ΚΡΗΤΗ

Ανοικτό κάλεσμα συμμετοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας

Ανακοίνωση από την Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ν. Ηρακλείου

Ανοικτό κάλεσμα συμμετοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας

Κάλεσμα σε κινητοποίηση στην πλατεία Ελευθερίας απευθύνει με ανακοίνωση της η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ν. Ηρακλείου, την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου.

Η ανακοίνωση

 

ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (11-2μμ) ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ (1/2) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (12μμ) ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ-ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ
ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ:

Ø  Καταργεί τον Αποκλειστικά Δημόσιο και Δωρεάν χαρακτήρα των ΕΠΑ και των Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ)

Ø  Μετατρέπει τις Δημοσιές Δομές της Τεχνικό-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΠΑ-ΕΚ-ΙΕΚ ) σε ...πεδίο κερδοφορίας των επιχειρήσεων που θα έχουν την ευθύνη για το πρόγραμμα σπουδών και τη λειτουργιά των δομών της Τεχνικό-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Ø  Συνδέει την όποια ειδίκευση με την…Πρακτική Άσκηση, την προσφορά Εργασίας και το αντιδραστικό μέτρο της Μαθητείας στις Επιχειρήσεις

Ø  Επιβάλλει τις Συγχωνεύσεις σχολείων και Καταργεί Οργανικές Θέσεις

Ø  Εισάγει Ιδιωτικο-Οικονομικά κριτήρια στη λειτουργιά των Δημοσίων Δομών

Ø  Απαλλάσσει το κράτος από την υποχρέωση της χρηματοδότησης και της αποκλειστικής ευθύνης για τη λειτουργία των δημοσίων δομών της Τεχνικό-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Ø  Ακυρώνει θεμελιώδεις εργασιακές και Δημοκρατικές Κατακτήσεις του Συλλόγου Διδασκόντων

Ø  Συνδέει τη λειτουργιά των ΕΠΑΛ και των ΕΚ με τους ανταγωνιστικούς νομούς της αγοράς

Ø  Επιτείνει τους ταξικούς φραγμούς στη γνώση, περιθωριοποιώντας τα λαϊκά στρώματα

Η κυβέρνηση της ΝΔ -έχοντας ως στόχο το μορφωτικό αφοπλισμό των λαϊκών στρωμάτων- συνεχίζει ...ακάθεκτη την αντιλαϊκή καταιγίδα, με μια σωρεία μέτρων ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. Μαζί με την κατάργηση του άρθρου 16 του συντάγματος και την ιδιωτικοποίηση του Πανεπιστημίου, επιδιώκει και την ΕΚΧΩΡΗΣΗ της Τεχνικό-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, μετατρέποντας τα ΕΠΑΛ και τα Εργαστηριακά κέντρα σε ευνοϊκό τοπίο κερδοφορίας των επιχειρήσεων που θα καθορίζουν ποιοι Τομείς και Ειδικότητες θα λειτουργούν (!), ανάλογα με τα συμφέροντά τους, αλλά και όλη τη λειτουργία των δημοσίων δομών.

Συγκεκριμένα, ο νέος υπουργός του ΥΠΑΙΘ -στη ρότα του αντιδραστικού νόμου (4763/20) της προκατόχου του- έρχεται, με το νέο αντιλαϊκό νομοσχέδιο, να δώσει τη χαριστική βολή στη Δημόσια Τεχνικό-Επαγγελματική Εκπαίδευση και να υλοποιήσει τις κατευθύνσεις των αντιλαϊκών συνθηκών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και τις απαιτήσεις του Ο.Ο.Σ.Α και του Σ.Ε.Β για Ιδιωτικοποιημένες-Αποκεντρωμένες Μονάδες Καταρτισιμότητας, στη βάση των κατά τόπους επιχειρηματικών στόχων των ανταγωνιστικών νόμων της αγοράς. Για αυτό, με το νομοθετικό έκτρωμα, επιδιώκει να σαρώσει τα δικαιώματα και κατακτήσεις αιματηρές και να στρώσει το δρόμο για τη μεταφορά της μεγάλης μάζας των μαθητών που θα απορριφθούν από τις πολλαπλές εξετάσεις φραγμούς του ΓΕΛ στις ...μετα-Γυμνασιακές σχολές κατάρτισης (Σ.Ε.Κ).

Ειδικότερα, μέσω του εν λόγω αντιλαϊκού νομοσχεδίου:

§  Θεσμοθετεί τα Κ.Ε.Ε.Κ ( Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης), τα περιώνυμα campuses, στα οποία εντάσσονται ΟΛΕΣ οι ΔΟΜΕΣ που παρέχουν τεχνική εκπαίδευση και ειδίκευση (ΕΠΑΛ, ΕΚ και ΙΕΚ)

§  Το Κ.Ε.Ε.Κ θα διοικείται από ένα ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ που θα αποτελείται από τους Διευθυντές των δομών της κατάρτισης, από εκπρόσωπο του Δήμου και εκπροσώπους των Επιμελητηρίων(!).

§  Τα ΕΠΑΛ θα υπάγονται στα ΚΕΕΚ, και ΔΕΝ θα εντάσσονται πλέον αποκλειστικά στον κορμό της Δημόσιας Εκπαίδευσης(!), αλλά θα αποτελούν μια ιδιωτικο-οικονομική δομή καταρτισιμότητας, που θα λειτουργεί με βάση τις αποφάσεις του Συμβουλίου του ΚΕΕΚ, στο οποίο πρωταρχικό ρόλο θα διαδραματίζουν τα… επιμελητήρια, δηλ οι στόχοι της κερδοσκοπίας των επιχειρήσεων, όπως αυτοί διαμορφώνονται σε κάθε περιοχή.

§  Τα Κ.Ε.Ε.Κ, θα καθορίζουν το πρόγραμμα σπουδών σε όλες τις δομές και συνεπώς θα αποφασίζουν ποιοι ΤΟΜΕΙΣ και ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ θα λειτουργούν(!), με αποκλειστικό κριτήριο την κάλυψη των επιχειρηματικών αναγκών

§  Η διδακτική διαδικασία θα είναι άρρηκτα δεμένη με την ...ΕΡΓΑΣΙΑΣΙΑ στις επιχειρήσεις και τη γενίκευση του αντιδραστικού μέτρου της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ (!)

§  Καταργείται έτσι το αναφαίρετο δικαίωμα της μορφωτικής υποδομής των παιδιών της τεχνικό-επαγγελματικής εκπαίδευσης και επιβάλλεται το μοντέλο της χρηστικής πληροφορίας ,που θα εξυπηρετεί τις όποιες επιχειρηματικές ανάγκες, ενώ θα προσφέρονται …εργατικά χέρια για τη διόγκωση των κερδών των ιδιωτών (!). Συνεπώς, ο περιώνυμος εκσυγχρονισμός, ουσιαστικά, επιβάλλει το μεσαιωνικό μοντέλου του…. μαθητευόμενου δίπλα στον επιχειρηματία…

§  Τα Κ.Ε.Ε.Κ θα υπογράφουν ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ με φορείς του Δημόσιου και Ιδιωτικού χώρου και θα επιδιώκουν να ...προσελκύσουν ΔΩΡΕΕΣ(!) για την εξεύρεση πόρων. Η λειτουργία δηλ των δομών της καταρτισιμότητας - θα εδραιώνεται στις δωρεές και τη χρηματοδότηση των ιδιωτών(!)

§  Προβλέπεται εξωτερικός MANAGER (!) ως Οργανωτικός Συντονιστής σε κάθε Κ.Ε.Ε.Κ, ο οποίος - ως απόλυτος κυρίαρχος- θα αποφασίζει για την Κατάργηση (!) ή Ίδρυση Ειδικοτήτων.

§  Ο σύλλογος διδασκόντων, στην πράξη, απονευρώνεται και δεν έχει καμία δυνατότητα λήψης ή παρέμβασης στις αποφάσεις του ...manager και έτσι ισοπεδώνονται οι σημαντικότερες κατακτήσεις

§  Τα Κ.Ε.Ε.Κ θα υπάγονται και θα λογοδοτούν στη ΓΓΕΕΚ (Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) και Δια βίου Μάθησης, όπως επιτάσσει το μοντέλο της καταρτισιμότητας που προβλέπουν όλες οι αντιλαϊκές συνθήκες της ιμπεριαλιστικής ΕΕ από τις αρχές της δεκαετίας του 90 μέχρι σήμερα (Συνθήκη του Μάαστρχτ-Λευκή Βίβλος, Μπολόνια κλπ)

§  Θεσπίζονται τα Θεματικά Ερευνητικά Ινστιτούτα …για τη διάγνωση (!) των αναγκών …της Τοπικής αγοράς(!), που αναγορεύονται σε πρώτιστες

Αυτή η καταιγίδα των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλώσουν το χώρο της δημόσια εκπαίδευσης δεν αποτελούν ...κεραυνό εν αιθρία, ούτε αποτυπώνουν μόνο τους πολιτικούς στόχους της ΝΔ ως ... ισχυρού στυλοβάτη των συμφερόντων της εγχώριας ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της. Στο πλευρό της ΝΔ και ενάντια στα θεμελιώδη λαϊκά δικαιώματα στέκεται σταθερά και απαρέγκλιτα ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΛΑΛ, αλλά και συνολικά όλο το φάσμα των κομμάτων του κεφαλαίου που έχουν ως προμετωπίδα τους τις αντιδραστικές συνθήκες της ΕΕ, τις επιταγές του ΟΟΣΑ και τις αξιώσεις του ΣΕΒ για Αποκέντρωση-ιδιωτικοποίηση, μορφωτικό αποκλεισμό των πολλών και φτωχών και διασφάλιση των συνθηκών ...ευρείας προσφοράς φτηνών εργατικών χεριών και επίτασης της εκμετάλλευσής τους.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ-ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να ΟΡΓΑΝΏΣΕΙ την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ μας στο αντιδραστικό νομοσχέδιο, να συγκαλέσει άμεσα Γ.Σ προέδρων και να καταθέσει ένα αγωνιστικό, απεργιακό πρόγραμμα κλιμάκωσης και νικηφόρας προοπτικής, Καταδικάζουμε την κωλυσιεργία της ΟΛΜΕ και την καλούμε να αναλάβει τις ευθύνες της.

Καλούμε επίσης το Δ.Σ της ΕΛΜΕ: να πιέσει-με απόφασή του- την ΟΛΜΕ για λήψη αγωνιστικών αποφάσεων, να ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΙ άμεσα Ενημερωτική Γ.Σ, να συγκροτήσει κλιμάκια Ενημέρωσης των Συλλόγων ειδικά των ΕΠΑΛ-ΕΚ και να οργανώσει την πάλη μας με όλα τα μαζικά μέσα (Επιτροπή Αγώνα-Πανό στα Σχολεία- Συγκεντρώσεις-Συνεντεύξεις- κλπ)

ΔΙΕΔΚΙΚΟΥΜΕ:

§  ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

§  ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

§  ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΑΤΟΜΙΚΗ-ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΜΕΝΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ)

§  ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ-ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΣΑΡΩΣΕ Η ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ

§  ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ-ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ

§  ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΙΣΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

§  ΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΑΣΤΑΣΙΑΣ

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση