ΚΟΣΜΟΣ

Η Apple θα μπορούσε να λανσάρει ένα δαχτυλίδι για να ανταγωνιστεί τη Samsung μέχρι το 2026

Όπως προβλέπει η εταιρεία ερευνών

Η Apple θα μπορούσε να λανσάρει ένα δαχτυλίδι για να ανταγωνιστεί τη Samsung μέχρι το 2026

Η Apple φαίνεται έτοιμη να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της στην κατηγορία της υγείας, με την πρόθεση να λανσάρει ένα έξυπνο δαχτυλίδι μέχρι το 2026. Σύμφωνα με την CCS Insight, αυτή η κίνηση θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Galaxy Ring της Samsung και θα σηματοδοτήσει την πρώτη νέα προσθήκη από την εταιρεία μετά την κυκλοφορία των ακουστικών Apple Vision Pro.

Ο Ben Wood, επικεφαλής αναλυτής της CCS Insight, αναφέρει τη σημασία της υγείας για την Apple και τονίζει την προσωπική δέσμευση του CEO της εταιρείας, Tim Cook, για την προώθηση προϊόντων που σχετίζονται με την ευημερία και την παρακολούθηση της υγείας.

«Η υγεία έχει γίνει θεμελιώδης πυλώνας για την Apple. Στην πραγματικότητα, θα έφτανα στο σημείο να πω ότι, στο σημείο που ο Tim Cook θα αποφασίσει να παραδώσει τον έλεγχο και θα συνταξιοδοτηθεί… θα ήθελα να πιστεύω ότι μία από τις σημαντικότερες κληρονομιές του από την Apple θα είναι γύρω από την προσωπική υγεία», δήλωσε ο Ben Wood, επικεφαλής αναλυτής της CCS Insight, στο podcast Beyond the Valley του CNBC.

«Δεδομένου του πόσο βαθιά και προσωπικά έχει επενδύσει ο Tim Cook στην υγεία, νομίζω ότι ένα δαχτυλίδι είναι μια πολύ κολακευτική προέκταση για την Apple», είπε, αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple.

Ο Wood υπογράμμισε την εστίαση της Apple στην υγεία από προϊόντα όπως το Apple Watch με όλους τους αισθητήρες του μέχρι τα τελευταία ακουστικά AirPods Pro 2.

Παρόμοια με τα smartwatches, ένα έξυπνο δαχτυλίδι είναι ενσωματωμένο με διάφορους αισθητήρες για την παρακολούθηση μετρήσεων υγείας όπως ο καρδιακός ρυθμός.

Η Oura ήταν ένας από τους πρωτοπόρους του χώρου, αλλά η Samsung λάνσαρε φέτος το Galaxy Ring, φέρνοντας αυτό το στυλ προϊόντος σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς θέλει να κάνει μεγαλύτερη ώθηση στο χώρο της υγείας.

Το Samsung Galaxy Ring κοστίζει 399 δολάρια και προστίθεται στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του νοτιοκορεατικού τεχνολογικού γίγαντα από smartphones έως smartwatches, καθώς προσπαθεί να κρατήσει τους χρήστες κλειδωμένους στον κόσμο των συσκευών του.

«Η Apple εφαρμόζει παρόμοια στρατηγική με τη σουίτα προϊόντων της προσπαθώντας να κρατήσει τους ήδη κολλημένους πελάτες της στο οικοσύστημα του υλικού της. Ένα δαχτυλίδι θα πρόσθετε άλλο ένα προϊόν σε αυτό το χαρτοφυλάκιο», δήλωσε ο Wood.

Σύμβολο κύρος για τους κατόχους του ή ένα πρακτικό «εργαλείο» για την καθημερινότητα

APPLE

Σε αντίθεση με άλλα είδη καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, τα δαχτυλίδια είναι περίπλοκα από άποψη λιανικής επειδή οι άνθρωποι έχουν διαφορετικά μεγέθη δαχτύλων. Η Samsung διαθέτει δαχτυλίδια διαφόρων μεγεθών και χρωμάτων και οι χρήστες λαμβάνουν ένα σετ με δείγματα μεγέθους πριν αγοράσουν ένα δαχτυλίδι.

Η Apple διαφέρει από τη Samsung στο ότι διαθέτει ένα μεγάλο και κομψό φυσικό αποτύπωμα λιανικής πώλησης, το οποίο θα βοηθούσε κάθε προσπάθεια πώλησης ενός προϊόντος δαχτυλιδιών στους πελάτες, σύμφωνα με τον Wood.

«Νομίζω επίσης ότι το λιανικό τους αποτύπωμα είναι ιδανικά προσαρμοσμένο σε αυτό, διότι τα δαχτυλίδια είναι πολύπλοκα προϊόντα για να βγουν στην αγορά», δήλωσε ο Wood στο CNBC.

Τα δαχτυλίδια είναι, επίσης, είδη μόδας. Ο Wood δήλωσε ότι τα προϊόντα της Apple εξακολουθούν να έχουν γοητεία στην αγορά.

«Η Apple είναι μια μάρκα που έχει ένα ορισμένο βαθμό φήμης όσον αφορά το γεγονός ότι είναι ένα προϊόν για το οποίο οι άνθρωποι είναι περήφανοι που το έχουν. Και νομίζω ότι ένα όμορφα σχεδιασμένο δαχτυλίδι από την Apple θα μπορούσε να είναι ένα από αυτά τα πράγματα που είναι σχεδόν ένα είδος συμβόλου κύρους», έκλεισε ο Wood.
 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση