Τα Hotel booking sites καταργούν τις «παραπλανητικές τακτικές πωλήσεων»

Προηγήθηκαν οι επισημάνσεις έρευνας...

Έξι από τους μεγαλύτερους δικτυακούς τόπους κρατήσεων ξενοδοχείων (Hotel booking sites), «κατευθύνονται» στο να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζονται στους καταναλωτές, έπειτα από επισημάνσεις έρευνας.

Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, ebookers και trivago έγιναν αντικείμενο έρευνας της «Competition and Markets Authority (CMA)» την προηγούμενη χρονιά.

Η CMA δήλωσε ότι είχε «σοβαρές ανησυχίες» γύρω από θέματα όπως: η πίεση της αγοράς ενός δωματίου, οι παραπλανητικές εκπτώσεις, η επίδραση που έχει η προμήθεια στον τρόπο με τον οποίο γίνεται κράτηση στα ξενοδοχεία σε ιστότοπους με κρυφές χρεώσεις.

Ωστόσο, οι εταιρείες συνεργάστηκαν με το έργο της CMA και συμφώνησαν στα εξής: Αποτελέσματα αναζήτησης: Καθιστώντας σαφέστερο τον τρόπο με τον οποίο ταξινομούνται τα ξενοδοχεία, αφού ένας πελάτης έχει εισάγει τα κριτήρια αναζήτησης.

Για παράδειγμα. όταν τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν επηρεαστεί από το ποσό της προμήθειας, το ξενοδοχείο να πληρώνει το σάιτ.

Πώληση υπό πίεση: Δεν πρέπει να δίνεται η ψευδής εντύπωση της διαθεσιμότητας ή της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου, προκειμένου οι πελάτες βιάζονται να κάνουν μια κράτηση βάσει λανθασμένων πληροφοριών.

Για παράδειγμα, να υπογραμμίζεται το γεγονός, ότι και άλλοι πελάτες κοιτάζουν το ίδιο ξενοδοχείο, καθιστώντας σαφές το ότι μπορεί να ψάχνουν διαφορετικές ημερομηνίες.

Η CMA είδε επίσης παραδείγματα μερικών sites που τοποθετούσαν στρατηγικά τα πωληθέντα ξενοδοχεία στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ασκούν πιέσεις στους ανθρώπους να κάνουν κράτηση πιο γρήγορα.

Οι ιστότοποι έχουν πλέον δεσμευτεί να μην το κάνουν αυτό. Ισχυρισμοί εκπτώσεων: Πρέπει να προωθούνται μόνο συμφωνίες που είναι πραγματικά διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Παραδείγματα παραπλανητικών αιτήσεων έκπτωσης ενδέχεται να περιλαμβάνουν συγκρίσεις με υψηλότερη τιμή που δεν σχετίζονται με τα κριτήρια αναζήτησης του πελάτη.

Για παράδειγμα, κάποια sites συγκρίνουν μια υψηλότερη τιμή δωματίου για σαββατοκύριακα με μια εβδομαδιαία τιμή ή συγκρίνοντας την τιμή μιας πολυτελούς σουίτας με ένα standard δωμάτιο.

Κρυμμένες χρεώσεις: Προβολή όλων των υποχρεωτικών χρεώσεων, όπως φόροι, κρατήσεις ή τέλη θέρετρου στη συνολική τιμή.

Το συνολικό ποσό που ο πελάτης πρέπει να πληρώσει πρέπει πάντα να εμφανίζεται εκ των προτέρων.

Ο πρόεδρος της CMA, Andrew Tyrie, δήλωσε:

«Η CMA έχει αναλάβει δράση προκειμένου να τερματίσει τις παραπλανητικές τακτικές πωλήσεων, τις κρυφές χρεώσεις και άλλες πρακτικές στην αγορά των online κρατήσεων ξενοδοχείων, που ήταν απαράδεκτες. Έξι δικτυακοί ιστότοποι έχουν ήδη δώσει σταθερές δεσμεύσεις να μην ασχοληθούν με αυτές τις πρακτικές. Είναι μερικές από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κράτησης ξενοδοχείων. Η CMA θα κάνει τώρα ό, τι μπορεί για να εξασφαλίσει ότι όλοι πληρούν τα κατάλληλα μέτρα».

Ακόμη, η CMA επισήμανει ότι θα επιστήσει την προσοχή και σε άλλους δικτυακούς τόπους κράτησης ξενοδοχείων, ταξιδιωτικούς πράκτορες, μηχανές μετάβασης και ξενοδοχειακές αλυσίδες, καθορίζοντας σαφείς κανόνες για το πως πρέπει να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ