Σάλος στην Ιταλία με διαφήμιση που δείχνει καλόγριες να τρώνε πατατάκια

Newsroom
Newsroom

Τις κατηγορούν για βλασφημία

 

Οργισμένες αντιδράσεις έχει προκαλέσει μια διαφήμιση στην Ιταλία που δείχνει καλόγριες να τρώνε πατατάκια σε μοναστήρι, με τους καθολικούς τηλεθέατες να κάνουν λόγο για βλασφημία.

Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για την Amica Chips λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ανοίγει με καλόγριες προετοιμαζόμενες να λάβουν την Θεία Κοινωνία υπό τον ήχο του Ave Maria να παίζει στο προσκήνιο, οι καλόγριες κατευθύνονται προς τον ιερέα και όταν η πρώτη λαμβάνει την Θεία Ευχαριστία, ακούγεται ένας ήχος μασήματος και δείχνει την Ηγουμένη να απολαμβάνει τα τσιπς της εταιρείας, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του The Guardian.
 

Η εταιρεία που δημιούργησε τη διαφήμιση, δήλωσε ότι η καμπάνια είχε ως στόχο ένα νεότερο κοινό «με μια ισχυρή βρετανική ειρωνεία» και είχε ως στόχο «να προβάλει την τραγανή γεύση των Amica Chips» με ένα υπερβολικό τρόπο.

Μια οργάνωση τηλεθεατών καθολικής θρησκείας ζήτησε την άμεση αναστολή της διαφήμισης με τον πρόεδρο τους Τζιοβάνι Μπάντζιο να κατηγορεί την εταιρεία τσιπς για το ότι επέλεξε τη βλασφημία με σκοπό να αυξήσει τις πωλήσεις. Ο ίδιος τόνισε τόνισε ότι η διαφήμιση «προσβάλλει την ευαισθησία εκατομμυρίων Καθολικών» και ήταν «προκλητική επειδή μιμείται επιφανειακά τη σύγκριση μεταξύ του τσιπς πατάτας και της Θείας Κοινωνίας».

«Η διαφήμιση δείχνει έλλειψη σεβασμού και δημιουργικότητας» πρόσθεσε ο Μπάντζιο σε μια ανακοίνωση. «Είναι ένα σημάδι ανικανότητας να γίνεται μάρκετινγκ χωρίς να καταφεύγεται σε σύμβολα που δεν έχουν καμία σχέση με την κατανάλωση και τραχύτητα» κατέληξε.

Η διαφήμιση κρίθηκε επίσης από την Καθολική εφημερίδα, Avvenire, η οποία σε ένα άρθρο της τη χαρακτηρίζει με τη φράση «Ο Χριστός μετατράπηκε σε τσιπς πατάτας. Περιθωριοποιημένος και συκοφαντημένος όπως πριν δύο χιλιάδες χρόνια».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ