ΚΟΣΜΟΣ
Meta: Αυξήθηκε η μετοχή κατά 20%, μετά την ανάκαμψη του αριθμού των ημερήσιων χρηστών στο Facebook
Η μετοχή της Meta παρουσίασε αύξηση κατά 20%, μετά την ανάκαμψη του αριθμού των ημερήσιων χρηστών στο Facebook
Συγκεκριμένα, το Facebook ανέκαμψε από μία μείωση στον αριθμό των χρηστών του στις αρχές της χρονιάς και η μητρική του εταιρία Meta ανακοίνωσε κέρδη, ξεπερνώντας τους στόχους της Wall Street, παρακάμπτοντας τις χαμηλές προσδοκίες των επενδυτών με μία αναφορά τριμήνου που εκτόξευσε την τιμή της μετοχή του Facebook κατά 20%.
Ο Ζούκερμπεργκ λέει ότι η Meta πραγματοποιεί επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ εκτελεστικός διευθυντής της Meta δήλωσε επίσης ότι η εταιρία θα μειώσει τα κόστη της, ενώ πραγματοποιεί επενδύσεις σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση των συστάσεων και των διαφημίσεων, ως ένδειξη ότι η εταιρία εργάζεται με συνέπεια για να έχει κέρδη, ενώ παράλληλα προωθεί συστηματικά και τις μακροπρόθεσμες φιλοδοξίες της σχετικά με την οργάνωση του metaverse.
Τα κέρδη της Meta ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street στα 2,72 δολάρια (2,58 ευρώ) ανά μετοχή, αναφορικά με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για κέρδη 2,56 δολαρίων (2,43 ευρώ) σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις (Refinitiv).
Οι ενεργοί χρήστες του Facebook (DAU) που αποτελούν ένα ουσιαστικό δεδομένο για τους διαφημιστές καταγράφηκαν στα 1,96 δισεκατομμύρια, ελαφρώς πιο αυξημένοι από την εκτίμηση των 1,95 δισεκατομμυρίων χρηστών (Refinitiv). Οι ενεργοί χρήστες σε μηνιαία βάση καταγράφηκαν στα 2,94 δισεκατομμύρια, χαμηλότερα από την πρόβλεψη της Wall Street, κατά 30 εκατομμύρια χρήστες.
Η Meta έχασε 50% της χρηματιστηριακής της αξίας το 2022
Η Meta έχασε περίπου το 50% της χρηματιστηριακής αξίας της από την αρχή της χρονιάς, μετά μία ζοφερή αναφορά κερδών τον Φεβρουάριο, όταν οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook μειώθηκαν για πρώτη φορά, με την ίδια αναφορά να προδιαγράφει ένα απογοητευτικό τρίμηνο επικαλούμενη δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στα στοιχεία προσωπικών δεδομένων της Apple, αλλά και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως το TikTok.
«Είναι καλά νέα ότι η Meta κατάφερε κατά κάποιο τρόπο να αυξήσει των αριθμό των ημερήσιων χρηστών. Ήταν αναγκαίο να επιδείξει κάποια μεταστροφή από την επίδοση του τελευταίου τριμήνου», δήλωσε η Ντέμπρα Γουίλιαμσον αναλύτρια (Insider Intelligence).