Μια νεά ειδική σελίδα για podcasts εγκαινιάζει το YouTube. Στην αγορά, με την ανακοίνωση επικράτησε η εκτίμηση ότι οποιοδήποτε βήμα τέτοιας κατεύθυνσης θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση για τους ανταγωνιστές, δηλαδή το Spotify και την Apple.
Σημειώνεται ότι η σελίδα έκανε μια πρώτη «πρεμιέρα» της στα τέλη Ιουλίου.
Η νέα αυτή σελίδα περιλαμβάνει εκπομπές και κανάλια που έχουν ήδη εκατομμύρια συνδρομητές, όπως το H3 Podcast ή το podcast του Logan Paul.
Έχει προς στιγμή χαρακτηριστεί ως λιγότερο περίπλοκη στην περιήγησή της, από ανταγωνιστικές πλατφόρμες podcasts.
Στα πρώτα σχόλια των συντακτών τεχνολογίας ετέθη πάντως, το ότι αν και το YouTube δεν χρειάζεται πραγματικά να μπει στη λογική του podcasting, ωστόσο η δημιουργία της νέας αυτής σελίδας αποτελεί ένδειξη ότι η εταιρεία μπορεί να διαθέσει περισσότερους πόρους και σε αυτό το κομμάτι, γιατί… απλώς μπορεί.
Η εταιρεία δεν απάντησε σε αιτήματα για σχολιασμό αναφορικά με περαιτέρω πρωτοβουλίες που αφορούν στα podcasts.