Με αργούς ρυθμούς αναπτύσσονται οι ψηφιακές δεξιότητες των νέων

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιοποίησε πρόσφατα η Επιτροπή Ευρυζωνικότητας.

Σε πρώιμο στάδιο φαίνεται ότι βρίσκονται τα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως, όσον αφορά τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιοποίησε πρόσφατα η Επιτροπή Ευρυζωνικότητας. 

Συγκεκριμένα, τα εκπαιδευτικά συστήματα ανά τον κόσμο μόλις που έχουν αρχίσει να βοηθούν τους μαθητές να καλλιεργούν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, που θα τους είναι αναγκαίες στο μέλλον προκειμένου να συμβαδίζουν με τις ολοένα και πιο ψηφιοποιημένες κοινωνίες.

Στην έκθεση που δημοσιεύτηκε υπογραμμίζεται η εμφάνιση ενός νέου παγκόσμιου χάσματος δεξιοτήτων, όπου το φύλο, η τάξη, ο γεωγραφικός παράγοντας και η ηλικία μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στο εάν ένα άτομο είναι σε θέση ή όχι να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες. Στην έκθεση παρουσιάζονται επίσης στρατηγικές ώστε όλες οι ομάδες ανθρώπων να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες.

Υπογραμμίζοντας τη σημασία της έκθεσης αυτής, η Ιρίνα Μπόκοβα, Γενική Διευθύντρια της UNESCO, προέτρεψε την Επιτροπή Ευρυζωνικότητας και όλες τις χώρες παγκοσμίως να λάβουν υπόψιν τους τις συστάσεις και να «στηρίξουν την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς» ψηφιακών πολιτών, οι οποίοι «θα έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν τόσο στις καθημερινές προκλήσεις και και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, όσο και στις online κοινότητες του σήμερα και του αύριο».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ