζωής στην πόλη, στο Ηράκλειο, στους κατοίκους και σε όσους βρίσκονται εδώ. Βεβαίως - και αυτό επίσης τονίστηκε - συνηγορούμε στην εκτέλεση του έργου, αλλά ενός έργου το οποίο θα είναι σωστό και δεν θα επιβαρύνει, δεν θα δημιουργήσει συνθήκες που θα μπορούσαν να είναι ακόμα και αφόρητες και από μια άλλη πλευρά ακόμα επίσης πολύ επικίνδυνες για την πόλη και τους ανθρώπους της. Κινούμαστε λοιπόν προς την κατεύθυνση αυτή, θεωρώ ότι είναι πολύ θετικό που εκτιμήθηκε από τους βουλευτές η προεργασία η οποία έχει γίνει και οδηγούμαστε σε μια σύγκλιση γύρω από το πλαίσιο των απαιτήσεων το οποίο θα θέσουμε στη συνέχεια στη συζήτηση και με την κεντρική κυβέρνηση.

Ο Βουλευτής Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης σε δήλωσή του τόνισε: «Συμφωνούμε όλοι ότι ο ΒΟΑΚ πρέπει να γίνει. Η συζήτηση θα γίνει για βελτιώσεις που χρειάζεται ο ΒΟΑΚ. Είμαστε στη διάθεση του Δημάρχου. Βέβαια πάντα πρέπει να είναι στα οικονομικά πλαίσια που μπορεί να αντέξει το έργο και σίγουρα πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατό για τους Ηρακλειώτες.».

Ο Βουλευτής Μάξιμος Σενετάκης σε δήλωσή του τόνισε: «Υπάρχει μια εμπεριστατωμένη πρόταση από το Δήμο για τη βελτίωση της μελέτης του ΒΟΑΚ στο κομμάτι που διατρέχει την πόλη του Ηρακλείου. Πάνω σε αυτό πρέπει όλοι να δούμε σε συνεργασία με το Υπουργείο πώς αυτές οι προτάσεις μπορούν να υιοθετηθούν και να γίνουν υλοποιήσιμες. Πρέπει να δούμε και τις δυνατότητες που υπάρχουν με βάση τα οικονομικά στοιχεία του έργου και να βάλουμε ένα χρονοδιάγραμμα αυτά που θα αποφασιστούν πώς θα υλοποιηθούν σε βάθος χρόνου. Πρέπει να δούμε τί είναι εφικτό να γίνει ώστε να ξεκινήσει το έργο.».

Ο Χάρης Μαμουλάκης, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ επισήμανε σε δήλωσή του: «Ήταν μια σημαντική συνάντηση, όπου με τον Δήμαρχο Ηρακλείου, όλοι οι Βουλευτές του νομού Ηρακλείου συζητήσαμε το κορυφαίο θέμα αναπτυξιακού χαρακτήρα για ολόκληρο το νησί, τον ΒΟΑΚ. Ετέθησαν επί τάπητος σοβαρά ζητήματα, σοβαρές παρατηρήσεις, οι οποίες άπτονται του σχεδιασμού του ΒΟΑΚ, των περιβαλλοντικών ζητημάτων, της αντιπλημμυρικής θωράκισης, των οικονομικών επιβαρύνσεων που λόγω και των διοδίων ως δαμόκλειος σπάθη κινδυνεύει η πόλη να στραγγαλιστεί όπως και οι πολίτες. Ζητήματα τα οποία θα έπρεπε και νωρίτερα να είχαν προληφθεί. Είναι σημαντική η δημιουργία ενός οδικού χάρτη όπου θα προχωρήσουμε σε στοχευμένες ενέργειες για να προλάβουμε καταστάσεις. Να θυμίσω ότι ο ΒΟΑΚ ακόμα δεν έχει εκκινήσει το μεγάλο του σκέλος, το 84% του έργου και γι' αυτό φυσικά έχει τεράστια ευθύνη η Κυβέρνηση της ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης προσωπικά. Αυτό που τώρα μας ενδιαφέρει είναι η άμεση έναρξη του έργου με πρόνοιες υπέρ του Δήμου Ηρακλείου και των πολιτών του. Σε αυτόν τον άξονα θα κινηθούμε, σε αυτόν τον άξονα θα συνεχίσουμε».

Η Βουλευτής Ελένη Βατσινά σε δήλωσή της τόνισε: «Ήταν μια διαφωτιστική συνάντηση για το σημαντικό και αναγκαίο έργο του ΒΟΑΚ .Δεν αρκεί να γίνει το έργο, πρέπει να γίνει με τρόπο που δεν θα δημιουργήσει νέα προβλήματα. Αποσαφηνίστηκαν σήμερα επιμέρους ζητήματα περί της προσφυγής με τα αιτήματα από την πλευρά του Δήμου να είναι λελογισμένα. Είναι αυτονόητο ότι βρισκόμαστε εδώ για να στηρίξουμε τη διεκδίκηση για το κοινό όφελος για το Ηράκλειο.».

Φραγκίσκος Παρασύρης: η νέα πρόταση του Δήμου Ηρακλείου για το ΒΟΑΚ είναι η μόνη που συζητούμε και στηρίζουμε ως ΠΑΣΟΚ

Image
Βουλετές, Σύσκεψη, Καλοκαιρινός

Σε ανακοίνωση του βουλευτή, Φ. Παρασύρη, αναφέρεται:

"Στη συνάντηση με το Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Αλέξη Καλοκαιρινό, τους Βουλευτές του Ν. Ηρακλείου και τον Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου κ. Νίκο Συριγωνάκη, συμμετείχε σήμερα ο Φραγκίσκος Παρασύρης, Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Όπως ενημερώθηκαν οι Βουλευτές, η εξέταση της προσφυγής από το ΣτΕ δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί χρονικά, καθώς η πλευρά του Δημοσίου ζήτησε πίστωση χρόνου. Από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου, παρουσιάστηκε μια νέα τεχνική πρόταση, η οποία εκλαμβάνεται ως μια τρίτη, βιώσιμη οικονομικά και τεχνικά υλοποιήσιμη λύση.

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης σε δηλώσεις στα μέσα ενημέρωσης, αλλά και κατά την τοποθέτησή του, ο Φραγκίσκος Παρασύρης ανέφερε χαρακτηριστικά «η συζήτηση για το ΒΟΑΚ και την τελική μορφή που θα λάβει εντός των ορίων του Δήμου Ηρακλείου δεν αφορά μόνο εμάς, αλλά τις επόμενες γενιές των Ηρακλειωτών. Πρόκειται για ένα τεχνικό έργο που θα καθορίσει την ταυτότητα και την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης μας, για τα επόμενα πενήντα χρόνια. 

Στη σημερινή συνάντηση οφείλουμε να τοποθετηθούμε, πρωτίστως, ως Ηρακλειώτες και δευτερευόντως ως Βουλευτές διαφορετικών κομμάτων, γιατί τα μεγάλα ζητήματα της πόλης δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο κομματικών διαφοροποιήσεων. Ο Δήμαρχος Ηρακλείου μας παρουσίασε μια εναλλακτική πρόταση σήμερα. 

Μια πρόταση που δεν περιλαμβάνει την υπογειοποίηση του δρόμου στο σύνολό του, προφανώς και δεν κάνει δεκτή τη σημερινή μορφή του έργου, αλλά έρχεται να προλάβει τη διχοτόμηση της πόλης και την «ασφυξία» που αυτή θα υποστεί αν το έργο προχωρήσει ως έχει. Υπό τη δαμόκλειο σπάθη των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων και την ανάγκη νέων χρηματοδοτήσεων, ως ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, υιοθετούμε την πρόταση του Δήμου Ηρακλείου. Πρόκειται για μια πρόταση που δεν είναι μαξιμαλιστική και πάνω σε αυτή το Υπουργείο Υποδομών, οφείλει να ξεπεράσει γραφειοκρατικά και χρηματοδοτικά εμπόδια. 

Η νέα πρόταση του Δήμου Ηρακλείου για τα covers, με συγκεκριμένα σημεία που θα συνδέουν το βόρειο και νότιο τμήμα της πόλης, με τη δημιουργία απρόσκοπτων διελεύσεων πεζών και οχημάτων στα πέντε σημεία που παρουσιάστηκαν σήμερα, είναι για εμάς η βάση της όποιας συζήτησης. Τα νέα δεδομένα για το έργο, σύμφωνα με τη σημερινή ενημέρωση που είχαμε αποτελούν, πλέον, το ελάχιστο πλαίσιο συνεννόησης που αποδεχόμαστε"

Ο Βουλευτής Μανώλης Συντυχάκης σε δήλωσή του τόνισε: «Είχαμε μια ουσιαστική συζήτηση. Αν τελικά ο ΒΟΑΚ εξελιχθεί ως ένας ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος με την επιβολή διοδίων, πρακτικά σημαίνει ότι δημιουργεί σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στο Ηράκλειο. Εμείς λέμε ότι πρέπει να δοθεί δυνατότητα υπογειοποίησης σε όλο το τμήμα κατά μήκος από το Μαλεβίζι μέχρι και τον Καρτερό έτσι ώστε να αξιοποιηθεί ο υφιστάμενος ΒΟΑΚ ως περιφερειακός δρόμος αλλά και να γίνουν οι σχετικές αναπλάσεις που έχει ανάγκη η πόλη του Ηρακλείου. Τα cover και τα στέγαστρα δεν θα λύσουν επί της ουσίας το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει επί της ουσίας το Ηράκλειο.».

Ο Βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης σε δήλωσή του τόνισε:  

"Στο Δημαρχείο Ηρακλείου, παρουσία του Δημάρχου μας κ. Αλέξη Καλοκαιρινού, πραγματοποιήθηκε σήμερα σύσκεψη με θέμα: «Προσφυγή του Δήμου Ηρακλείου στο Συμβούλιο Επικρατείας για τον ΒΟΑΚ».

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά εν εξέλιξη έργα που υλοποιούνται στη χώρα μας, με την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Ένα έργο ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη και την οδική ασφάλεια της Κρήτης.

Στη σημερινή συνάντηση ενημερωθήκαμε αναλυτικά από τον Δήμαρχο για την προσφυγή του Δήμου και τον καθοριστικό ρόλο που αυτή έχει για την ορθή υλοποίηση του έργου προς όφελος των δημοτών και συνολικά της πόλης μας. Η Δημοτική Αρχή έθεσε τεκμηριωμένα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την οδική εξυπηρέτηση της πόλης, αλλά και θέματα πλημμυρικών φαινομένων που απασχολούν έντονα το Ηράκλειο.

Αναγκαίος είναι ο ορισμός συνάντησης, με τη σύμφωνη γνώμη και παρουσία όλων των βουλευτών του νομού Ηρακλείου, με τη παρουσία εκπροσώπων της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου, με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και οι ανησυχίες που έχουν καταγραφεί από πλευράς του Δήμου. Με στόχο να διασφαλιστεί η ποιότητα, αλλά και η ακεραιότητα της διαδικασίας κατασκευής του ΒΟΑΚ, ο οποίος θα είναι σύγχρονος και ασφαλής και θα ενισχύει την ανάπτυξη και τη λειτουργία της πόλης.

Είμαστε εδώ για να βρούμε ρεαλιστικές και αποτελεσματικές λύσεις που θα ανταποκρίνονται σε μελλοντικές προκλήσεις και ανάγκες του Ηρακλείου και της Κρήτης".

Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης σε δήλωσή του τόνισε: «Αξίζει συγχαρητήρια η πρωτοβουλία του Δήμου. Αναφέρθηκαν λεπτομερώς τα αιτήματα του Δήμου Ηρακλείου και με ποιο τρόπο πώς θα γίνει η διαδικασία σε συνεργασία με τους Βουλευτές του νομού γιατί τα αιτήματα είναι λογικά και απαραίτητα.».

H ενημέρωση του Δημάρχου Ηρακλείου προς τους Βουλευτές Ηρακλείου, ήρθε σε συνέχεια ανάλογων ενημερώσεων τις οποίες έχει κάνει ο Αλέξης Καλοκαιρινός προς το Δημοτικό Συμβούλιο, τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον Δήμαρχο Μαλεβιζίου Μενέλαο Μποκέα, όπου και επιβεβαιώθηκε η κοινή στάση των φορέων της Αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου έργου.
Η επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση ενημέρωσης, θα γίνει προς τους Φορείς της πόλης του Ηρακλείου, την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, στις 12:00, στην αίθουσα της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης, με την συμμετοχή εκπροσώπων του ΟΑΚ, ΤΕΕ/ΤΑΚ, Πανεπιστημίου Κρήτης, του ΕΛΜΕΠΑ, του ΙΤΕ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, του Συνδέσμου Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων ΒιΠε, του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου, της Τροχαίας Ηρακλείου, της ΟΕΒΕΝΗ, του Οικονομικού Επιμελητηρίου, του ΕΚΑΒ, του αστικού και υπεραστικού ΚΤΕΛ, της ΕΑΣΗ, του ΕΚΗ, του Συλλόγου ΕΣΥΠΡΟΤΑ, της Ένωσης Ξενοδόχων, των Συλλόγων ΤΑΞΙ και του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων.
 


 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση