Νέοι όροι στο Facebook - Τι αλλάζει

Τι αλλάζει στο Facebook με τα δεδομένα μας

Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του.

Οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους, καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί.

Οι εξελίξεις αυτές, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κομισιόν, επήλθαν ύστερα από διασάφηση του επιχειρηματικού μοντέλου του Facebook προς τους χρήστες, σε γλώσσα κατανοητή και απλή.

Η Βιέρα Γιούροβα, επίτροπος Δικαιοσύνης, Καταναλωτών και Ισότητας των φύλων επικρότησε τη συμφωνία λέγοντας πως «το Facebook έδειξε επιτέλους τη δέσμευσή του για περισσότερη διαφάνεια και για τη χρήση απλούστερης γλώσσας στους όρους χρήσης του. Μια εταιρεία που επιθυμεί να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά το σκάνδαλο Facebook/Cambridge Analytica, δεν θα πρέπει να κρύβεται πίσω από περίπλοκη, νομικίστικη ορολογία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κερδίζει δισεκατομμύρια από τα δεδομένα των πολιτών. Στο εξής, οι χρήστες θα κατανοούν σαφώς ότι τα δεδομένα τους χρησιμοποιούνται από το κοινωνικό δίκτυο για την πώληση στοχευμένων διαφημίσεων».

Oι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα και με το iefimerida.gr, αυτές είναι οι τροποποιήσεις του Facebook

την πολιτική του όσον αφορά τον περιορισμό της ευθύνης, καθώς τώρα αναγνωρίζει την ευθύνη του σε περίπτωση αμέλειας, για παράδειγμα αν κάποια δεδομένα έγιναν αντικείμενο κατάχρησης από τρίτους•

τη δυνατότητά του να μεταβάλλει μονομερώς όρους και προϋποθέσεις, περιορίζοντάς την στις περιπτώσεις στις οποίες οι αλλαγές είναι εύλογες, ενώ παράλληλα λαμβάνεται υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή

τους κανόνες σχετικά με την προσωρινή διατήρηση του περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους καταναλωτές. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις —για παράδειγμα, προκειμένου να συμμορφωθεί με αίτημα αναγκαστικής εκτέλεσης από μέρους κάποιας αρχής— και για μέγιστο διάστημα 90 ημερών σε περίπτωση τεχνικών λόγων•

Το Facebook θα ολοκληρώσει την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεών του το αργότερο έως τα τέλη Ιουνίου 2019. Η Επιτροπή και το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών θα παρακολουθούν την υλοποίηση.

Εάν το Facebook δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις του, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών μπορούν να αποφασίσουν να προσφύγουν σε μέτρα επιβολής, στα οποία περιλαμβάνονται και κυρώσεις.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ